Hop til indhold
Berideren

Chok Dee Thai, Viborg.

Recommended Posts

Var forbi Chok Dee Thai massage i Viborg, de har ingen link, men reklamere i den lokale ugeavis. Indgang fra en ikke alt for trafikeret sidegade til gågaden. Der er 2 massage "kabiner", og da jeg dukkede op lå der én inde ved siden af og fik massage, og man kunne høre alt hvad der foregik og blev talt om, ikke særlig diskret. Der er ingen prisliste, så jeg bestilte en gang massage (350 kr), smed tøjet og lagde mig op på briksen, og hende der tog imod mig begyndte med massagen (ca 30-35 år, buttet pige med ok store bryster, snakker lidt dansk). Efter ca 15 min. blev fyren inde ved siden af færdig, og pigen der havde masseret ham, kom ind til mig, og tog over ?? (hun var også ca 30-35 år lidt buttet med et par ok bryster, snakker engelsk). Massagen var helt ok, måske lidt meget oliepjask, men rimelig hård massage, og fra start blev der "strejfet og rørt" de mere "følsomme" steder, så man var ikke i tvivl om, at der var mere i vente, og da jeg var blevet vendt om på ryggen, og fået masseret lårende og maven/brystet, begyndte hun at kærtegne "lillemand" og spurgte om jeg ville have et HJ og gjorde tegn til det kostede 700 i alt, jeg tilbød 500, og det var ok. Det hele varede ca. 40 min.

Alt i alt en ok oplevelse på det "jævne" som jeg nok godt kunne gentage en anden gang. Om man kan få flere ydelser ved jeg ikke, jeg blev ikke tilbudt andet, og spurgte heller ikke om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Tak for anmeldelsen :) – anede ikke at den eksisterede, men jeg ser heller ikke den lokale ugeavis og kommer ikke så meget i Viborg.

Måske du kan få lagt den på thailisten vest :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej

Jeg har prøvet Viborg onsdag, min avis - er det den rigtige - der er nemlig ingen annoncer?

Du nævner Geog - er der nogle der ved hvor hun er nu?

 

PFT

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har prøvet Viborg onsdag, min avis - er det den rigtige - der er nemlig ingen annoncer?

Prøv Viborg nyt midt på side 24.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Yderligere ydelser.

Nogen her af brødrene, Berideren, måske, der ved, om der er mulighed for yderlige service hos Chok Dee? Måske også priserne..

hilsen Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.
Har været på besøg i dag. Massage rimeligt, men ikke noget at skrive hjem om. Har fået det bedre andre steder. Pris for massage kr. 350,-. Tror man kunne få hele pakken for 1000,-. Jeg nøjedes med en håndtrold - der blev forlangt 700,-. Jeg betalte 600,-.
Forholdene er som berideren skriver - ikke særlige private, hvis der er flere kunder. Åbningstider på døren - hverdage 9-20, lørdag/søndag 10-18. Adressen er Veddelsgade 10.

Jeg kommer nok ikke igen.

Redigeret af eg1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har idag besøgt Chok Dee, da alle andre steder i lokalområdet var ferielukket og kan kun bekræfte de tidligere meldinger. Stedet er ikke specielt indbydende, jeg blev mødt af mutter og pigerne der sad og lavede mad/spiste i forlokalet. Massagerummene er ikke noget at råbe hurra for. Det er et baglokale i en tidligere butik, som nødtøftigt er delt med en halvvæg af gipsplader og lukket med et par  forhæng og man kan derfor høre alt hvad der foregik i hele etablissementet - ikke specielt privat. Selve massagen er ok. men så heller ikke mere. Ekstra-delen var ikke noget at skrive hjem om. Hele seancen var overstået på tre kvarter selvom jeg ankom "spot on" til tiden, mens den forlangte pris til gengæld ligger over prisen på byens veletablerede sted hvor jeg er fast gæst.

Konklusion: Næste gang vil jeg enten krydse benene og vente til ferien er slut, eller tage til Aarhus. Oplevelsen idag vil blive bogført på tabs- og erfaringskontoen.    

Del dette indlæg


Link til indlæg

"... over prisen på byens veletablerede sted hvor jeg er fast gæst."  

Nu er jeg jo nysgerrig ... hvad er Viborgs veletablerede sted og hvad "godt" gemmer der sig der? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...