Hop til indhold
Namnamtk

Slug med undertryk i munden!

Recommended Posts

Vi er over 20 og under 30. De prostituerede jeg besøger er oftest MILFs, gerne latina. Det er sgu sprødt!

Men jeg har behov for en kvinde, prostitueret eller ej, som giver mig plads til at dominere. Straffe hende hårdt med min pik, dirty talk og holde hårdt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du prøvet at åbne munden, for at fortælle kvinden hvordan netop DU kan lide det? Nej? Ved du hvad, det tænkte jeg nok. :)

Jeg har prøvet mange gange at åbne munden for at fortælle hvordan netop JEG kan lide tingen. Hvad der sker?

Et af flere mulige scenarier:

1. Hun prøver at gøre det som jeg vil, det lykkes ikke helt og jeg prøver at informere mere og hun havner mere og mere oppe i sit hoved og jeg bliver besværet og det hele bliver akavet.

2. Hun prøver at gøre det som jeg vil, og eftersom jeg ikke vil det skal blive akavet, gør jeg hende glad med at sige "eksakt, præcis", og så har ingen af os lært noget som helst. Men det akavede standser i hvert fald i mit hoved.

3. Hun siger "fuck that mand", jeg gør på min måde.

4. Lo and behold .... hun lykkes direkte uden at det bliver akavet. Bulls eye.

Hvor mange gange jeg oplever nr 4? Hmmm .... næsten aldrig. Uanset om det er privat eller GP.

Derfor har jeg lært at når jeg møder en kvinde der sender mig op i himlen uden instruktioner fra mig, så holder jeg fast så længe jeg kan. DET er hvad kemi drejer sig om for mig. At vi klikker sexuellt uden at først lave manualer. Når jeg gør med hende det jeg tænder på at gøre og hun faktiskt elsker det, og vice versa. 

Desuden bliver jeg ved med at konstatere at det er de færreste kvinder der har styr på BJ. Og mærkeligt (eller ikke?) nok er der ikke flere blandt GP'erne end blandt kvinder generelt, der mestrer kunstarten. Det er lidt sørgerligt, for det er jo egentlig bare ved HJ og BJ man som mand helt kan overlade sig til kvinden og bare nyde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg har prøvet mange gange at åbne munden for at fortælle hvordan netop JEG kan lide tingen. Hvad der sker?

Et af flere mulige scenarier:

1. Hun prøver at gøre det som jeg vil, det lykkes ikke helt og jeg prøver at informere mere og hun havner mere og mere oppe i sit hoved og jeg bliver besværet og det hele bliver akavet.

2. Hun prøver at gøre det som jeg vil, og eftersom jeg ikke vil det skal blive akavet, gør jeg hende glad med at sige "eksakt, præcis", og så har ingen af os lært noget som helst. Men det akavede standser i hvert fald i mit hoved.

3. Hun siger "fuck that mand", jeg gør på min måde.

4. Lo and behold .... hun lykkes direkte uden at det bliver akavet. Bulls eye.

Hvor mange gange jeg oplever nr 4? Hmmm .... næsten aldrig. Uanset om det er privat eller GP.

Derfor har jeg lært at når jeg møder en kvinde der sender mig op i himlen uden instruktioner fra mig, så holder jeg fast så længe jeg kan. DET er hvad kemi drejer sig om for mig. At vi klikker sexuellt uden at først lave manualer. Når jeg gør med hende det jeg tænder på at gøre og hun faktiskt elsker det, og vice versa. 

Desuden bliver jeg ved med at konstatere at det er de færreste kvinder der har styr på BJ. Og mærkeligt (eller ikke?) nok er der ikke flere blandt GP'erne end blandt kvinder generelt, der mestrer kunstarten. Det er lidt sørgerligt, for det er jo egentlig bare ved HJ og BJ man som mand helt kan overlade sig til kvinden og bare nyde. 

uhmmm- og gu ved hvordan vor slikkeservice vurderes :) 

faktisk er jeg aldrig blevet vejledt. Det er fordi jeg er pisse god- eller fordi jeg er opgivet på forhånd. ???

jeg nyder de forskellige måder jeg bliver slikket på. Jeg skal ikke have det på en bestemt måde. Men jeg skal fornemme hun kan lide det, ellers bliver den lille og nuttet :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

... interessant emne, smiler.

Når jeg indtil nu stort set kun har modtaget ros for mine orale evner, er det så fordi de mænd jeg har været sammen med har været ærlige, eller fordi de bare ikke har turdet sige andet... - her skal det i parantes nævnes, at jeg i den grad nyder at tilfredsstille en mand med mund, tunge og hænder..., uhm...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...