Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen der har nye erfaringer fra Næstved - det er begyndt at trænge sig på med et besøg, når man opholder sig i  sommerlandet 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har være forbi i Jernbanegade efter Joy er stoppet og det er en hel ny tone der er kommet med de nye piger 

Jeg kan ikke huske hvad hun hed hende jeg var inde hos men det er hende der er på deres hjemmeside  og hun er rigtigt sød virkelig god til massage men lidt for kraftig til min smag jeg fik tilbudt alt så der er mulighed for fuldt service hvis man ønsker 

de nye sted i Næstved er Joy som har det og tro ikke der er mange der har lyst til at besøge hende mere end en gang 

men hvis du søger lidt herinde på kan du læse hvorfor :-D

Der ligger lidt udenom Næstved men ikke rigtigt noget der er værd at skrive om 

så mit bedste bud er jernbanegade i Næstved 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra

Tilgiv et måske dumt spørgsmål fra en, der ind imellem kommer forbi Næstved: Stedet Jernbanegade med de nye imødekommende piger, er det Busaba http://www.busaba.dk/? Og hvad hedder det nye sted med Joy, og hvor er det? Takker på forhånd!

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja undskyld jeg mangle at smide et link på 

Men ja det er den i Jernbanegade 

kan ikke huske hvad Joys butik hedder men tro Den ligger i Østergade men er ikke sikker og vil nu heller ikke bruge så meget tid på det :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...