Hop til indhold
Guest Pool

En fantastisk weekend med konen

Recommended Posts

Guest Pool

Hej med jer, ville lige dele en fantastisk weekend med jer.

jeg har flere gange været hos forskellige shemales, da jeg synes det er dejligt at blive bollet i røven.

Det er er ikke noget jeg har delt med konen, da jeg ikke var helt sikker på hvordan hun ville reagere, men efter at vi nu har været sammen i 23 år, og sex ikke er noget der foregår hver dag, men et par gange om måneden, blev vi enige om at nu skal der ske noget vi elsker hinanden rigtig højt, og fik bestilt et hotel værelse i Flensborg, fik snakket om lyst og fantasier, jeg fortalte at jeg havde en fantasi om at hun skulle bolle mig i røven med en strap. Det tog hun faktisk rimelig pænt dog, vi kørte mod Tyskland og kørte forbi Orion som har butik tæt ved grænsen.

det var første gang vi sammen var i sex shop sammen, vi har dog andet legetøj men det har altid været mig der har købt det, men hun overraskede mig og gik virkelig op i at vi skulle finde noget ordenligt legetøj. Hun fandt en kasse med strap som tiltalte hende dog uden at se at det var en ordenlig krabat der var i kassen, men vi fik handlet en masse små andre ting også.

så kunne weekenden starte, vi havde sex som aldrig før tre til fire gange allerede fredag dog uden vi fik strapen ud af pakken. 

Men lørdag eftermiddag kig vi i karbad, jeg startede i under bruseren så jeg kunne barbere mig sagde jeg til hende, men også så jeg kunne vaske mig ordenligt i røven, jeg havde sneget en lille butplug med i badet en vi har haft i mange år men som ikke har været brugt. Jeg fik den monteret hvor den skal og kravlede ned til hende. 

Efter lidt tid viste jeg den til hende. Det tændte hende og vi kom hurtigt op af badet og ind i sengen, her begyndte en vild omgang som jeg aldrig havdet forestillet mig ville ske med min kone, hun fik strapen på og begyndte meget forsigtigt med små stød, men da hun fandt ud af at jeg nød det og det ikke gjorde ondt tog fanden ved hende og hun fik gennem kneppet min røv som aldrig før hun var smask liderlig og det var jeg også. Vi forlod nærmest ikke sengen den dag.

vi fik snakket om vores fantasier og blev enige om at udleve nogle flere med tiden. 

Det er ikke altid nemt med børn, men de er blevet store så lidt nemmere nu end før.

jeg har dog den hemmelighed at jeg har betalt for sex flere gange, det er nok ikke helt slut endnu men der bliver bestemt længere imellem nu vi kan klare flere fantasier hjemme.

et godt råd må være, snak sammen det kan nok løse nogle ting, og måske finder man ud af at hun også har fantasier som er frække.

trods vejret så må i alle have en god sommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med jer, ville lige dele en fantastisk weekend med jer.

jeg har flere gange været hos forskellige shemales, da jeg synes det er dejligt at blive bollet i røven.

Det er er ikke noget jeg har delt med konen, da jeg ikke var helt sikker på hvordan hun ville reagere, men efter at vi nu har været sammen i 23 år, og sex ikke er noget der foregår hver dag, men et par gange om måneden, blev vi enige om at nu skal der ske noget vi elsker hinanden rigtig højt, og fik bestilt et hotel værelse i Flensborg, fik snakket om lyst og fantasier, jeg fortalte at jeg havde en fantasi om at hun skulle bolle mig i røven med en strap. Det tog hun faktisk rimelig pænt dog, vi kørte mod Tyskland og kørte forbi Orion som har butik tæt ved grænsen.

det var første gang vi sammen var i sex shop sammen, vi har dog andet legetøj men det har altid været mig der har købt det, men hun overraskede mig og gik virkelig op i at vi skulle finde noget ordenligt legetøj. Hun fandt en kasse med strap som tiltalte hende dog uden at se at det var en ordenlig krabat der var i kassen, men vi fik handlet en masse små andre ting også.

så kunne weekenden starte, vi havde sex som aldrig før tre til fire gange allerede fredag dog uden vi fik strapen ud af pakken. 

Men lørdag eftermiddag kig vi i karbad, jeg startede i under bruseren så jeg kunne barbere mig sagde jeg til hende, men også så jeg kunne vaske mig ordenligt i røven, jeg havde sneget en lille butplug med i badet en vi har haft i mange år men som ikke har været brugt. Jeg fik den monteret hvor den skal og kravlede ned til hende. 

Efter lidt tid viste jeg den til hende. Det tændte hende og vi kom hurtigt op af badet og ind i sengen, her begyndte en vild omgang som jeg aldrig havdet forestillet mig ville ske med min kone, hun fik strapen på og begyndte meget forsigtigt med små stød, men da hun fandt ud af at jeg nød det og det ikke gjorde ondt tog fanden ved hende og hun fik gennem kneppet min røv som aldrig før hun var smask liderlig og det var jeg også. Vi forlod nærmest ikke sengen den dag.

vi fik snakket om vores fantasier og blev enige om at udleve nogle flere med tiden. 

Det er ikke altid nemt med børn, men de er blevet store så lidt nemmere nu end før.

jeg har dog den hemmelighed at jeg har betalt for sex flere gange, det er nok ikke helt slut endnu men der bliver bestemt længere imellem nu vi kan klare flere fantasier hjemme.

et godt råd må være, snak sammen det kan nok løse nogle ting, og måske finder man ud af at hun også har fantasier som er frække.

trods vejret så må i alle have en god sommer.

Ja helt klart. Selvom kvinder er utrolig dejlige, så er de heller ikke tankelæsere. ;)

Også god sommer til dig - med eller uden strap-on :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool

:-PSå bliver det sku snart ikke bedre, jeg var gået i seng og 5 min kom min kone ind iført strap og ikke andet og sagde vend dig om og modtag hun er sku gået hen og blevet et lille sex monster efter vores weekend:-D

prøv det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Stort tillykke. 

Alle kan lære noget af dit indlæg, for jeg tror ikke der findes kvinder der ikke har sexfantasier, men hvis manden er en tøsedreng og ikke tør fortælle om hans egne og ikke viser konen hvad han vil have, bruger 5 min på at tage konen for derefter at ligge sig til at sove, så er det sgu svært at vække noget i hende. Kvinder har altså ikke mindre sexlyst end mænd, det er helt og holdent op til manden at vise han begærer hende, små søde ord, gøre lidt ud af sig selv, være lidt fræk på den kærlige måde, så kører det. 

Og hvis man ikke har overskud til at gøre det som mand, skulle man måske gøre op med sig selv om man lever sammen med den rigtige, vi lever kun en gang, så hvorfor spilde tiden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en af de mest opløftende fortællinger i lang tid på Eroguide.dk :)

Mon det kunne føre til en nedgang i omsætningen hos glædespiger, hvis kæreste og ægtepar virkelig blev bedre til at tale om deres lyster, eller er der stadig noget om snakken om konen/kæresten, der i et sat forhold ikke er gensidig nok på sexfronten?

Den med at være åben om ens fantasier?

Jer der gerne vil bolles af konen/kæresten med en strapon, som køber oplevelsen hos en gp, eller mere natural hos en shemale/ladyboy, er I ikke bange for at jeres partner vil stille modspørgsmålet om I er biseksuelle, har du holdt det skjult, og hvis ja hvordan har du fået din lyst styret alle disse år.

Risikerer nogle mon at reaktionen på en forsinket åbenhed bliver et brud, der måske kunne have været undgået hvis han havde været åben fra begyndelsen?

Jeg selv havde fornylig som single mand en af mine meget sjældne købesex oplevelser med en ladyboy, og kunne roligt skrive en anmeldelse af oplevelsen, men hvor mange kvinder mon der ville afvise en alene af den grund, kom det til at jeg skulle fortælle om den side af mig selv også?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jer der gerne vil bolles af konen/kæresten med en strapon, som køber oplevelsen hos en gp, eller mere natural hos en shemale/ladyboy, er I ikke bange for at jeres partner vil stille modspørgsmålet om I er biseksuelle, har du holdt det skjult, og hvis ja hvordan har du fået din lyst styret alle disse år.

Denne opfattelse er simpelthen så ærgerlig og er medvirkende til, at en del mænd er så analforskrækkede. 

"Har du prøvet analpirring?" - "Nej da, jeg er jo ikke bøsse!"

Man er ikke nødvendigvis bøsse eller biseksuel, blot fordi man vælger at få fuldt udbytte af alle ens erogene zoner.

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kom mig i forkøbet Gina... 

Det er SÅ ærgeligt at den arkæiske fordom stadig florerer.... det hæmmer så mange mænd i at få de fedeste oplevelser .... ever!! 

Så mange likes til det indlæg!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Gina, hvor har du dog ret. 

Både min ex-kone og min nuværende kæreste har jeg da sagt til at jeg gerne vil pirres der, gerne med en finger. Der er da ikke kommet nogle underlige spørgsmål om jeg er biseksuel. Det ville jo være det samme som når vi har analsex, så skulle det lyde: er du biseksuel?

Det er jo bare en naturlig del af sexlegen for mange af os. 

Der er så nogle, både kvinder og mænd som ikke er til anal lege. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Både min ex-kone og min nuværende kæreste har jeg da sagt til at jeg gerne vil pirres der, gerne med en finger. Der er da ikke kommet nogle underlige spørgsmål om jeg er biseksuel. Det ville jo være det samme som når vi har analsex, så skulle det lyde: er du biseksuel?

Præcis! Det er et lystpunkt, vi har til fælles på tværs af kønnene. Men ved manden, og kun manden, bliver der stillet spørgsmålstegn ved hans seksuelle orientering. Det giver jo ingen mening.

Det lyder da heller ikke som om, at det for trådstarter handler om, hvorvidt han så er biseksuel. Det lyder mere som om, det bare er nydelsen ved analsex. :)

Mvh,

/Gina.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ville da være skønt at være biseksuel. Så var mulighederne fordoblet.

Har prøvet for år tilbage, men det sagde mig desværre intet. Så jeg må "nøjes" med tøserne. Det er nu heller ikke så tosset.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool

Jeg er på ingen måde biseksuel, jeg har prøvet en mand og det tænder mig overhovedet ikke. Jeg har prøvet flere shemales og det tændte mig, de skal være feminine, det gør noget for mig. Men det er et overstået kapitel fra min side,  nu er det min kones job at kneppe min røv.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...