Charlie66 21 Skrevet 15. Juli, 2015 Havde lavet en aftale med Nickie https://annoncelight.dk/showad/183519fået en adresse på Amager hvor jeg kunne besøge hende. Da jeg kommer til adressen og skriver som aftalt, er der fuldstændig tavshed på linjen, surt show. Ved godt der kan ske forskellige ting, der gør at aftalen går i vasken, men vil meget gerne have besked. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 15. Juli, 2015 Charlie66, er du DANSK ?kan se hun specifikt skriver på sin annonce, at hun ikke tager mænd med middeløstligt udseende ? Ved ikke om den er møntet på dig, men pudsigt det kommer SÅ klart i annoncen, og med henvisning til Eroguide? Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 15. Juli, 2015 Charlie66, er du DANSK ?kan se hun specifikt skriver på sin annonce, at hun ikke tager mænd med middeløstligt udseende ? Ved ikke om den er møntet på dig, men pudsigt det kommer SÅ klart i annoncen, og med henvisning til Eroguide?@Charlie66 skrev - Da jeg kommer til adressen og skriver som aftalt, er der fuldstændig tavshed på linjen, surt show. Ved godt der kan ske forskellige ting, der gør at aftalen går i vasken, men vil meget gerne have besked. Mark. - Derfor er det sgu da høfligt ikke at besvare henvendelsen - ubehøvlet l....Venligst Landsbytossen - nu med tablet 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Charlie66 21 Skrevet 15. Juli, 2015 Ja jeg er dansk, mørk håret godt nok, men ikke mellemøstlig udseende. Hvis hun har kigget ud af vinduet og fundet ud af hun ikke tænder på mig, fair nok, men så skriv det til mig eller find på en undskyldning. Det er tavsheden det irriterer mig, man bruger jo noget tid på at vente og se om der snart sker noget. 6 Del dette indlæg Link til indlæg
Charlie66 21 Skrevet 15. Juli, 2015 Har nu hørt fra hende, hun var faldet i søvn, har tilbudt ny aftale med rabat, så det er jo fint, så håber jeg bare jeg kan få det passet ind. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 865 Skrevet 15. Juli, 2015 Det lyder som en ægte kæreste-oplevelse - griner 3 Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 15. Juli, 2015 Hun er slet ikke kæreste GFE.. hun er en freak!!!!Nok hendes egen ord!Hendes krop er slet ikke fast, den er meget brugt!Men hun har oral skills som er OMG!!!!!! Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 15. Juli, 2015 Ja jeg er dansk, mørk håret godt nok, men ikke mellemøstlig udseende. Hvis hun har kigget ud af vinduet og fundet ud af hun ikke tænder på mig, fair nok, men så skriv det til mig eller find på en undskyldning. Det er tavsheden det irriterer mig, man bruger jo noget tid på at vente og se om der snart sker noget.Helt enig Del dette indlæg Link til indlæg
Charlie66 21 Skrevet 16. Juli, 2015 Så lykkedes det at komme forbi Nickie og kan kun sige WOW for et blowjob :-) Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 865 Skrevet 16. Juli, 2015 Hun er slet ikke kæreste GFE.. hun er en freak!!!!Nok hendes egen ord!Hendes krop er slet ikke fast, den er meget brugt!Men hun har oral skills som er OMG!!!!!! Jeg mente nu også kæreste-sex som: "ikke nu, skat - jeg sover" Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Juli, 2015 (edited) Hmm. Godt i kan gemme jer bag jeres alias herinde når i sådan har behov for at svine piger.The deep.. Hvad er det lige dit problem er!? Kunne være ret rart hvis du turde stille op foran mig så jeg ved hvem svineren er. I lægger et Press på piger på denne måde. Og ja måske skal man ikke følge med. Men dette er ikke diskret. The deep: hun er ikke fast hun er slidt. What the fuck. !?jeg har aldrig lovet at jeg var fast i min krop. Slank, smidig og snævre! Skal vi kigge lidt nærmere på jeres kroppe!? Er de måske perfekt!?vi yder en service for jer mænd og gør en hel masse for at tilfredstille jer samt prøver at give en god oplevelse-der skal så bare to til en tango! Gælder også denne verden. Pigen kan ikke ene alene sørge for en dejlig og god oplevelse! The deep har med næppe prøvet mit blow som nogen af i andre. For det kan jeg ikke forestille mig med den aura og person! Måske vi ikke havde kemien og derfor det har virket forkert. Jeg er i starten af 30'erne og fået børn som jeg har ammet. På trods af det er jeg lykkelig over min krop. By the Way. Røre ved mine bryster hele tiden fordi jeg kan lide at røre ved dem. Faldte i søvn, ja det er hvad der kan ske, indimellem bliver vi piger også brændt af, af jer men får heller ikke altid melding idet mindste var der en forklaring og jeg gav lyd! Det er netop pga sådan nogen som jer at man stopper med det her. Ubehagelige oplevelser. Er sikker på det heller ingen fryd var for mig at have dig oppe forbi THE DEEP! Og 1 ting til The DEEP! Freak!!?? Gider du holde din fucking kæft. Gid man var bevist om hvem du var præcis! Så skulle du prøve møde nogle freaks jeg kender! Fuck du er nederen med nedtur på! Ad for et menneske! Med alle de du knalder konstant er det klart dig som er et freak! Redigeret 17. Juli, 2015 af Nickie Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 634 Skrevet 17. Juli, 2015 Der er en del herinde der godt kunne bruge et dannelseskursus 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Juli, 2015 Jeg kender ikke Nickie og har ikke besøgt hende, men jeg mener, det er helt ude i hampen at bruge udtryk, som dem Deep anvender. Det udvikler sig altid til hundeslagsmål og vendettaer, som i sidste ende vil være med til at ødelægge et forum som EG. Derfor vil jeg opfordre alle anmeldere til primært at anmelde service, stemning og overensstemmelse mellem dét, annonceteksten lover, og den oplevede virkelighed. Det kan man godt uden at svine pigerne til. EGer ikke en slam-poetry scene, hvor det handler om at slagte hinanden.god sommer 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Juli, 2015 (edited) Hørt hørt og skide godt skrevet Cant we just all get along ?prøv tænk hvis vi piger imellem sad og skrev sådan om jer!!?? tænker bare: VI er da vel voksne mennesker. Redigeret 17. Juli, 2015 af Nickie Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Juli, 2015 (edited) Morer mig ved tanken, hvordan EGs landsbytosser ville reagere, hvis der loge pludselig var et fast forum, hvor de dejlige kvinder kunne anmelde os gæster. Gerne opdelt i landsdele...en anmeldelse af mig kunne sikkert lyde noget retning af "Sød og kultiveret. Lidt distanceret til en begyndelse, men sjov at tale med lidt senere. Er fokuseret på GFE, slikker vidunderligt og kysser godt. Kroppen er hærget af for mange gode middage, vin og for lidt motion. Dilleren har sikkert været fræk, robust og udholdende. For 30 år siden. Tidspilde, hvis du også er i business for at få pik ad libitum. Et gensyn værd, hvis nyder at blive slikket, og kan give et hurtigt blow job. Betaler kassen uden at kny."God sommerallo-allo Redigeret 17. Juli, 2015 af allo-allo 1 Del dette indlæg Link til indlæg
LostAndFound 109 Skrevet 17. Juli, 2015 Enig med allo-allo og Nickie.- Jeg synes virkelig at nogle folk misbruger deres anonymitet, og glemmer at det er rigtige mennesker de har med at gøre. Hvis man kan skrive på dén måde om en pige, så kan jeg sgu godt forstå at kemien sikkert ikke har været der mens man har besøgt hende.- Selvfølgelig vil der være gode og dårlige oplevelser, men der er virkelig måder man godt kan kommunikere de dårlige oplevelser ud på, uden at nedværdige pigerne og behandle dem som en slags ting. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5092 Skrevet 17. Juli, 2015 Haha, allo-allo Min anmeldelse ville nok lyde mere henad en advarsel; "Det skrummel er kun ude på at grov-fiste dig, forfra, bagfra, så din punani er øm ind i næste uge! Kort sagt, hvis han viser sig på matriklen, og du skal bruge "den" de nærmeste dage, så bare løøøb!" 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 17. Juli, 2015 Denne anmeldelse har udviklet sig til en debat. Den må I tage på et andet forum.-Ledvogter 1 Del dette indlæg Link til indlæg