Hop til indhold

Recommended Posts

Hej drenge

Efter at have læst et par positive anmeldelser af Monica/Mina/Tina/osv-slænget af piger tænkte jeg at det skulle prøves. (Se fx. her: Monica: https://www.eroguide.dk/forum/topic/39508-monica/, Tina https://www.eroguide.dk/forum/topic/39047-tina-en-overraskende-god-oplevelse/. Mina er ikke i landet for tiden.)

Så jeg bestilte et besøg af Monica her til aften. Hun kom til tiden, relativt anstændigt klædt i et par shorts og en sommerlig skjorte. Men til gengæld havde hun et fræk smil på lige fra start. Jeg bød hende på noget at drikke, og vi starte lige med at lære hinanden at kende over et par øl. Hun er nem at snakke med, snakker et ok engelsk og holder sig ikke tilbage. Der er sgu gang i den pige! Der gik ikke længe inden vi lå og råsnavede i sofaen... og kun 10 sekunder mere inden jeg havde et ordentlig jern på! Det lagde pigebarnet også hurtigt mærke til, og mens jeg begyndte at foreslå at vi gik ind ved siden af, havde hun allerede fundet kalorius frem og fået den i munden. Tak for kaffe! Det var en seriøs opvarmning, og jeg måtte faktisk stoppe hende for at det ikke skulle gå for hurtigt.

Ind i soveværelset, af med tøjet, og vider med hyggen. Hun fortalte mig at hun godt elskede blowjobws, og det er sgu lige før jeg tror på hende. Den fik ikke for lidt. Vi taler måske ikke ligefrem deepthroat, men jeg kunne da mærke at jeg støde imod et par gange. Der var masser af variation, og bedst af alt, hun holdt øjenkontakten. Hun er helt klar over hvad hun laver, og hun er ikke bange for at flirte lidt med øjnene samtidigt med.

Jeg fik hold på hende igen og foreslog at vi byttede lidt. Det var hun helt med på, og jeg fik udforsket hendes krop. Det er rigtigt hvad andre også har bemærket, der er nogle tydelige operationsar på bryster (og ved maven). De er ikke så pæne, men selve brysterne synes jeg egentligt er ok. De er pæne store og ikke alt for hård. (Og selvom der også er ar omrking brystvorterne, så reagerr de fint på lidt tungeleg!) Jeg kom lidt længere ned, ned mellem benene på hende, og det var et hit! Det ku' pigen li'! Og erfter lidt opvarmning dernede var vi nu begge to HELT klar til at komme videre. Det startede med hende på toppen, hvilket var fint. Hun sad ikke ligefrem bare passivt ovenpå mig. Der blev redet den ene og den anden vej, og jeg må indrømme at der ikke gik så længe inden jeg kunne mærke enden på det hele. Jeg fik lige sat hende lidt på pause, hvilket heldigvis fik mig ned på jorden igen. Hun holdt den dog gående ved at sidde lidt bagoverbøjet og hele tiden kilde mine boller,, mens hun kiggede mig dybt i øjnene. Og så fandme om hun ikke spurgte mig kælent om det virkede? Og om jeg var klar igen?

Så, 180 grader rundt, hende i madrassen, røven i vejret, og så ellers igang med hende doggystyle. Totalt yndlingsposition for mig og åbenbart også et hit for hende. Det er en god røv til den øvelse! Hun kunne ikek holde den stille, til gengæld faldt hun hurtigt ind i min rytme, og så var der ikke meget forsøg på at holde igen mere. Jeg kørte igennem til den (meget lidt) bitre ende!!! Det var fandme godt! Jeg tror ikke hun nåede at komme, men jeg er rimeligt sikker på at det nåede at tænde hende, og vi lå begge og prustede bagefter. Indtil hun spurgte om vi ikke lige kunne nå en øl mere i sengene. My kind of girl! Det ku' vi godt... dvs. chaufføren ringede ca. 1 minut senede, men han blev tydligvis sat på hold (på et eller andet sprog) og så drak vi elleres vores øl færdig i fred og ro.

Der var også (på trods af chaufføren) lige tid til lidt småsnak bagefter. No rush. Og jeg synes hun virker lsom en sød pige. Det her er næppe drømemjobbet for hende, men på en god dag som idag, er det ikke det hele som er skuespil. Hun sagade hun godt kan lidt modne mænd... men det varierer nok efter omstændighederne :) Det hele blev afsluttet med et hurtig brus, et par lange, dybe kys og et løfte om at vi ses igen.

Uha! Det var sgu en fornøjelse til en fornuftig pris på 1200 for en time. (Jeg gav hende lidt mere i drikkepenge, og det virkede hun oprigtigt taknemmelig for).

Go' lørdag aften til alle brødrene derude!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, slet ikke. Mina er mere en lille, petite pige, og Monica er en en Amazone i sammenligning :grin:

Hehe.. nej, det er nok at overdrive sagerne lidt. Jeg vil tro Monica er omkring 175-177. Hun er rimeligt velbygget (jeg vil skyde på 60-62 kilo), hvor Mina er grænsende til spinkel. Det er selvfølgeligt altsammen et spørgsmål om smag og behag, men jeg synes hun er ret lækker at lege med. (Og jer normalt mere til de små størrelser.)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...