lars.hanson 101 Skrevet 20. Juli, 2015 Jeg er helt uerfaren på strip/sexklub området, og vil høre om der er hjælp at hente her. Jeg er gift, så muligt tidsrum for besøg er 8-17, men hele DK er i orden geografisk.Hvor finder man en stripklub eller sexklub ud fra dette, jeg vil gerne have privat strip på klubben (men det er ikke et must),og opleve en pige strippe for mig. Hvis der er steder med mulighed for sex efterfølgende er det bare endnu bedre.Jeg håber på nogle spændende input. På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 21. Juli, 2015 Jeg er helt uerfaren på strip/sexklub området, og vil høre om der er hjælp at hente her. Jeg er gift, så muligt tidsrum for besøg er 8-17, men hele DK er i orden geografisk.Hvor finder man en stripklub eller sexklub ud fra dette, jeg vil gerne have privat strip på klubben (men det er ikke et must),og opleve en pige strippe for mig. Hvis der er steder med mulighed for sex efterfølgende er det bare endnu bedre.Jeg håber på nogle spændende input. På forhånd tak.Du kan også vælge at besøge et almindeligt bordel, spare den dyre champagne eller evt. selv medbringe den - evt. kan du endda få 2 piger til at strippe for samme pris, som du ellers ville være blevet strippet for på en strip-club - hvis du så vil være lidt kinky, så forbeholder du dig retten til kun at have sex med den ene af pigerne efterfølgende - f.eks hende, der er bedst til det med øjenkontakt 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobby 10 Skrevet 22. Juli, 2015 Vil give jernsvinet ret, har selv for en del år siden brugt 1500 på en lapdance i Kbh (kan sku ikke lige huske hvad stedet hed, en af de gode effekter ved alkohol ) og det kan altså gøres langt billigere på bordel!Men har til gengæld også haft fornøjelse af at starte et besøg hos en af de mange dejlige danske piger, med et lækkert lille stripshow og vil altså hertil tilføje, at er man til det, så er det sku frækt at få det man ikke kan, på en almindelig stripklub, at hun på et tidspunkt glider ned og åbner bukserne, og så ellers går i gang med munden så tag endelig på et af de mange gode bordeller, det er i min optik langt det bedste valg! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 23. Juli, 2015 så tag endelig på et af de mange gode bordeller, det er i min optik langt det bedste valg! Bestil 1 time, medbring selv champagnen (glas har de forhåbentligt) - måske drikker I ikke det hele, men så kan pigen dele med telefondamen senere - eller endnu bedre: byd hende med det samme, så hun måske glemmer at banke på døren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. Juli, 2015 (edited) Jeg besøger indimellem 7th Heaven og kan anbefale klubben, de åbner dog først kl 22+Du kan også vælge at besøge et almindeligt bordel, spare den dyre champagne eller evt. selv medbringe den - evt. kan du endda få 2 piger til at strippe for samme pris, som du ellers ville være blevet strippet for på en strip-club - hvis du så vil være lidt kinky, så forbeholder du dig retten til kun at have sex med den ene af pigerne efterfølgende - f.eks hende, der er bedst til det med øjenkontakt Der er ikke mange GP'er som kan lave et ordentligt stripshow med air walk mv, Cassiopeia Star har en stripperstang, så man kunne prøve at forhøre dem om et stripshow.Darlings i Prag har nogle sindssyge gode stripper piger som fx. kan dette her:https://www.youtube.com/watch?v=7kS_hGoVjY0 Redigeret 23. Juli, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Juli, 2015 Sexy Ann, skulle være god på en stripperstang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg