Hop til indhold
Ansjosen

Anqi, Daisyclub - fake billeder

Recommended Posts

Lod mig lokke en tur på Daisyclub. For første og sidste gang.

Havde bestil tid hos Anqi.

Men hverken ladyboyen Mimi, som åbnede døren, eller "Anqi" som jeg var sammen med, havde den mindste lighed med billederne på hjemmesiden. Så ikke andre piger. Ikke at IRL Anqi var grim, slet ikke. Hun var bare ikke den hun udgav sig for at være. Små A-skåle og ingen timeglasfigur - ret mørk i huden, i modsætning til mange japanere. Snakkede forbløffende godt tysk.  Gav den værste omgang superfransk jeg har prøvet...

Sætter aldrig mine ben der igen...

Måske var jeg bare uheldig, jf. de mange gode anmeldelser af stedet - det ændrer dog ikke på, at billederne langt fra svarer til realiteterne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lod mig lokke en tur på Daisyclub. For første og sidste gang.

Havde bestil tid hos Anqi.

Men hverken ladyboyen Mimi, som åbnede døren, eller "Anqi" som jeg var sammen med, havde den mindste lighed med billederne på hjemmesiden. Så ikke andre piger. Ikke at IRL Anqi var grim, slet ikke. Hun var bare ikke den hun udgav sig for at være. Små A-skåle og ingen timeglasfigur - ret mørk i huden, i modsætning til mange japanere. Snakkede forbløffende godt tysk.  Gav den værste omgang superfransk jeg har prøvet...

Sætter aldrig mine ben der igen...

Måske var jeg bare uheldig, jf. de mange gode anmeldelser af stedet - det ændrer dog ikke på, at billederne langt fra svarer til realiteterne.

Hmm besøgte også Anqi idag og blev også yderst skuffet over hendes manglende indsats for betalingen. Hun opførte sig mærkeligt, smurte olie på sin egen ryg og bad mig massere hende! ellers var der ingen superfransk, ingen berøringer af hendes bryster (eller store brystvorter) elendigt blow med gummi, hun forstod?? ingenting af hvad jeg ønskede, og derfor blev det hele elendigt - hun måtte tilsidst give hård svensk for at få noget ud af mig - er ellers aldrig et problem for mig, men hun tog fuldstændig lysten fra mig. - Øv gider heller ikke Daisy mere, synes der er for sjælden udskiftning af pigerne som derfor bliver slidt op.

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og jeg var der faktisk også idag, og var s'gu heller ikke imponeret. Må indrømme at jeg var i tvivl om det mon overhovedet var hende på billederne da jeg stod der, men endte med at give efter - liderlig som jeg jo var.

Nu kan jeg jo godt høre på jer andre at der nok er sket en bait & switch her! Det forklarer en del. Jeg havde iøvrigt også oplevelsen af, at jeg ikke måtte gramse på hendes bryster (som desværre heller ikke var NÆR så lækre som dem på billederne).

Øv!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Triste oplevelser. Kunne være interessant om de selv kunne komme med en forklaring på deres åbenlyse snyderi. De annoncerer jo tit herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været "uheldig" der, en gang for meget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trist, jeg troede ellers vi her i Københavnstrup havde fået endnu et godt sted. Havde indtrykket af at de oprigtigt ville køre en god stil med ægte billeder og ingen falsk markedsføring. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var da ærgerligt - de holdt da ellers fanen meget højt i starten og var et troværdigt sted. De har tidligere været ret kvikke til at reagere på positive anmeldelser her. Så må vi jo se om de reagerer på negative også

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...