Hop til indhold
Gæst

P.t. bedste body to body med fuldpakke-afslutning?

Recommended Posts

Gæst

Hejsa,

Har nogen et bud på, hvor man p.t. får den bedste omgang body to body med fuldpakke-afslutning?

Som bekendt pendler pigerne rundt mellem klinikkerne og skifter navn i tide og utide, så  det er nærmest umuligt at finde ud af, hvem der er hvad, hvor og hvornår...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hos kinnaree thai starte en ny pige i fredags som kalder sig or ellers sådan noget 

jeg var forbi søndag og hold op hun er flot 

ca 30 år og bestemt ikke berørings angst hun giver en b to b Jeg sen glemmer :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til Hedonisten

Måske vi skulle sætte en chip på tøserne, når vi nu alligevel var i  gang med dem,

så vi ved hvor de er næste gang :grin: :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hi hi hi tror ikke de er helt med på den :-D

men hvor ville det være nemt 

for syntes hver gang man finder en god så er hun væk næste gang man kommer på besøg 

Eller omvendt hvis man støder på en dårlig så løber man ind i hende flere gang bare et nyt sted :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hos kinnaree thai starte en ny pige i fredags som kalder sig or ellers sådan noget 

jeg var forbi søndag og hold op hun er flot 

ca 30 år og bestemt ikke berørings angst hun giver en b to b Jeg sen glemmer :-P

Tak for tippet! Kan du sige noget om hendes  bryststørrelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

... Desværre er Kronprinsessegade nærmest umulig at komme til i bil, og jeg orker ikke DSB's nye betalingssystem...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Www.kinnaree.dk undskyld glemte at sætte link på 

Men den ligger i Rødovre på Hvidovrevej 

og der er gode p muligheder og lige ved døren 

Del dette indlæg

Link til indlæg

... Desværre er Kronprinsessegade nærmest umulig at komme til i bil, og jeg orker ikke DSB's nye betalingssystem...

Umuligt? Well, måske er jeg som svensker vandt til at udfordre det umulige,  men jeg har klaret det mange gange. Også at finde P.plads, som mange andre siger er umuligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

En god C model og det er ikke arme luffer men de har ikke fået hjælp 

hun taler også ok engelsk 

Ok, lyder lovende! :-P Har bestilt tid til i aften.

Du skriver, at du fik b to b, men fik du andet? Her tænker jeg naturligvis på fransk og dansk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er mulighed for det hele  men det kommer også an på hvem du kommer ind til men jeg har kun oplevet de er søde og i møde kommen :-P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der er mulighed for det hele  men det kommer også an på hvem du kommer ind til men jeg har kun oplevet de er søde og i møde kommen :-P 

Nu tænkte jeg specifikt på hende "Ro" du var inde hos?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men lad være med at forhandle med momson Det er alt for dyrt :-D

Jeg fik en halv time olie massage og en halv time  B to B med hånd trold  og tilbyd alt andet men sagde pænt Nej tak men fik mere end aftalt 

Og fik det hele for 1000 for en time og så smed hun lidt fransk i også og måtte pille over alt 

og super god massage 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Men lad være med at forhandle med momson Det er alt for dyrt :-D

Jeg fik en halv time olie massage og en halv time  B to B med hånd trold  og tilbyd alt andet men sagde pænt Nej tak men fik mere end aftalt 

Og fik det hele for 1000 for en time og så smed hun lidt fransk i også og måtte pille over alt 

og super god massage 

Okay!! Jeg bliver mere og mere glad for den aftale jeg har med hende i aften!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...