allan48 125 Skrevet 18. Juli, 2015 (edited) https://annoncelight.dk/showad/185653Hun skriver"og tager evt gerne spermen med mig når du er malket færdig"Det betyder måske noget i retning af "Hvis jeg synes du er en flot fyr, kan det være at du kan blive far til mit barn. Jeg er snart 40 så jeg har lidt travlt, jeg ved godt at hvis du er rig og smuk er du sikkert optaget, men måske vi kan mødes på denne måde"Det er da også meget nemmere end at støve rundt på kødmarkedet, hvor de bedste måske er optaget Redigeret 18. Juli, 2015 af allan48 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juli, 2015 Det er en af de mærkeligste annoncer jeg nogensinde har set! Det må da være for sjov! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
goz 38 Skrevet 19. Juli, 2015 (edited) allan48 du må jo bide til bolle så vi kan få en nærmere forklaring... Redigeret 19. Juli, 2015 af goz 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 600 Skrevet 19. Juli, 2015 Haha hvem tager en for holdet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 19. Juli, 2015 Hun skriver"og tager evt gerne spermen med mig når du er malket færdig"Det betyder måske noget i retning af "Hvis jeg synes du er en flot fyr, kan det være at du kan blive far til mit barn.Er det for sjov, eller er du reelt i tvivl? Det betyder jo åbenlyst, at hun sluger:flotte læber, frække øjne især set oppefra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
allan48 125 Skrevet 19. Juli, 2015 Hun skriver at hun Er det for sjov, eller er du reelt i tvivl? Det betyder jo åbenlyst, at hun sluger:Hun skriver at hun søger en der kan "komme og knalde mig". Det lyder ikke som om fransk er hovedydelsen.Det er også meget magtpåliggende at det skal foregåernær hendes arbejdsplads som kunn e være hvidovre hospital "Jeg arbejder et sted med mange mennesker, på en offentlig instans indenfor sunhedssektoren". Det kunne skyldes at hun så mens spermen stadig er frtisk kunne foretage en prof. injektion af spermen som på en fertilitetsklinikhttp://politiken.dk/bagsiden/ECE1459913/ekskaereste-stjal-saed-og-blev-gravid-med-tvillinger/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 19. Juli, 2015 Hun skriver at hun Hun skriver at hun søger en der kan "komme og knalde mig". Det lyder ikke som om fransk er hovedydelsen.Det er også meget magtpåliggende at det skal foregåernær hendes arbejdsplads som kunn e være hvidovre hospital "Jeg arbejder et sted med mange mennesker, på en offentlig instans indenfor sunhedssektoren". Det kunne skyldes at hun så mens spermen stadig er frtisk kunne foretage en prof. injektion af spermen som på en fertilitetsklinikHold dog nu op med alle de spekulationsteorier - hun vil jo bare have gjort det lidt mere spændende at gå på job + lidt lønforhøjelse 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 19. Juli, 2015 Hold dog nu op med alle de spekulationsteorier - hun vil jo bare have gjort det lidt mere spændende at gå på job + lidt lønforhøjelse og plus barselsorlov 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 19. Juli, 2015 og plus barselsorlov Agurketid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 20. Juli, 2015 (edited) Hun skriver at hun Hun skriver at hun søger en der kan "komme og knalde mig". Det lyder ikke som om fransk er hovedydelsen. Er det for sjov, eller er du paranoid? Læste du ikke det citat fra annoncen, jeg satte ind? Fransk med slug behøver ikke være hovedydelse for at indgå ... Redigeret 20. Juli, 2015 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
allan48 125 Skrevet 20. Juli, 2015 (edited) Lidt paranoid er man vel altid Er det for sjov, eller er du paranoid? Læste du ikke det citat fra annoncen, jeg satte ind? Fransk med slug behøver ikke være hovedydelse for at indgå ...Jo tak jeg har læst hvad du skrev. Jeg vil tillade mig at fastholde min opfattelse. Jeg kan ikke se at der står noget om fransk uden eller fransk i det hele taget. Jeg har aldrig hørt nogen formulere fransk uden som at "tage spermen med mig". Jeg tror stadig hun mener at hun bortskaffer det brugte kondom, så det ikke skal ligge og flyde i det grønne område, hun iflg. teksten tænker anvendt, eller at du skal have det med hjem i inderlommen. Hvis man googler efter hendes annoncer (fx. "Knep mig på job") kan man se at hun først har annoncen i hvor hun søger en specifikt til den 21/6 (ikke andre dage). Annoncen dukker op først op når hun søger en specifikt til den 15/7 (ikke andre dage) altså 24 dage senere. I den øvrige tid ingen annoncer.Den kvindelige menstruationscyklus er i 40 års alderen i gennemsnit 26 dage, men kan variere lidt. Måske dukker annoncen op igen ca. den 10. august Redigeret 20. Juli, 2015 af allan48 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 23. Juli, 2015 Man ser det for sig, knepper under en busk og så hiver hun kondomet af, binder en knude på det og farer afsted med det "wham bam thank you ma'am" https://annoncelight.dk/showad/185653Er der nogle der har prøvet? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 27. Juli, 2015 Hun har lige annonceret igen i dag, og annoncen er væk igen.Denne gang kunne hun så tilbyde en hurtig omgang på et toilet i et shopping center, mens hendes man handlede ind.Gad vide om der overhovedet er nogen der har mødt hende?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 27. Juli, 2015 Hun har lige annonceret igen i dag, og annoncen er væk igen.Denne gang kunne hun så tilbyde en hurtig omgang på et toilet i et shopping center, mens hendes man handlede ind.Gad vide om der overhovedet er nogen der har mødt hende??Kinky set up, tvivler på hun har arbejde eller mand - men der skal nok være nogen der tænder på det - gad vide hvad det næste bliver? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 28. Juli, 2015 Kinky set up, tvivler på hun har arbejde eller mand - men der skal nok være nogen der tænder på det - gad vide hvad det næste bliver?Nu skal hun på shopping tur igen med sin mand.....https://annoncelight.dk/showad/188792 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 28. Juli, 2015 ER der overhovedet nogen der har mødt hende, eller ved hvad hun tager for de spøjse oplevelser ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 31. Juli, 2015 Jeg har prøvet at skrive til hende men får ingen svar - gider ikke meresynes eller det er frækt med oplæget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 3. August, 2015 Jeg har prøvet at skrive til hende men får ingen svar - gider ikke meresynes eller det er frækt med oplægetHvor meget bød du? Hun skriver "Mails UDEN bud, besvares ikke". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 4. August, 2015 Jeg fik svar fra hende første gang hun skulle på shopping.Men det blev desværre aflyst, så ikke noget nyt herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 6. August, 2015 Hvor meget bød du? Hun skriver "Mails UDEN bud, besvares ikke".700 for en hurtig omgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. August, 2015 https://annoncelight.dk/showad/189489Nogen har ihvertfald taget den for holdet på både job og shoppingtur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 6. August, 2015 (edited) 700 for en hurtig omgang Gider/Kan du beskrive hændelsen, og gerne lidt om Damens udseende, da hun jo ikke oplyser Såååå meget på sin profil Redigeret 6. August, 2015 af TboneDK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 6. August, 2015 Jeg har prøvet at skrive til hende men får ingen svar - gider ikke meresynes eller det er frækt med oplægetGider/Kan du beskrive hændelsen, og gerne lidt om Damens udseende, da hun jo ikke oplyser Såååå meget på sin profil Læs tråden tbone og du vil se han ikke har mødt hende, kun skrevet. ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 6. August, 2015 Læs tråden tbone og du vil se han ikke har mødt hende, kun skrevet. My Bad, fik det læst som om, han HAVDE givet 700kr for en omgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 6. August, 2015 Det er OK Tbone - Nej "hun" svarede slet ikke på budet - jeg tror ikke hun findes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg