Hop til indhold

Hvem tilbyder fisting?

Featured Replies

Skrevet

skal have besøgt Jasmin når det passer, men hvem tilbyder ellers fisting?

Skrevet

Fisting indgår normalt ikke i Thai pigers repertoire.  Men der er selvfølgelig undtagelser.  Nogle ældre massøser er fattige og har brug for pengene, såååååå......

Skrevet
  • Author

Fisting indgår normalt ikke i Thai pigers repertoire.  Men der er selvfølgelig undtagelser.  Nogle ældre massøser er fattige og har brug for pengene, såååååå......

hvem snakker thai?

Skrevet

Spændende..

Er det bare "på med handsken og derudaf" eller hvordan foregår det?

Skrevet
  • Author

Kunne godt tænke mig at prøve at fiste en pige, så skal jeg fortælle dig det 

• 2 weeks later...
Skrevet

default user har du nogle eksempler i kbh. ?

ellers rimlig mange thai steder man skal igennem for at finde hende.. ikke sikker på min pengepung holder til...

Skrevet

default user har du nogle eksempler i kbh. ?

ellers rimlig mange thai steder man skal igennem for at finde hende.. ikke sikker på min pengepung holder til...

At dømme ud fra en række ældre tråde på gimel.dk og hedomax.dk kunne du prøve at spørge hende der på eb.dk annoncerer som "AMAGER STORBARMET THAIPIGE"

Skrevet

At dømme ud fra en række ældre tråde på gimel.dk og hedomax.dk kunne du prøve at spørge hende der på eb.dk annoncerer som "AMAGER STORBARMET THAIPIGE"

ja hun víl sikkert være crasy nok til det ... men springer lige over da hun desvære ikke lige er min kop te

Skrevet

Slettet post

Redigeret af BigDick

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.