marcdk 8 Skrevet 19. Juli, 2015 Hej alle sammen! Jeg er pt. På ferie ved grænsen (camping) og havde egentligt ikke tænkt noget videre over de muligheder som foreligger hernede!Hvad jeg gik ind til var min FØRSTE gang hos en glædespige, og jeg var så skide nervøs at jeg kørte forbi stedet 3-4 gange før jeg kunne mande mig op og køre derind (er nok lidt en pussy, men det var en grænse som SKULLE overskrides)Banker på uanmeldt og uden tid. Havde ringet en time forinden og fået afvide at jeg bare kunne komme forbi.Nå, men jeg banker på og venter. Døren bliver åbnet og 2 dejlige piger i 20'erne står iført ikke ret meget tøj. Bliver budt velkommen og bliver bedt om at vælge imellem dem. Begge super dejlige kroppe, men ender med at vælge Nathalia. Hun er 24 år og fra Polen.SUPER dejlig og nærværende, var sygt nervøs og sagde det også til hende Dog synes jeg sgu hun kunne sit "kram" og inden længe sad hun ovenpå mig og red mig ... Alt sammen for 400 kr. Fra jeg kom til jeg gik var der gået 30 min. Inkl. Snak osv.Rigtig søde piger på adressen, og regner stærkt med at smutte forbi i morgen inden jeg skal helt hjem!Der bliver ikke kigget på tiden og det hele var sindssygt frækt! Stedet var meget standard.. pænt hyggeligt og rent Pigen: 9/10Stedet: 10/10 (meget diskret)Sex: 9/10 Glæder mig til næste besøg i morgen allerede! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 19. Juli, 2015 lækkert.....men pas på det er vanedannende http://side6.dk/resultatside/?q=krusaapigerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randers43 Skrevet 19. Juli, 2015 (edited) Hej:-) Tak for din anmeldelse:-)Er Der nogen som har erfaring med om mand kan få den samme oplevelse og kvalitet i randers eller heromkring,er ligeglad med nationaltetBare det er en super oplevelse:-) Hilsen Randers43 Redigeret 19. Juli, 2015 af Randers43 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 19. Juli, 2015 Tak for din anmeldelse:-)Er Der nogen som har erfaring med om mand kan få den samme oplevelse og kvalitet i randers eller heromkring,er ligeglad med nationaltetBare det er en super oplevelse:-)Helt sikkert, bare du også er ligeglad med prisen - prøv f.eks her:http://www.pigekollektivet.com/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 19. Juli, 2015 (edited) Helt sikkert, bare du også er ligeglad med prisen - prøv f.eks her:http://www.pigekollektivet.com/ Og alle billederne af pigerne er det man møder/??????Venligst Landsbytossen - nu med tablet Redigeret 19. Juli, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 19. Juli, 2015 Og billederne af pigerne er det man møder/??????Det tør jeg ikke svare på - har kun besøgt Line - og hun har ikke billede på - må indrømme jeg var noget skeptisk første gang, men jeg har netop besøgt hende for 10. gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 21. Juli, 2015 Kunne der bestilles 3 kant med begge piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 21. Juli, 2015 Kunne der bestilles 3 kant med begge pigerJA det kan du, har hørt at Inez og Natalie er søskende, de har før været i Vejle hvor jeg har prøvet begge to Knaldehunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg