Hop til indhold

Fræk og forførende babe i KBH (Massageguide.dk)

Featured Replies

Skrevet

Vil lige dele mine oplevelser med en 34 år dansk babe, der fra tid til anden annoncerer i Massageguide med overskriften "Fræk og forførende babe".

Jeg fik en aftale i hus for ca. 3 år siden, da jeg så den første gang. Den gang var hun "34 år". Nu 3 år efter kom samme annonce og tekst, og det kunne være interessant at besøge hende igen. Meget har dog ændret sig.

Hun er ikke i nærheden af 34 år (eller 37 år), og ud fra udseendet ligner hun en i slutningen af 40'erne (for meget solarium gennem mange år sætter sit præg). Gætter på at hun reelt er omkring de 44-45 år.

Hun holder til i Søborg i et nyere byggeri, men der er nu altså ikke noget eksklusivt over hendes bolig, som hun skriver i annoncen. Lædersofaen er f.eks. revnet flere steder. Der står daggammel service på sofabordet, og opvasken fra de sidste par dage er ikke taget og står stablet i det åbne køkken/stue.

Nå, men så det essentielle; sex

Store og klumpede hængepatter (som kvinder normalt får, når de runder 40 år).

Hun er helt slap forneden, og der skulle virke fantaseres for at komme ;-)

Hun sutter jævnt, hverken dårligt, men heller ikke til en god karakter.

Og det var meget svært at få en aftale; så måtte man ikke ringe samme dag for aftale; så kunne man ikke ringe 1-2 dage før en aftale (ring samme dag). Ja, det var lidt forvirrende, og jeg tror, at hun ikke rigtig er klar til at aftale noget. Men med lidt tålmodig lykkes det alligevel. Hun lyder i hvert fald meget sexet og fræk over telefonen.

Samlet set har det været en oplevelse og kan ikke anbefales. Brug jeres penge på en anden :-)

Skrevet

Øv for en kedelig oplevelse, jeg føler sgu med dig.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.