Hop til indhold
allan48

"Knep mig på job?", Hvidovre, annoncelight

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/185653

Hun skriver
"og tager evt gerne spermen med mig når du er malket færdig"

Det betyder måske noget i retning af "Hvis jeg synes du er en flot fyr, kan det være at du kan blive far til mit barn. Jeg er snart 40 så jeg har lidt travlt, jeg ved godt at hvis du er rig og smuk er du sikkert optaget, men måske vi kan mødes på denne måde"

Det er da også meget nemmere end at støve rundt på kødmarkedet, hvor de bedste måske er optaget :)

Redigeret af allan48

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er en af de mærkeligste annoncer jeg nogensinde har set! Det må da være for sjov!

Del dette indlæg

Link til indlæg

allan48 du må jo bide til bolle så vi kan få en nærmere forklaring...

Redigeret af goz

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun skriver
"og tager evt gerne spermen med mig når du er malket færdig"

Det betyder måske noget i retning af "Hvis jeg synes du er en flot fyr, kan det være at du kan blive far til mit barn.

Er det for sjov, eller er du reelt i tvivl? Det betyder jo åbenlyst, at hun sluger:

flotte læber, frække øjne især set oppefra ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun skriver at hun 

Er det for sjov, eller er du reelt i tvivl? Det betyder jo åbenlyst, at hun sluger:

Hun skriver at hun søger en der kan "komme og knalde mig". Det lyder ikke som om fransk er hovedydelsen.

Det er også meget magtpåliggende at det skal foregåernær hendes arbejdsplads som kunn e være hvidovre hospital "Jeg arbejder et sted med mange mennesker, på en offentlig instans indenfor sunhedssektoren". Det kunne skyldes at hun så mens spermen stadig er frtisk kunne foretage en prof. injektion af spermen som på en fertilitetsklinik

http://politiken.dk/bagsiden/ECE1459913/ekskaereste-stjal-saed-og-blev-gravid-med-tvillinger/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun skriver at hun 

Hun skriver at hun søger en der kan "komme og knalde mig". Det lyder ikke som om fransk er hovedydelsen.

Det er også meget magtpåliggende at det skal foregåernær hendes arbejdsplads som kunn e være hvidovre hospital "Jeg arbejder et sted med mange mennesker, på en offentlig instans indenfor sunhedssektoren". Det kunne skyldes at hun så mens spermen stadig er frtisk kunne foretage en prof. injektion af spermen som på en fertilitetsklinik

Hold dog nu op med alle de spekulationsteorier - hun vil jo bare have gjort det lidt mere spændende at gå på job + lidt lønforhøjelse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold dog nu op med alle de spekulationsteorier - hun vil jo bare have gjort det lidt mere spændende at gå på job + lidt lønforhøjelse :)

og plus barselsorlov ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun skriver at hun 

Er det for sjov, eller er du paranoid? Læste du ikke det citat fra annoncen, jeg satte ind? Fransk med slug behøver ikke være hovedydelse for at indgå ...

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt paranoid er man vel altid

Er det for sjov, eller er du paranoid? Læste du ikke det citat fra annoncen, jeg satte ind? Fransk med slug behøver ikke være hovedydelse for at indgå ...

Jo tak jeg har læst hvad du skrev. Jeg vil tillade mig at fastholde min opfattelse. Jeg kan ikke se at der står noget om fransk uden eller fransk i det hele taget. Jeg har aldrig hørt nogen formulere fransk uden som at "tage spermen med mig". Jeg tror stadig hun mener at hun bortskaffer det brugte kondom, så det ikke skal ligge og flyde i det grønne område, hun iflg. teksten tænker anvendt, eller at du skal have det med hjem i inderlommen. 

Hvis man googler efter hendes annoncer (fx. "Knep mig på job") kan man se at hun først har annoncen i hvor hun søger en specifikt til den 21/6 (ikke andre dage). Annoncen dukker op først op når hun søger en specifikt til den 15/7 (ikke andre dage) altså 24 dage senere. I den øvrige tid ingen annoncer.

Den kvindelige menstruationscyklus er i 40 års alderen i gennemsnit 26 dage, men kan variere lidt. Måske dukker annoncen op igen  ca. den 10. august :) 

Redigeret af allan48

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har lige annonceret igen i dag, og annoncen er væk igen.

Denne gang kunne hun så tilbyde en hurtig omgang på et toilet i et shopping center, mens hendes man handlede ind.

Gad vide om der overhovedet er nogen der har mødt hende??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har lige annonceret igen i dag, og annoncen er væk igen.

Denne gang kunne hun så tilbyde en hurtig omgang på et toilet i et shopping center, mens hendes man handlede ind.

Gad vide om der overhovedet er nogen der har mødt hende??

Kinky set up, tvivler på hun har arbejde eller mand - men der skal nok være nogen der tænder på det - gad vide hvad det næste bliver?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

ER der overhovedet nogen der har mødt hende, eller ved hvad hun tager for de spøjse oplevelser ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen

Jeg har prøvet at skrive til hende men får ingen svar - gider ikke mere

synes eller det er frækt med oplæget

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor meget bød du? Hun skriver "Mails UDEN bud, besvares ikke".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen

Hvor meget bød du? Hun skriver "Mails UDEN bud, besvares ikke".

700 for en hurtig omgang

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

700 for en hurtig omgang

Gider/Kan du beskrive hændelsen, og gerne lidt om Damens udseende, da hun jo ikke oplyser Såååå meget på sin profil 

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gider/Kan du beskrive hændelsen, og gerne lidt om Damens udseende, da hun jo ikke oplyser Såååå meget på sin profil 

Læs tråden tbone og du vil se han ikke har mødt hende, kun skrevet.  ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Læs tråden tbone og du vil se han ikke har mødt hende, kun skrevet.  ;-)

My Bad, fik det læst som om, han HAVDE givet 700kr for en omgang ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen

Det er OK Tbone - Nej "hun" svarede slet ikke på budet - jeg tror ikke hun findes

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...