fynboen11 106 Skrevet 20. Juli, 2015 Blommenslyst kro komme på tvangsauktion.Der er mulighed for at lave Danmarks største bodel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 20. Juli, 2015 så køber du da bare kroen og laver bordel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 21. Juli, 2015 Blommenslyst kro komme på tvangsauktion.Der er mulighed for at lave Danmarks største bodel. Der bla. er 52 værelser, der er placeret i en separat fløj i "rolige omgivelser" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 21. Juli, 2015 Der bla. er 52 værelser, der er placeret i en separat fløj i "rolige omgivelser"Er der også wellness-område med sauna, spa-bad og jacuzzi? Det kunne hedde enten FKK-Fyn eller FKK-Blommenslyst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 21. Juli, 2015 Er Fyn ikke den ø, man springer over? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 22. Juli, 2015 Er der også wellness-område med sauna, spa-bad og jacuzzi? Det kunne hedde enten FKK-Fyn eller FKK-Blommenslyst http://www.tvangsauktioner.dk/Files/Pages/ShowFile.aspx?lbnr=83812&type=PLANE_PDF&ForDownload=1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 22. Juli, 2015 http://www.tvangsauktioner.dk/Files/Pages/ShowFile.aspx?lbnr=83812&type=PLANE_PDF&ForDownload=1Ja jeg ville IKKE røre den ejendom med en ildtang, da den skal overtages som beset.Venligst Landsbytossen - nu med tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 22. Juli, 2015 Er alle tvangsauktioner ikke med overtagelse som beset? Det behøver ikke nødvendigvis være skidt.Man kan jo bare tage en byggesagkyndig med ved besigtigelsen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 22. Juli, 2015 Er alle tvangsauktioner ikke med overtagelse som beset? Det behøver ikke nødvendigvis være skidt.Man kan jo bare tage en byggesagkyndig med ved besigtigelsen.Der bliver IKKE lavet tilstands rapport på en ejendom som er på tvangsauktion eller som er et dødsbo. Jo det kan man da sagtens som jeg nok ville foretrække hvis jeg var køber. Efter hvad jeg kan læse mig til så er det IKKE noget der er attraktivt til den pris. Venligst Landsbytossen - nu med tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 22. Juli, 2015 Ja jeg ville IKKE røre den ejendom med en ildtang, da den skal overtages som beset.Derfor er prisen som regel også i bund - og desuden kræver det normalt likvide midler, hvilket afholder mange alm. købere fra at byde - men ellers er det nu ikke svært at købe på tvangsauktion og man kan af og til gøre en virkelig god handel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 22. Juli, 2015 Der bliver IKKE lavet tilstands rapport på en ejendom som er på tvangsauktion eller som er et dødsbo. Jo det kan man da sagtens som jeg nok ville foretrække hvis jeg var køber. Efter hvad jeg kan læse mig til så er det IKKE noget der er attraktivt til den pris. Venligst Landsbytossen - nu med tabletPrisen? Har ikke kunnet finde noget mindstebud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 22. Juli, 2015 Prisen? Har ikke kunnet finde noget mindstebud?Der står normalt noget med størstebeløbet - dvs. de beløb du risikerer at komme til at betale oveni budsummen - dvs. at byder du f.eks kun kr. 1,-, skal du regne med at blive pålagt at betale størstebeløbet oveni - nærmest ligesom på en alm. auktion, hvor du også nemt kommer til at betale et min. salær til auktonarius + moms mv., hvis du bare byder kr. 50,- på en gammel stol. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 22. Juli, 2015 (edited) Der står normalt noget med størstebeløbet - dvs. de beløb du risikerer at komme til at betale oveni budsummen - dvs. at byder du f.eks kun kr. 1,-, skal du regne med at blive pålagt at betale størstebeløbet oveni - nærmest ligesom på en alm. auktion, hvor du også nemt kommer til at betale et min. salær til auktonarius + moms mv., hvis du bare byder kr. 50,- på en gammel stol.Det eneste der skal betales ved en tvangsauktion er det beløb du selv byder + fordringer som er forfaldne til betaling ved handlen, dette vil fremgå af udbudsmaterialet. De øvrige fordringer kan kreditorerne stikke op hvor solen aldrig skinner.Venligst Landsbytossen - nu med tablet. Redigeret 22. Juli, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 5. August, 2015 Tvangsauktionen er aflyst, så der bliver desværre nok ikke til et fynsk FKK:http://www.fyens.dk/erhverv/Ingen-tvangsauktion-Blommenslyst-Kro-aabner-igen-i-aar/artikel/2759074 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Some1 182 Skrevet 5. August, 2015 Det eneste der skal betales ved en tvangsauktion er det beløb du selv byder + fordringer som er forfaldne til betaling ved handlen, dette vil fremgå af udbudsmaterialet. De øvrige fordringer kan kreditorerne stikke op hvor solen aldrig skinner.Venligst Landsbytossen - nu med tablet.Går man op i pelitesser, så er det ik helt korrekt. Du skal betale auktionsbeløbet ( det som du byder ) + størstedelsbeløbet. Størstedelsbeløbet udregnes efter auktionsbeløbet, som man først kender i hammerslagsøjeblikket. Et bud på størstedelsbeløbet står angivet i udbudsmaterialet, men den udregnes altså efter hammerslagsbeløbet. Hvis du vinder auktionen skal du stiller kontant eller bankgaranti for det budte beløb.mvhen som går mere til tvangsauktion end glædespige desværre ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Some1 182 Skrevet 5. August, 2015 Går man op i pelitesser, så er det ik helt korrekt. Du skal betale auktionsbeløbet ( det som du byder ) + størstedelsbeløbet. Størstedelsbeløbet udregnes efter auktionsbeløbet, som man først kender i hammerslagsøjeblikket. Et bud på størstedelsbeløbet står angivet i udbudsmaterialet, men den udregnes altså efter hammerslagsbeløbet. Hvis du vinder auktionen skal du stiller kontant eller bankgaranti for det budte beløb.mvhen som går mere til tvangsauktion end glædespige desværre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 506 Skrevet 5. August, 2015 Går man op i pelitesser, så er det ik helt korrekt. Du skal betale auktionsbeløbet ( det som du byder ) + størstedelsbeløbet. Størstedelsbeløbet udregnes efter auktionsbeløbet, som man først kender i hammerslagsøjeblikket. Et bud på størstedelsbeløbet står angivet i udbudsmaterialet, men den udregnes altså efter hammerslagsbeløbet. Hvis du vinder auktionen skal du stiller kontant eller bankgaranti for det budte beløb.mvhen som går mere til tvangsauktion end glædespige desværre Tag kontakt til Lady Cherie .. hun organiserer gerne en tvangs-'auktion' med dig .. så kan du slå to fluer med eet smæk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg