MrBodyLover 155 Skrevet 12. Juli, 2015 Jeg har et stykke tid leget med fantasien om at prøve en GP studine i starten af tyverne. Da jeg selv er i fyrrene giver det jo en vis aldersforskel. Kan nogle af de unge GPer her på sitet fortælle om hvordan de har det med det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Juli, 2015 Jeg kan godt li mænd i fyrrene.. Min grænse er ret uklar, det afhænger meget af personen, men somregelt op til 55 år er de gæster jeg modtager.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Juli, 2015 Er midt i 60erne og foretrækker klart piger fra 40 og op efter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 15. Juli, 2015 Jeg har der lige modsat, jeg er klart til modne piger, men det skal være piger med stil God dag 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 865 Skrevet 15. Juli, 2015 Jeg synes ikke det ene udelukker det andet. Jeg er lige rundet 60 og min "normale" målgruppe er 40+. Det forhindrer dog ikke at jeg nu og da får lyst til at være sammen med en pige, der er 20+. Jeg er så meget forsigtig, når jeg vælger en pige i den yngre kategori - jeg hader fornemmelsen af at pigen tænker "gamle gris" når jeg går. Jeg lægger derfor stor energi i at finde piger, som jeg fornemmer har det fint med aldersforskellen. Jeg undgår derfor også piger, der som Claire indikerer en max-grænse, der ligger under min alder. Det kan så godt være, at jeg narrer mig selv, når jeg bilder mig selv ind, at pigen har det fint med aldersforskellen, men så meget livsløgn vil jeg tillade mig selv 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 15. Juli, 2015 Tja, jeg har krydset de 60, ikke desto mindre er jeg til piger i teen age eller 20'erne, når det drejer sig om købesex.Hvis jeg skulle søg efter en kæreste, ville det være én, der aldersmæssigt kunne garantere fælles referencepunkter, men når jeg skal betale for at betjene mig af en pige/kvindekrop, så skal det være en pige, som jeg ellers ikke ville kunne komme i nærheden af, aldersrelateret forstås. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrBodyLover 155 Skrevet 15. Juli, 2015 Mange tak til Claire for et svar. Meninger fra andre "brugere" spurgte jeg sådan set ikke om 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Juli, 2015 Meninger fra andre "brugere" spurgte jeg sådan set ikke om Næh, det er bonussen på Generel Debat, som du så må leve med. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 865 Skrevet 16. Juli, 2015 Mange tak til Claire for et svar. Meninger fra andre "brugere" spurgte jeg sådan set ikke om Er det kun mig, der bliver voldsomt irriteret over den slags bemærkninger ? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 16. Juli, 2015 (edited) Er det kun mig, der bliver voldsomt irriteret over den slags bemærkninger ?Næ. Men til tider havner der profiler herinde hvis indstilling sådan set ikke hører til her... Redigeret 16. Juli, 2015 af Tatra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrBodyLover 155 Skrevet 16. Juli, 2015 Det var ikke for at fornærme nogen. Og ønsker bestemt ikke flammekrig. Men er det ikke rimeligt overfor mig eller andre at holde sig til emnet/spørgsmålet i en tråd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 16. Juli, 2015 det er meget forskelligt fra pige til pige , men jeg hører da mere og mere om at os unge piger herinde er til lidt ældre mænd .. Personligt er jeg glad for mænd der er de 30+ , meen har da alligevel en del jeg ser om er under som bestemt er min type .. så det afhænger meget af personligheden og hvordan man lige svinger sammen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 865 Skrevet 16. Juli, 2015 Det var ikke for at fornærme nogen. Og ønsker bestemt ikke flammekrig. Men er det ikke rimeligt overfor mig eller andre at holde sig til emnet/spørgsmålet i en tråd?Sådan fungerer det bare ikke. Hvis vi havde haft et forum, der f.eks. hed "spørgsmål til pigerne" kunne du med fuld rimelighed have haft den forventning. Men sådan som det fungerer på de åbne fora, kan alle der har lyst til det give deres besyv med. Hvis du så ikke er interesseret i at høre andre "brugeres" mening kan du nøjes med at læse de "lyserøde" indlæg. Når du bringer et spørgsmål eller emne op på de åbne fora er det at betragte som et "samtaleemne" i forummet. Ikke blot mellem dig og din målgruppe, men mellem os alle. Derfor, når du skriver en bemærkning som den, jeg reagerede på, bliver det læst som "hold jeres kæft til I bliver spurgt" - selvom jeg er overbevist om, at det ikke var din hensigt. Men....no offence taken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 16. Juli, 2015 Jeg undgår derfor også piger, der som Claire indikerer en max-grænse, der ligger under min alder. Det kan så godt være, at jeg narrer mig selv, når jeg bilder mig selv ind, at pigen har det fint med aldersforskellen, men så meget livsløgn vil jeg tillade mig selv Jeg er også en af dem med en max grænse... men det har nu ikke så meget at gøre med alder som det har noget at gøre med fysisk form. Den form for sex jeg tilbyder er nu engang for fyre i god form og det er min erfaring at mænd over 55 sjældent har den fysiske form der skal til for at vi begge får noget ud af detEt par enkelte undtagelser har der heldigvis været hvor det har været super oplevelser... men generelt er det min erfaring at det ganske enkelt bare er en god ide for begge parterDet har intet at gøre med "gammel gris" tankegang... men blot et ønske om at begge parter for mest mulig ud af det.. Så pas på med ensidigt at vælge de piger fra der har max på - det kan jo være at den enkeltes grund ikke nødvendigvis har noget at gøre med lige netop dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gr8dane Skrevet 31. Juli, 2015 Jeg kan godt li mænd i fyrrene.. Min grænse er ret uklar, det afhænger meget af personen, men somregelt op til 55 år er de gæster jeg modtager.. hmm måske vi skulle se om der er kemi, hvor gammel er du og hvilken by kan man træffe dig jeg er selv 46 :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 31. Juli, 2015 Hej Gr8dane.Hvis du nu gad søge er det ikke svært, at finde Claire eller hendes annoncer.https://www.eroguide.dk/forum/profile/23328-claire/good luckKK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gr8dane Skrevet 1. August, 2015 Hej KK,syntes heller ikke det er svært at finde, vil bare gerne have en sød fræk pige anbefalet, da jeg ikke er interesseret i en dårlig oplevelse første gang Mvh Greatdane Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg