Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg blev fanget af Kitty's billeder og tænkte hende måtte jeg besøge.
Jeg ringede og fik en tid på 30 min samme dag. Da jeg ankom blev jeg vist ind i et rum og blev bedt om at vente og at Kitty ville komme lige om lidt.
der gik ca. 1 min så kom hende som havde vist mig ind i rummet sammen med Kitty. Hun spurgte om det var okay hvilket jeg bestemt syntes det var. da jeg skulle til at betale og havde taget min pung op var hende som viste mig ind meget hurtig til at snuppe 1000 kr. fra min pung og sige at jeg kunne få 40 min for 1000 kr. jeg takkede nej og tog de 1000 kr. tilbage og gav hende 900.
Jeg fik et bad og blev ført tilbage til rummet. Jeg var nu endelig alene med Kitty og var super begejstret da jeg syntes hun havde en fantastisk krop. Kitty kan på ingen måde forstå engelsk så der var ingen kontakt. 
Inden jeg nåede at gøre noget som helt havde hun smit tøjet og lagt sig på sengen. jeg kravlede op til hende for at kysse hende men det ville hun tydeligvis ikke(der står at alle deres piger tilbyder kys) men jeg kunne ikke få Kitty til det. 
Jeg begynde at kæle med hendes bryster og havde knapt nok rørt dem før hun begynde at stønne meget kunstigt. hun kiggede konstant væk. der var ikke på noget tidspunkt øjenkontakt. Det virkede ikke som om hun havde lyst til noget som helt. Jeg forsøgt at gå ned på hende og igen gik hun i gang med det kunstige støn.
Efter lidt tid var jeg klar til at få suttet den af, til at starte med virkede det ikke som om hun forstod hvad jeg ville men jeg fik lavet lidt tegnesprog og hun nikkede. hun fik mig om på ryggen og jeg tog en pude i nakke. hun satte sig ved siden af mig med ryggen til og begynde at spille den af mig på. da hun havde gjort det er stykke tid forsøgte jeg igen at få hende til at sutte, hvilket hun så gjorde. Igen have hun ryggen til mig og hendes hår hængende ned så man ikke kunne se hvad der forgik. hendes blowjob var ikke noget at skrive hjem om og blev meget hurtigt trivielt. efter hun havde suttet lidt var jeg klar til at komme op i hende. hun var super stram så tænkte at det nok skulle blive godt men hun lagde sig på ryggen og kiggede til siden. jeg gjorde mig færdig og var kun lige nået at komme før hun var ude af lokalet. der gik et par minutter før hun kom tilbage og spurgte om jeg ville have massage. Jeg takkede nej fik mit tøj på og gik skuffet der fra. det virkede på ingen måde som om at det var noget hun ønskede at lave men mere et surt stykke arbejde der skulle gøres for at få penge på bordet.

Hendes billeder passe 100 % og hun har en fantastisk krop. Desværre kan oplevelsen bare ikke følge med kroppen.

http://daisyclub.dk/

Redigeret af MEN

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for fin anmeldelse. 

Har faktisk været fristet af at besøge hende da hun, som du skriver, ser ud til at have en fantastisk krop og flot ansigt.

Men hvis der er minus indlevelse gider jeg sgu ikke bruge min tid derude.

Tak for det!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er delvis enig med anmeldere men jeg fik hende at komme to gange så hun var lidt mere venligt sinnet end der bliver givet udtryk for. Hun kan godt lide at blive knaldet godt igennem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er delvis enig med anmeldere men jeg fik hende at komme to gange så hun var lidt mere venligt sinnet end der bliver givet udtryk for. Hun kan godt lide at blive knaldet godt igennem.

Mon ikke hun bare har lavet en af de gode falske orgasmer som asiaterne er så kendte for?

Hvordan vurderer du hendes ansigt i øvrigt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke hun bare har lavet en af de gode falske orgasmer som asiaterne er så kendte for?

Hvordan vurderer du hendes ansigt i øvrigt?

mon ikke det var rigtige hvor kvinden rødmer både over brystet og i ansigtet. Hun ser ok ud. Skyder hende til omkring 35 men ser yngere ud

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også ligeværet forbi Kitty i dag. Desværre med samme oplevelse som MEN.

Jeg er kommet en del hos Daisyclub. Hver eneste gang har været helt fantastisk, men i dag var den altså helt gal. Kitty var ikke til noget. Hun tog Ingen initiativer. Hun ville helst sove og hun kikkede væk hele tiden. Øv for en oplevelse. Jeg havde på forhånd besluttet mig for en time, men de 1300 kr kunne jeg ligesågodt have ud gennem vinduet... Jeg slikkede hende i starten, og det virkede som hun godt kunne li det. Efter 15 min ville jeg også have lidt, men det blev ikke til noget. Ingen sex overhoved... hun lå bare der som en sæk kartofler. Jeg smuttede efter en halv time... Jeg burde have brokket mig til bordelmutter! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også ligeværet forbi Kitty i dag. Desværre med samme oplevelse som MEN.

Jeg er kommet en del hos Daisyclub. Hver eneste gang har været helt fantastisk, men i dag var den altså helt gal. Kitty var ikke til noget. Hun tog Ingen initiativer. Hun ville helst sove og hun kikkede væk hele tiden. Øv for en oplevelse. Jeg havde på forhånd besluttet mig for en time, men de 1300 kr kunne jeg ligesågodt have ud gennem vinduet... Jeg slikkede hende i starten, og det virkede som hun godt kunne li det. Efter 15 min ville jeg også have lidt, men det blev ikke til noget. Ingen sex overhoved... hun lå bare der som en sæk kartofler. Jeg smuttede efter en halv time... Jeg burde have brokket mig til bordelmutter! 

Øv Ramdo

Det er synd du ikke nævnte noget til Mutter. Hun plejer som regel at spørge om pigen var god og tilfredstillende efter akten, hvis man møder hende på vej ud. Fornemmer at hun sætter pris på "kvaliteten" af hendes piger... ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle der har været hos Kitty for nylig? 
Kan se hun har fået nye billeder og har fandme lyst til at køre ud og kneppe hende med den krop. Er dog lidt skræmt af de dårlige anmeldelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg burde have brokket mig til bordelmutter! 

Ja. Jeg er ret nysgerrig efter, hvad der fik dig til at gå uden brok?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er bare blevet et almindeligt kedeligt sted, efter Ladyboyen er blevet "mama" derinde, har været der 2 gange efter Mimi har overtaget og har haft samme kedelige oplevelser, ærgerligt det var ellers rigtigt godt inden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig, selvom der også har været nogle "smuttere" tidligere hos Daisyclub, så har det været sløjt på det seneste. Man kan vel så håbe at mama-Daisy kun er på ferie og vender tilbage på et tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja. Jeg er ret nysgerrig efter, hvad der fik dig til at gå uden brok?

Jeg så hende ikke. Normalt tager hun imod når man kommer, men denne gang var det ladyboy'en. Ham orkede jeg ikke at snakke med :-/ Har siden fundet ud af, at mutter var på ferie... Nu hvor hun er tilbage er servicen heldigvis tilbage i top niveau.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for opdateringen Ramdo, var faktisk ved at skulle skrive en efterlysning om der var nogen der havde været forbi på det seneste :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...