Hop til indhold
Louie De Palma

Sig farvel til den lykkelige luder

Recommended Posts

Guest Mette Tøsen

En af de mere afrundede og heldækkende artikler om prostitution jeg har læst... Som ethvert andet arbejde påvirker det jo andre ting i os end bare det der lige har med emnet at gøre, og som alle andre seksuelle oplevelser handler det om mere end bare den fysiske følelse i kønsorganerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen en lang tåget kronik fra en tidligere prostitueret, der kan koges ned til at hun tænder på den seksuelle spænding og pengene.

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

 

Det er derfor væsentligt at forstå, at man godt kan være glad for at være luder og trives i sit erhverv, på trods af at man ikke nødvendigvis har spor lyst til sex, mens man er på arbejde. Arbejdet som luder er fra tid til anden lige så meget en ren og skær teaterforestilling, som det er et spørgsmål om sex

 Det overrasker såmænd ikke mig, selvom den slags udtagelser nok typisk kommer fra piger med en fortid i branchen. og.....det er vel logisk nok, at det som aktiv klinger bedre, at nøjedes med at fortælle om de situationer hvor det handler om seksuel-kemi.  

Men når det så er sagt, så er det vel forhåbentligt noget vi aktive i branchen ved, og kan håndtere uden at den fratager os lysten. og ja en udmærket kronik :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen en lang tåget kronik fra en tidligere prostitueret, der kan koges ned til at hun tænder på den seksuelle spænding og pengene.

Og at det er tid at holde op med at diskutere i sort eller vidt hvis det skal komme noget ud af det. Og at de svære oplevelser en GP fra tid til anden bliver udsat for, ikke nødvendigvis behøver ødelægge hende eller hendes sexualliv. 

Men vi koger måske i forskellige gryder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Det er en helt fantastisk artikel.

 

Jeg har skrevet med den kære Rikke efterfølgende, for at sige hende tak. Tak fordi hun har sat ord på det jeg følte og tænkte, da jeg startede. For i mit lille hovede kunne jeg ikke få det til at passe admin lyst var så simpel og enkel.

 

Nylonlover - Hvis du havde læst artiklen ville du se at hun ikke nævner penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Det er en helt fantastisk artikel.

 

Jeg har skrevet med den kære Rikke efterfølgende, for at sige hende tak. Tak fordi hun har sat ord på det jeg følte og tænkte, da jeg startede. For i mit lille hovede kunne jeg ikke få det til at passe admin lyst var så simpel og enkel.

 

Nylonlover - Hvis du havde læst artiklen ville du se at hun ikke nævner penge.

Øv, nu trækker du tæppet væk under romantikerne :-D . Du er garanteret den eneste prostituerede, der føler sådan der.  Ok, plus hende der skrev den kronik, blog, eller hvad det nu var for noget. Heldigvis . :-D :-D:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Øv, nu trækker du tæppet væk under romantikerne :-D . Du er garanteret den eneste prostituerede, der føler sådan der.  Ok, plus hende der skrev den kronik, blog, eller hvad det nu var for noget. Heldigvis . :-D :-D:-D

Heldigvis at jeg er en af de få oder? :) 

 

Nu er romantik ikke en af de følelser jeg vil koble til det her, så det gør mig ikke så meget at jeg trækker tæppet væk ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nylonlover - Hvis du havde læst artiklen ville du se at hun ikke nævner penge.

Det har jeg bemærket, og det er det, der åbenbart gang på gang kræver en hel kronik eller artikel at skrive sig udenom, at penge og en del af drivkraften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Det har jeg bemærket, og det er det, der åbenbart gang på gang kræver en hel kronik eller artikel at skrive sig udenom, at penge og en del af drivkraften. 

Men hvis du åbner dit sind, kunne det så være der kunne være andre grunde? 

Jeg kunne identificere mig med kronikken - hele vejen igennem.

 

Ydermere synes jeg det er mærkværdigt at du kan udtale dig om hvad en gp føler og tænker, og dermed sætte mig i bås. For tænker jeg det samme som alle andre gp'er eller er jeg et selvstændigt væsen?

Jeg startede med at ludre den pga lyst. Jeg kan sagtens betale regninger og få til dagen og vejen gennem mit fuldtidsarbejde, og behøver ikke de ekstra penge. Men jeg fik ikke opfyldt mit seksuelle behov ved swingerklubber eller partnerbytte - det er som gp min lyst ligger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...