Hop til indhold
Dezmodevil

SB i Aarhus - vilde priser

Recommended Posts

Hey - NU har jeg været på SD et stykke tid med pause en del måneder. Før kunne jeg lave fornuftige aftaler med pigerne, men efter jeg er kommet tilbage ved jeg da slet ikke hvad der sker ...

De er jo blevet proffer og har vilde priser og tilbyder kun det som GP gør ... de sortere endda i hvad de vil ... Jeg giver snart op omkring at lave en fræk aftale der ...

BJ 1.000 i solcenter ... 1 time 3.000 osv ...

Har I samme oplevelse og hvis ikke - hvad gør I

Jeg har læst anmeldelsen fra KBH om priser fra 800 til 1500, men dem kan jeg sgu ikke finde (jo til 1500 for en time, men ikke de mest sprøde)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udbud og efterspørgsel. Konceptet var godt, den gang det ikke var vildt kendt. For der var pigerne realistiske. Jeg får tit priser på 3-5000 kr for et møde på 1-2 timer.................

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er det samme her og når det alligevel er GP agtige tilbud uden andet kan vi jo ligeså godt vælge en der er prof ...

Gad vide om der virkelig er nogen der giver de priser og vil indrømme det ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er den branche da heldigvis så visseligt indrettet at man jo bare kan holde sig væk hvis man ikke gider priserne.
Muligvis har jeg forstået sugarbabe princippet forkert, men er det ikke lidt med at man betaler en pige (godt) for at hun er ens "egen"? Til gengæld får manden så en smuk tiltrækkende pige/kvinde der selv nyder det to mennesker kan lave sammen og ikke bare leverer en gang maskinfisse. Men kan så forstå at det koncept er blevet en smule udvandet dels af piger der vil tjene nogle hurtige penge ved at være sammen med forskellige mænd og dels mænd der "bare" skal have en gang sex.

Inden jeg nu bliver overfaldet af diverse folk herinde vil jeg så lige glatte lidt ud og sige at der selvfølgelig er mange piger/kvinder der arbejder som GP og giver en virkelig god service. Men - fælles for dem alle er de primært gør det for pengenes skyld. Hvis de ikke havde brug for pengene og KUN gjorde det for deres fornøjelses skyld tror jeg at de ville have en langt mere selektiv udvælgelse af hvem de er sammen med.

De sugarbabes der bliver beskrevet i de foregående indlæg er vist reelt bare hvad der betegnes som en GP/prostitueret/luder eller what so ever... Kært barn har mange navne, og iblandt dem er der en bestemt jeg meget gerne besøger når tid og økonomi tillader det.

God weekend herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ny: konceptet skulle netop være som du beskriver, men desværre er det ikke sådan længere ...da det er min opfattelse at pigerne nu tror det er en let vej til penge og de kan komme en time på deres præmisser og få en masse mønt ... det tager uendeligt lang tid at komme i kontakt da de får mange breve (på sugardaters.dk) og derfor har jeg en undren om der virkelig er mænd der giver dem de høje priser ... for det der reelt er GP ydelser ...

Der er heller ikke mange der er vildt lækre ... vælg GP - samme ydelse og mindre spildtid på nettet ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har samme opfattelse - det gælder både Aarhus, København og Odense hos de yngre SB. De forlanger typisk +3000 for en aftale. Jeg har valgt at holde mig fra dem, selvom det er fristende. Istedet har jeg 3-4 stykker som jeg har tilbragt nogen rigtig frække stunder med til 1000-2000 kr. for en hel aften/nat som jeg nu holder mig til. Og der er det super sex! Dog er de typisk 35+ :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gcockz - Ja de er lidt mere realistiske omkring priserne når de er lidt ældre ... Har selv gode oplevelser med dem, så rart at høre jeg ikke er den eneste der ikke kan få en rigtig SB aftale - jeg er jo selv kun 40 så en på min egen alder er vel ikke rigtig en sugarbabe ...

Der må jo bare være nogen der giver det de yngre forlanger for ellers ville de vel sænke priserne ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dezmodevil.. De 4 piger du skriver du har lavet aftaler med. Har det alle været hjemme ved dig selv.? 

Har du aftalt hvad der skal foregå 100% på forhånd ?

4 timer er lang tid.. Du må være noget af en tyr..:)

God dag til alle sugardaddys...:)

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er betalende derinde igen, fordi jeg vil prøve en helt ung pige, og jeg har snakket med en, som vil have 2000 for en time og en, som vil have 700 or et blowjob  til jeg kommer begge angiveligt under 20 fra Holstebro området ifølge annoncen.

 

Men ellers er det også mit indtryk, at det er blevet sværere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Mange af pigerne på SD er fuldstændig i hegnet, mht. deres "priser" (selvom de ikke er ludere, haha)

Mange forlanger fra 3k og OP .. "Jeg er ikke som andre, jeg er helt speciel" .. Ja, Speciel DYR!

Jeg har også været medlem, og har aftaler til ca. 2000, og en enkelt til 1500.- - men syntes der er LANGT imellem snapsene,

og for mange af pigerne tror det er et "tag-selv-bord" rent økonomisk - og JA; ved godt de sidder med "varen" meeeeeen .....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bundgaard - Jeg er en tyr ...

4 timers sessionen var fantastisk, men det var jo ikke kun knalderi hele tiden ...

3 aftaler hjemme ved mig selv og en hos SB. alle 1500 kr.

Det har ikke været aftalt præcist hvad, men jeg har sagt det skulle være et par timer ... Kun en havde sagt ok uden at overholde det - gik efter en time og jeg kom ikke engang - havde aftalt der skulle indgå BJ uden gummi for så ved jeg der er held i sprøjten, men det gav hun sig ikke engang tid til bagefter jeg havde knaldet hende og hun havde fået orgasme (r) ... Hun havde selvfølgelig suttet den stiv, men det tæller vist ikke rigtigt med hendes udtalelse om fantastisk til BJ ...

De andre 3 "blev" til vi ikke kunne mere ... 1500 kr. hver gang ...

Har en aftale i morgen ... samler hende op i bil ... finder et afsidigt sted, knalder op ad bilen og BJ som afslutning ... glæder mig ...

En lille anbefaling fra mig er at få besøg af Danielle herinde fra - super sød, fræk og sprød,  hende vil jeg se igen og sexe mere med end det BJ jeg fik for 600 kr.

Nogen der kender et sted i/når Randers hvor der kan parkeres og knalde ufrostyrret?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dezmodevil... Håber du vil dele din frække oplevelse med sex i det fri..

har du set nogle af de tre "positive" piger mere end en gang ?

har du et link til hende Danielle?

Tak for gode indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hey - NU har jeg været på SD et stykke tid med pause en del måneder. Før kunne jeg lave fornuftige aftaler med pigerne, men efter jeg er kommet tilbage ved jeg da slet ikke hvad der sker ...

De er jo blevet proffer og har vilde priser og tilbyder kun det som GP gør ... de sortere endda i hvad de vil ... Jeg giver snart op omkring at lave en fræk aftale der ...

BJ 1.000 i solcenter ... 1 time 3.000 osv ...

Har I samme oplevelse og hvis ikke - hvad gør I

Jeg har læst anmeldelsen fra KBH om priser fra 800 til 1500, men dem kan jeg sgu ikke finde (jo til 1500 for en time, men ikke de mest sprøde)

jamen det er ret let, tilbyd dem 1000 kr for en halv time, det er et tidsramme de kan forholde sig til og den eneste forskel er at der ikke er en telefon dame der banker på døren efter 30 min.. oftest så blir de en time og får for den halve uden brok, de skal jo lige finde sig til rette og man sludre lige med dem og så ellers ind i senge efter man har snavet med dem på sofaen.. det er ihvertfald den fremgangsmåde der virker for mig. Har mødtes med over de 20 nu og har aftaler i morgen og fredag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I kan lige få en opdatering af mit seneste møde med Laerkeam ...

Den kommer så til at indeholde 3 advarsler ....

1: VW up er alt for lille en bil til at sexe i ....

2 : hvis I er i tvivl omkring pigens engagement/grund til at sugardate, så spring fra ...

Jeg havde en god kontakt på SD og SMS og glædede mig rigtig meget til at møde pigen - hun sendte lidt billeder og jeg betalte lidt lommepenge (hun sendte billeder først) ... Så jeg var rigtig tændt dagen efter ... SMS før mødet gjorde mig dog usikker: spørgsmål til det aftalte, ville sætte tidsrammen ned grundet lidt hovedpine mm ... hun lovede hun synes det var frækt at skulle mødes, MEN havde brug for pengene: Her skulle jeg have vendt om ...

3: Tror pigen ikke er på SD af lyst, men regulær nød ... Uengageret og ville helst HJ - OK jeg giver mig da hun red mig tilbagelænet var hendes lille husse megastram og jeg blev lidt tændt, men det var det ... Herefter brugte hun alle midler for at give HJ og dermed få mig til at komme og seancen slutte ... det var turn off og jeg lod til sidst hende give mig et HJ og fik det overstået ... ca. 30 minutter med lidt kørsel ud til et forladt industri område ... aftalen var ca. 1 time ... 1500 kr. fattigere og ikke rigere på oplevelser ...

Er sikker på hun skulle bruge pengene nu og her og bare skulle have det overstået - til gæld eller "medicin" ...

Mine gode oplevelser opvejer dog stadig denne ene nitte

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som lidt af en nitte Dezmodevil...

hvor gammel ville du skyde hende til ?

hvordan var brysterne ?

du må på jagt efter en anden stram tøs..

Del dette indlæg


Link til indlæg

har lige haft fornøjelsen af en 20 årig sag i AAehus. 4000,- for første besøg og nu kan jeg så få rabat til 2500 for næste... men fuck hvor var hun lækker og skal ses igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fandt vi en af dem der giver mønten for SB - tillykke Mr. Vegas du holder priserne oppe ...

Men nu du er i gang kan du så ikke lige beskrive hvorfor det var 4000 kr. værd ... samt evt. link

Del dette indlæg


Link til indlæg

På sugardaters.dk må man ikke aftale pris efter tid. Det er der, det bliver til regulær prostitution (i deres terminologi).
Der skal aftales en pris for et møde.

Og JEG har personligt aldrig været over 1500 for et møde. Som regel 1000. Jeg kan slet ikke nikke genkendende til 2000 og 3000 kr.

Til gengæld er jeg engang blevet bedt om ikke under 5000 for et møde. Det var en normalt udseende pige, der tydeligvis så på hende selv med helt andre øjne end andre gør. Da grinede jeg meget åbent i svaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kender til priser på 500 for 3 piger i Randers.. vist kun en af dem der stadig er aktiv.. kendetegnet ved dem var at de ikke ligner fotomodeller, men var kræsne med deres kunder, og hvad man skulle lave. Den type er mine favoritter, uanset udseende!

De gør det fordi det er frækt, og fordi de tænder på spændingen.. Senere finder de så ud af at det var en dårlig ide, og sladrer til din kone. Men det er en anden sag :-D

Ellers så tror jeg ikke man finder kønne, frække piger med hovedet i orden til under 1500. Mwn 1500 er da til at finde ud af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit første indlæg herinde, efter at have været med på en kigger on/off i flere år....

Jag var på SD sidste efterår, men lukkede ned fordi sammenhængen mellem tid og kvalitet måske ikke helt var, hvad jeg forventede. I alt mødtes jeg med 4. Prisleget gik fra 1.000. til 2.000 for et møde. Hende, der fik 2.000 var til gengæld også bedst, både som person og som elskerinde :)

Problemet er, at hos to af pigerne også fulgte en hotelregning med, og så begynder det at blive dyrt. Den dyreste regning endte vidst på 2.300 :/

På det tidspunkt var der en del piger, som forventede rigtigt meget. En pige ville, at jeg skulle forsørge hende, og så fik adgang til at skrive sammen med hende og komme og knalde med hende 2 gange om måneden... En anden var fra Jylland, og forventede, at jeg skulle betale hende 5.000 + fly + hotel (ikke Wittrup...), men så ville jeg også have hende hele aftenen... 3.000, hvis hun kun skulle give BJ. Hun påstod, at der var et par stykker, der ville betale det. Men ikke mig. Og ud fra billederne at dømme var hun ikke køn.

Mødte også et par stykker, der bare ville have betalt for en date/oplevelse, og til gengæld - måske, "hvis kemien er der" - ville have sex. Dem kunne jeg egentlig meget godt lide. Oftest intelligente og sympatiske piger. Det blev bare aldrig til noget med de par stykker, jeg skrev med.

Her efter sommerferien har jeg taget et 4-ugers medlemskab. Der er flere, der er direkte derinde - eller også er det mig, der er blevet mere direkte på, hvad jeg vil have: Enkelte møder med sex. Priserne ser ud til at stabilisere sig omkring 2.000 (København, Sjælland og Skåne), men møder også nogle, der forventer laaangt mere. Dem afslår jeg pænt med det samme. Skal jeg op på 2.000 forventer jeg, at de har et sted.

En enkelt har lige tilbudt mig 1.000 for 1½ time. Hun er meget køn på billederne, men man bliver jo næsten mistænkelig, når de selv foreslår 1.000 ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Priserne ser ud til at stabilisere sig omkring 2.000 (København, Sjælland og Skåne), men møder også nogle, der forventer laaangt mere. Dem afslår jeg pænt med det samme. Skal jeg op på 2.000 forventer jeg, at de har et sted.

 

Besked til mig fra en i den region (efter jeg kommenterede hendes lige-på-og-hårdt tilbuds pris):

jeg fik en gang 1500 for et blow..andre gange 900-800...
alm pris her på siden, hvis man kan kalde det det er omkring de 500..
Jeg plejer at tage 700, og tillader mig at tage det beløb for det fordi jeg betragter mig som en del mere professionel i forholdt til de andre piger..
 

:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

En enkelt har lige tilbudt mig 1.000 for 1½ time. Hun er meget køn på billederne, men man bliver jo næsten mistænkelig, når de selv foreslår 1.000 ....

Hvorfor? Jeg har mødt flere kønne piger, og aldrig betalt andet end 1000.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...