ungfyr27 1 Skrevet 15. Juli, 2015 HejHar set flere gp'ere Tilbyder blow og nogle gange sex i solcenter. Da jeg vil have det er meget diskret, har jeg ikke stedet og vil derfor gerne mødes med hende i eksempelvis solcenter. Er her nogle som har erfaring med dette og kan anbefale et solcenter i Horsens, Vejle, Fredericia eller her omkring, vil jeg gerne høre fra jer. Tak og go aften derude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 15. Juli, 2015 HejHar set flere gp'ere Tilbyder blow og nogle gange sex i solcenter. Da jeg vil have det er meget diskret, har jeg ikke stedet og vil derfor gerne mødes med hende i eksempelvis solcenter. Er her nogle som har erfaring med detteHvis du søger lidt herinde f.eks på solcenter, skulle du gerne kunne finde en del anmeldelser og beskrivelser af hvordan det foregår.Tror nu nok en del netop tænder på faren ved at blive opdaget, at det er lidt lusket, at der evt. ligger en intetanende i kabinen ved siden af og tager sol.Hvis du derimod gerne vil have det er diskret, skulle du nærmere søge en pige, der arbejder privat/diskret med eget sted eller en alm. klinik, hvor tingene kan foregå i ro og mag - og ikke mindst i en dejlig blød seng, fremfor et tæppe på gulvet. Evt. kunne du jo også oppe dig og booke et hyggeligt hotel/motelværelse med eget bad og toilet - koster måske lidt mere, men oplevelsen bliver mere intim og hyggelig, fordi du viser pigen, at du ikke bare er ude efter det billigst mulige knald 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg