Hop til indhold
Big3lover

Linda - Århus nord (Lucernevej)

Recommended Posts

Det er efterhånden snart nogle år siden jeg har besøgt Linda på lucernevej, så måtte lige forbi forleden og sige hej ;-). Og hun er bestemt ikke blevet mindre kedelig :razz:

Der findes ikke noget link for tiden, så til dem som ikke kender hende:....Høj pige fra polen (omkring 1.78) - typisk østeuropærisk udseende, pæn let buttet kvinde med langt hår og KÆMPE bryster og god røv. Hun ville ha 400 for dansk men jeg havde kun en 500-kroneseddel, så den fik hun. Og så kunne vi skifte position så meget jeg havde lyst til sagde hun. Vi nåede så kun én stilling hvor hun red mig for vildt, mens hun pirrede mig med hendes kæmpe patter som dinglede rundt i ansigtet på mig. Fed oplevelse og fantastisk indlevelse - hun nyder det helt sikkert :wink:. Forspillet var super og hun er nem at tænde og gøre liderlig.

Der er annonce i ekstrabladet under Århus af og til - men altså uden billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været der i hvert fald 3 år nu, så tror næppe i behøver skynde jer, for at nå at besøge hende. 

Jeg besøgte hende for ca 1,5 år siden, og hun var enormt fræk. Jeg fik en halv time for 600 kr dengang, men måtte kun få 1 udløsning. Hvis jeg skulle have 2, ville prisen blive det dobbelte, og skulle jeg tilmed have superfransk, skulle jeg af med 2200. Så meget imod mine principper, accepterede jeg at det kun blev een udløsning, men fik så absolut Topklasses Svensk, fransk, spansk og dansk. Og så er det jo svært at klage over prisen. 

Gentagelsesfare: Næste gang jeg kommer til Aarhus = Helt sikkert

brysterne er store - minimum dobbelt D, og ganske ægte så vidt jeg husker

Redigeret af Kælepotten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jovist.....De bryster er 100% ægte - og jeg vil sige mindst E elle F-skål :-)

Tlf-nummer er kun automatsvarer så det kan du ikk bruge til noget andet end adressen. Man må ta' chancen :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor gammel er hun ca.?

Hun blev efterlyst for 3 år siden her, så hun må have været på Lucernvej i mindst tre år. https://www.eroguide.dk/forum/topic/9131-århus-lucernevej-8-kld/

 

hej alle

 

Er der nogen der haft erfaringer med enten Julia eller Linda på Lucernevej 8 kld. ?

 

se mere her:

http://www.8200sex.dk/

 

På forhånd tak

 

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener at åbningstiderne står i EB annoncen - men de har ikke døgnåbent. Tror det er ml. 12 og 18 at der er åbent.

Det er bestemt let at finde. Når du parkerer foran den boligblok der er tale om, går du blot venstre om ejendommen - og på bagsiden, går du straks ned af kældertrappen og ringer på. (Man står altså fuldstændig ugeneret og venter på at der bliver lukket op)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har i hvertfald åbent længere, for da jeg var der i sidste uge var klokken over 20. Faktisk mener jeg at det er til 22 syns jeg at kunne huske. Hun sagde til mig at hun havde åbent hver dag som udgangspunkt - også selvom der ikke er annonce i EB - men kunne jo selvfølgelig risikere at være et smut i byen for at shoppe osv, sagde hun.

Gætter på at hun er omkring de 40 - hvilket stemmer fint overens med hvor fræk og liderlig hun er :wink:

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi her i formiddags og havde en anden oplevelse.

Stedet er ret utiltalende, det foregår i en kælder hvor man først skal igennem et depotrum. Luften var en blanding af fugtig kælder og tung parfume og der var meget mørkt. Selve værelset virkede også rodet.

 

Linda virkede ikke særlig imødekommende, ingen øjenkontakt eller smil da hun åbnede døren. Udseendemæssigt er hun ikke min type, hvilket hun selvfølgelig ikke kan gøre for.

Efter vi havde aftalt dansk til 400, gik vi igang med forspillet, jeg legede med hendes (gode) bryster mens hun pustede voldsomt og jeg fik gummi på. Hun ville ikke have tøjet af men trak trusserne til side så jeg kunne komme til. Jeg tog hende bagfra og forfra mens hun stønnede voldsomt, - der var på intet tidspunkt øjenkontakt og hendes stønnen var lidt for meget til at være troværdigt. Det hele tændte mig overhovedet ikke, så efter noget tid måtte vi opgive, hvorefter hun spillede min pik med kondom, for at få mig til at komme. Jeg fik ikke noget ud af det, så efter lidt tid bakkede jeg ud og sagde at jeg ikke kunne komme, fik tøjet på, og ud af døren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

aarhusmand, du kan have ret i at hun måske kan virke lidt reserveret, og ikke specielt meget smilende. Sådan husker jeg hende også de første par gange da jeg besøgte hende. Men sidst var hun både smilende og især snakkende bagefter. Selve stedet interesserer mig ikke specielt sålænge der er rent hvor det foregår, og hun yder god sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

er der ikke 2 piger på stedet ????....den ene blond mener hun hedder Julie, og den anden rød/brun håret er Linda...de ligner hinanden temmelig meget, tror at der bliver byttet lidt rundt på dem her....men ikke sikker :-)

aarhusmand's oplevelse kunne godt tyde på at det var Julie han havde besøgt...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der iøvrigt kan fortælle om der er "sikre dage" hvor man kan træffe Linda? Er kørt forgæves to gange nu, og det er ikk så spændende da jeg har næsten 200 km hver vej :-(

Har nogen evt hørt om hun har ferie, og er draget "hjem"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har knaldet Linda en del gange gennem de sidste 7-8 år, og hun virkede ikke just som en nybegynder dengang, så hun har nok været aktiv længere tid end det.

Som jeg husker det holdt hun vist en enkelt fridag i løbet af ugen, ellers var hun der hver dag. Men hun var indimellem hjemme i Rusland/Ukraine (husker ikke om det var det ene eller andet) i længere perioder for at besøge sin mor og vistnok en søn (som jeg gætter på hun forsørger på denne måde).

Om det var pga mine ret frekvente besøg skal jeg lade være usagt, men det var nu ret så god og indlevende sex, specielt når man sørgede for, at tage sig godt af hende også.

Jeg købte altid en halv time (som dengang kostede 800), men det blev ofte til en hel incl. hun puttede sig lidt+ lidt sengekantssnak, mit indtryk var, at hun (meget naturligt) i øvrigt kedede sig bravt i kælderen.

Nu er det lang tiden siden jeg har været der. Hun var i starten det jeg vil kalde erotisk slank, dvs. lidt ekstra de rigtige steder og meget ekstra på de flotte ægte kasser. Til sidst var der dog blevet ganske meget af hende (trøstespisning?), hun var ikke meget for at komme af med tøjet og virkede alment trist. Husker jeg tænkte jeg burde gøre noget pænt, så stak hende mit nummer og sagde at hun kunne ringe hvis hun havde lyst til at gå ud og spise el.lign. uden at hun skulle gøre noget "til gengæld" for det. Fik dog nyt mobilnummer ret hurtigt derefter, så ved ikke om hun nogensinde ringede. 

Men det er som sagt lang tid siden jeg har været der, så hun kan være nede i kampvægt og i bedre humør igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har som sagt været der for nylig og syntes hun lignede sig selv rent kropsmæssigt. Så om hun er oppe eller nede i kampvægt kan jeg ikke svare på. Hun er nu som dickismynick beskriver det - og som jeg ser hende - erotisk slank med meget store bryster. Og så i øvrigt typisk russisk/østeuropærisk kropsbygning.

Men igen hun har desværre kun telefonsvarer på. Så hvis nogen ved hvilke dage hun ret sikkert er der, så lad gerne høre fra jer, da det er træls at køre forgæves igen og igen :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Ny herinde og har bruge for lidt hjælp. Kan ikke rigtig finde nummeret på Linda i eb. En der kan hælpe? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Ny herinde og har bruge for lidt hjælp. Kan ikke rigtig finde nummeret på Linda i eb. En der kan hælpe? 

Hun annoncerer ikke hver dag men et par gange om ugen måske - i de sidste annoncer under Århus (dem uden billeder). Men som sagt man får intet at vide da det er en telefonsvarer, som kun oplyser om hvem man kan møde og hvor. Man er nød til at møde op på adressen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nogle år siden besøgte jeg Linda og blondinen Julia. De var vidst søstre- måske tvillinger. Har kun gode minder om disse skønne barmfagre kvinder .

Kælderen er lidt mørk ,men man kan vente diskret ved indgangen og døren blev altid åbnet hurtigt.Jeg mener at de er polakker og at de  først var i et hus i Randers,.men huset

brændte og så flyttede de til dette sted.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun annoncerer ikke hver dag men et par gange om ugen måske - i de sidste annoncer under Århus (dem uden billeder). Men som sagt man får intet at vide da det er en telefonsvarer, som kun oplyser om hvem man kan møde og hvor. Man er nød til at møde op på adressen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...