Hop til indhold
PerZ

Det kan IKKE være sandt?

Recommended Posts

jeg har aldrig været hos dem men det plejer ikke at være dem der er på billederne der har været skrevet en masse om dem her inde

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De har annonceret med mange forskellige navne/billeder, men denne her er vistnok en af de første anmeldelser af pigen og hendes veninde.

Jeg ville vælge en anden at smide mine surt tjente penge efter, men smutter du alligevel forbi, så venter vi spændt på din anmeldelse.

ollie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne jeg ikke finde på af mere end en årsag.. Smed den op fordi den simpelthen var "for god" til at være sandt.. Forstå mig ret.. Altså alle alarm klokker ringede da jeg så den..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det eneste de to suger er dine penge, som nævnt før har den mørke af dem været i denne branche i en del år, den lyser tror jeg ligeledes , bare i det sjællandske.

blev selv forfaldet til at prøve dem begge,og fik da den dyppet , og så heller ikke mere

det franske var til 03 

sexen til en 5 er

Begge var kun interesseret i at blive færdig og få losset mig ud igen

det værste var nu begges  alt for falske stønneri

og spil for galleriet 

aldrig mere dem !!

PS. De sætter mange annoncer op, altid med falske billeder, og tilbud om sex uden 

Gerne i Esbjerg, Herning, Århus samt Kolding 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...