Febbe 69 Skrevet 16. Juli, 2015 (edited) Jeg kan ikke finde ord.Jeg besøgte Claire idag efter en pludselig indskydelse. Jeg kom lidt tilfældigt hendes annonce herinde:link: https://www.eroguide.dk/forum/topic/39679-jyllandsdebut-randers-i-dag-fra-kl-10/hun er normalt ikke min type, men der var noget ved billederne og teksten, der fik det til at kilre så dejligt. Jeg besluttede at give det en chance og hold nu kæft, det kom jeg ikke til at fortryde. en SMS, hurtig respons og en time fra 13:30 var booket. Jeg ankom 5 min før, og kunne gå lige ind i opgangen. Der var ikke nogen dørtlf!? Lejligheden lå på første sal. i stuen var jeg at dø af grin. naboerne havde skilte på dørene: "ingen piger her", "not open for business" osv. Så meget for diskretion. Jeg mødte ikke nogen og iøvrigt er jeg ligeglad. jeg kom ind og blev modtaget af tlf dame og vist ind i rummet, hvor vi skulle være. Claire kommer ind. hun ser fuldstændig ud som på billederne. en rigtig naboens datter. mægtig sød, stort smil og glimt i øjet. Det lovede rigtig godt. Hun startede med et langt dybt kys. Så var stilen lagt. GFE leverede hun i fin stil. Også senere i forløbet.Af med resten af tøjet, på med kondom og så fik jeg fransk. Det gør hun ganske fornuftigt og forsøgte at tage hele pikken. Det lykkes dog ikke, men ros for forsøg. Jeg får hende med på en 69, og så kommer der gang i den. efter en orgasme eller to, spørger hun om hun må kneppe mig. Tåbeligt spørgsmål, jeg var nu helt liderlig after at mærke hendes fisse. Og den var helt vidunderlig. herfra gik i det forskellige stillinger. Hun var helt vild efter pik, knugede sig ind, kørte med og imod. og kom og kom. Wow det var så skønt. Jeg kan godt lide temposkift, og langt ned i kadence, så jeg rigtig kan mærke hende. det var hun også med på, men hver gang en orgasme trængte sig på, øgede hun tempoet, godt hjulpet af en for blød seng. Så vi endte hele tiden med at kneppe hinanden Sønder og sammen. Vi brugte hele tiden, med bad bagefter og tid til løs snak.Super oplevelse. Stor gentagelsesrisiko. Redigeret 16. Juli, 2015 af Febbe 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hardy66 14 Skrevet 17. Juli, 2015 en skam annoncen ikk kan ses mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Febbe 69 Skrevet 17. Juli, 2015 Jeg var vist bare heldig at være på rette tid og sted, både her på EG og i den virkelige verden. Hun har en profil her på EG og ny annonce: https://www.eroguide.dk/forum/topic/39739-glem-verden-for-en-stud-i-rødovre-lørdag-d-18/annonceteksten er meget lig den første. billederne er ændret, nu med mere tøj på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Juli, 2015 Hun vil være i Århus nu på tirsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg