Mads Andersen 2 Skrevet 19. Juli, 2015 Jeg fik et pragtfuldt besøg her igår aftes af den fantastiske frække pige Julie. Vores aftale var 30 min uden kondom til 1.300 og det var det værd. Vil ikke gå i detaljer men hold kæft hvor er hun bare skøn med de naturlige bryster og de frække lyseblå øjne. Især da hun red på mig er det et fantastisk syn at kigge på. Køn pige og helt klart beløbet værd.P.S der allerede bestilt en ny tid næste lørdag. Glæder mig helt vildt Hun kan findes annoncelight.dk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donderdag 174 Skrevet 19. Juli, 2015 Annoncen kan findes her: https://annoncelight.dk/showad/187925Følgende ting får mine advarselslamper til at lyse: - Helt ny bruger med meget positiv anmeldelse- Har ikke kunne finde annoncer fra Julie der er ældre end d. 17.7- Vil have depositum inden man mødes- Både Julie og trådstarter har nogle usædvanlige navne, både for og efternavn. Ja navnene er formentlig opdigtede men stadig noget af et sammentræfHåber jeg tager fejl, men synes folk skal passe på. Selvom det er nogle meget lokkende billeder. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kælepotten 228 Skrevet 19. Juli, 2015 Har du et link ?jeg finder ikke noget ved at søge på hverken Julie eller Madsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 19. Juli, 2015 Jeg fik et pragtfuldt besøg her igår aftes af den fantastiske frække pige Julie. Vores aftale var 30 min uden kondom til 1.300 og det var det værd. Vil ikke gå i detaljer men hold kæft hvor er hun bare skøn med de naturlige bryster og de frække lyseblå øjne. Især da hun red på mig er det et fantastisk syn at kigge på. Køn pige og helt klart beløbet værd.P.S der allerede bestilt en ny tid næste lørdag. Glæder mig helt vildt Hun kan findes annoncelight.dk Dejligt at høre om en tilfreds oplevelse, og at den skal gentages, rigtig godt.Venligst Landsbytossen - med tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kongen 122 Skrevet 19. Juli, 2015 Tror ikke jeg kunne blive så liderlig, at jeg skød 600-800 kr. efter tøsen som forudbetalt depositum. For de penge kan jeg blive godt og grundigt "hestet af" på det lokale bordel. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 19. Juli, 2015 Hvis noget lyder for godt til at være sandt, er det ofte tilfældet... depositum er en uskik og vel stort set altid en måde at snyde på ved alm. Timeaftaler... 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 19. Juli, 2015 Mega lækker at se påandre der har prøvet hende, for lidt lumsk med forskud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 19. Juli, 2015 Hej Mads Andersen betalte du alle pengene da denne flotte pige ankom ? eller var der lidt på forskud ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buzz Light 163 Skrevet 19. Juli, 2015 - Har ikke kunne finde annoncer fra Julie der er ældre end d. 17.7Trådstarters konto (Mads Andersen) er sjovt nok oprettet samme dag. Det lugter langt væk det her... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 20. Juli, 2015 Oplevede noget lignende for nogen tid siden og da jeg kommenterede "anmeldelsen", svarede vedkommende ikke - endnu et tegn på, at det er fake.Administrator opfordrer jo til, at man anmelder den slags, så det gjorde jeg - uden at få noget svar. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TLarsen83 Skrevet 20. Juli, 2015 naturlige bryster ? det er vist længe siden de har været ægte dem der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
marcdk 8 Skrevet 20. Juli, 2015 Naturlige bryster??? Trådstarter har helt sikkert ikke været sammen med hende... De patter er ikke naturlige, det kan en hver da se! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Telefonmanden 51 Skrevet 20. Juli, 2015 Der er mange måder at lokke penge fra liderlige mænd på. Her er et eksempel. Både annoncen og anmeldelsen her på siden er bare FOR tyk. Den/dem, der står bag annoncen skal nok lige tænke sig om en ekstra gang, før sådan et fupnummer lykkes. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thehunter 107 Skrevet 20. Juli, 2015 Der er mange måder at lokke penge fra liderlige mænd på. Her er et eksempel. Både annoncen og anmeldelsen her på siden er bare FOR tyk. Den/dem, der står bag annoncen skal nok lige tænke sig om en ekstra gang, før sådan et fupnummer lykkes.Desværre skal der nok være nogle, som hopper på, og det er let tjente penge. Billederne er jo gode og fristende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 746 Skrevet 20. Juli, 2015 Annoncen kan findes her: https://annoncelight.dk/showad/187925Følgende ting får mine advarselslamper til at lyse: - Helt ny bruger med meget positiv anmeldelse- Har ikke kunne finde annoncer fra Julie der er ældre end d. 17.7- Vil have depositum inden man mødes- Både Julie og trådstarter har nogle usædvanlige navne, både for og efternavn. Ja navnene er formentlig opdigtede men stadig noget af et sammentræfHåber jeg tager fejl, men synes folk skal passe på. Selvom det er nogle meget lokkende billeder. hejsa Donderdagdu har fuldstændig ret ….. men du skal passe på her - dit indlæg her kan nemlig opfattes som at du afsporre denne anmeldelse og du vil blive ramt at hele vægten fra administrationen få advarsels point og muligvis også få sparet din konto …. det skete for mig, da jeg skrev nogenlunde det samme for sidste år …. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kælepotten 228 Skrevet 20. Juli, 2015 Jeg ved ikke med I andre, men personligt kunne jeg ALDRIG finde på at forudbetale så meget som 100 kr., da der er stor risiko for, at man bliver snydt. Det samme gælder de GPere der ikke accepterer "Skjult nr". Jeg forstår dem da godt, når de har den holdning, men det ændret INTET ved, at jeg VIL være anonym. Jeg er en gift mand, og jeg tager ingen unødvendige risici. Det er bare 1 gang, at man rammer en useriøs GPer, og så klapper fælden, enten fordi hun ringer eller sms'er på det forkerte tidspunkt, eller fordi han/hun slet ikke sælger sex, men i stedet benytter dit nr til afpresning eller lignende. Der er nok nogle af jer, der vil kalde mig paranoid - Jeg kalder det Safeplay. Jeg løber en overvejet risiko, når jeg får blow uden gummi, og det er absolut den eneste risiko jeg vil løbe. Jeg benytter en seperat tlf med taletidsnummer til mine "sidesprings numre", og derfor KAN jeg ikke vise et registreret nr når jeg ringer. Hvad tænker i andre der er gifte/i forhold ? Tør i give jeres registrerede tlf nr ?Ja ja - ved godt at det er lidt afsporet, men det kommer jo som følge af forudbetalingsrisikoen som denne - efter min opfattelse - fake-annonce ligger op til ? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 20. Juli, 2015 Hos de flere piger er et taletidsnummer fint, det behøver ikke være et registreret nummer. Årsag: Vil vi ikke have besøg af dig igen, gemmer vi dig som Nej tak, det kan man ikke med et skjult nummer Seriøse piger ringer jo heller ikke gæsterne op, så ingen panik... 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mads Andersen 2 Skrevet 20. Juli, 2015 Hej. Nej jeg overførte kun halvdelen af prisen, da jeg også tvivlede på om det var fake. Det viste sig så at det ikke var. Mange af jer skriver hun er fake og ligfrem også at jeg fake, det bunden af bunden. Skrev anmeldelsen om hende da hun bad mig om at vurdere hende da hun var ny i ''branchen''.Jer der tror hun er fake så kan i bare lade være med at handle med hende. Så der bare mere tid til os andre Dejligt at høre om en tilfreds oplevelse, og at den skal gentages, rigtig godt.Venligst Landsbytossen - med tablet Annoncen kan findes her: https://annoncelight.dk/showad/187925Følgende ting får mine advarselslamper til at lyse: - Helt ny bruger med meget positiv anmeldelse- Har ikke kunne finde annoncer fra Julie der er ældre end d. 17.7- Vil have depositum inden man mødes- Både Julie og trådstarter har nogle usædvanlige navne, både for og efternavn. Ja navnene er formentlig opdigtede men stadig noget af et sammentræfHåber jeg tager fejl, men synes folk skal passe på. Selvom det er nogle meget lokkende billeder. 1. Jeg anmelder normalt ikke herinde da jeg gøre det på de andre hjemmesider hvor jeg finder pigen. 2. Julie er ny i branchen og derfor er det helt klart at man tvivler. (Så må vi håbe der flere der anmelder hende herinde så folket kan se hun er oprigtig)3. Hun kræver kun det halve beløb. Det en stor risiko at tage så jeg tog chancen og der var held. 4. Undskyld sproget men hold kæft hvor er det langt ude. Kigger man nu også på navne og efternavne? er det det der beviser hvor oprigtigt det er? Stram ballerne tak. Dejligt at høre om en tilfreds oplevelse, og at den skal gentages, rigtig godt.Venligst Landsbytossen - med tabletJo tak. Kan kun anbefale hende. (indtil videre) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 20. Juli, 2015 Hos de flere piger er et taletidsnummer fint, det behøver ikke være et registreret nummer. Årsag: Vil vi ikke have besøg af dig igen, gemmer vi dig som Nej tak, det kan man ikke med et skjult nummer Seriøse piger ringer jo heller ikke gæsterne op, så ingen panik...hvordan kan du udtale dig på andres vegne ????..kan du ikke bare udtale dig på egne vegne, og lad være med at afspore samt generalisere....håber virkelig ikke at det er kutyme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juli, 2015 Liv har ret mht at ringe fra et registreret nummer. Man kan heller ikke booke tid hos mig, hvis nummeret er skjult. Om det er taletidskort er jeg ligeglad med. Mads Andersen Hvilke andre hjemmesider er der, hvor piger bliver anmeldt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 20. Juli, 2015 hvordan kan du udtale dig på andres vegne ????..kan du ikke bare udtale dig på egne vegne, og lad være med at afspore samt generalisere....håber virkelig ikke at det er kutyme Ro på....Jeg havde faktisk ikke set, at vi var i en anmeldelse, for så havde jeg ikke svaret. Jeg så en mand, der havde et spørgsmål og det besvarede jeg. Jeg skriver "De fleste piger" og kommer med et eksempel. Jeg ved tilfældigvis at mange piger, gør præcis som jegSlut herfra 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 148 Skrevet 20. Juli, 2015 1. Jeg anmelder normalt ikke herinde da jeg gøre det på de andre hjemmesider hvor jeg finder pigen. 2. Julie er ny i branchen og derfor er det helt klart at man tvivler. (Så må vi håbe der flere der anmelder hende herinde så folket kan se hun er oprigtig)3. Hun kræver kun det halve beløb. Det en stor risiko at tage så jeg tog chancen og der var held. 4. Undskyld sproget men hold kæft hvor er det langt ude. Kigger man nu også på navne og efternavne? er det det der beviser hvor oprigtigt det er? Stram ballerne tak. Jo tak. Kan kun anbefale hende. (indtil videre) Hvad er så årsagen til at du netop _nu_ valgte at anmelde herinde? Hvor finder du ellers pigen/pigerne ? da du jo åbenbart anmelder på andre sites? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kælepotten 228 Skrevet 20. Juli, 2015 Hos de flere piger er et taletidsnummer fint, det behøver ikke være et registreret nummer. Årsag: Vil vi ikke have besøg af dig igen, gemmer vi dig som Nej tak, det kan man ikke med et skjult nummer Seriøse piger ringer jo heller ikke gæsterne op, så ingen panik...Hej Liv - det har jeg fuld forståelse for, og jeg havde sikkert gjort det samme selv, men der er mange der understreger at de skal kunne slå nummeret op på krak, og så ryger enhver anonymitet jo, hvilket jeg ALDRIG vil acceptere. På samme måde kan det undre mig enormt meget, at så mange nægter at svare på en SMS - hvis altså den er seriøs. F.eks skriver jeg ofte til dem der Ikke oplyser priser i deres annoncer, og spørger til prisen på f.eks 1 times hygge, og så spørger jeg måske også til, om det franske er med eller uden gummi. Efter min opfattelse, er det et særdeles seriøst spørgsmål, som burde medføre et lige så seriøst svar. Hvis jeg skriver til 10 piger, får jeg oftest kun svar fra 1 el. 2, og det fatter jeg simpelthen ikke, for når jeg spørger, så er det fordi jeg er ved at udvælge, hvem jeg vil besøge i aften. Når en GP vælger IKKE at skrive følgende 3 ting i sin annonce (1. Prisen for hhv 30 og 60 min., 2. om fransk er med eller uden gummi, 3. om det er i orden at få flere udløsninger indenfor den aftalte tid), så MÅ hun da forvente at modtage spørgsmål pr SMS. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mads Andersen 2 Skrevet 20. Juli, 2015 Fx Varmsex. der har de gæstebog hvor folk giver en anmeldelse af deres oplevelse Hvad er så årsagen til at du netop _nu_ valgte at anmelde herinde? Hvor finder du ellers pigen/pigerne ? da du jo åbenbart anmelder på and Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg