Hop til indhold
Lady Cherie

Det kan jo være svært at være sød, når det er meget nemmere at være slem...hæ hæ

Recommended Posts

Jamen vi tager jo en historie fra det virkelige liv...scenen er sat i Randers!

En Ung fyr, har siddet og ventet, han er mindst 2 meter over skuldrende og 3 høj, Han bliver bænket ved "forhandlingsbordet" og hans rygsæk som også er træt, bliver smidt på stol 2

Din taske er træt? Fyren kikker på mig uforstående, DIn taske er træt siden den skal sidde i stolen???

(okay mine ben i stilletstøvlerne er mere trætte end hans taske så den ryger ned) hæ hæ

Jaggggggg ska ha græsk!

Det har jeg til XXXX kr, med men jeg tager forbehold for størrelsen!

Det klarer du nok!

Okay...

Badværelsesretningen bliver angivet og svaret er: jeg skal ikke i bad!

Jow du skal i bad, det ødelægger meget stemningen hvis jeg skal bede dig gå i bad, hvis vi er gået i gang, så du skal i bad.

Jeg skal ikke i bad!

Bad med dig!

Nu tøffede den unge fyr ud i badeværelset, som den lydelige dreng han var (fnis, de kan altså opdrages):-D:grin:

Så røg vi ind i den 4-benet, hvor jeg påbegyndte noget håndarbejde, og fyren legede søstjerne, Gir du en sutter?

En hva? (ældre damer hører dårligt)

En sutter!

(I Hexens hoved begyndte jeg at se billeder af vingummisutter, I ved dem der i gul og røde fra Haribo, Samtidig med om jeg var med i en eller anden gaveordning Køb en ting og få en ting gratis?)

En sutter?, Næ men jeg kan da godt være en dum kælling, var det noget?

Hva jeg mente?

Ja nu er jeg jo Domina og det er mest de hårde former jeg laver....og så begyndte jeg ellers at udbrede mig om alskens sm....

Jamen han ville helst have en sutter???

Jamen det ved du godt....Når man nede i Brugsen får en smagsprøve på noget, så kan det godt være man helst vel have en is men nogen gange er det flæskesvære...

men nu skal du høre om nåletotur i nosserne...pluddre pluddre

(alt imens fik den unge fyr svensk, ikke hurtige eller hårdere,....men hvor den før havde være stor fyrrig, nu var den helt lille bitte)

Nu siger du til når du mener du ikke vil have flere smagsprøver på om jeg kan være en dum kælling?

Tak du må godt stoppe nu!

1 min stilhed med håndarbejde...græsk....og så kom han!

Det er første gang jeg har kunne holde så lang tid.....

Jeg er overbevist om jeg kan gøre mig i Pokerbranchen.....hold da op hvor jeg væltet rundt af grin:-D:grin::-D:grin:

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Hex.

Jeg forstår dig ikke, men det må vel være en manglende evne til kunne omstille mellem S&M eller "frække pirrende blide lege", som du også tilbyder på din hjemmeside. 

Jeg tror sgu ikke at din kunde har interesse i at blive indviet i dine sadomasochist erfaringer under sexakten - jeg ville løbe skrigende bort, hvis det var mig.

Havde jeg betalt for en omgang græsk til formentlig 1500 kr., ville jeg da også have en forventning om at der indgik en form for fransk i din ydelse. Jeg er sikker på, at der er mange af os mænd, der ikke er klar til at få rejsning på et split sekund ved mødet med dig og gerne vil have lidt forspil, inden lillemand skal i aktion.

PS: Det var ikke klovnen som var på besøg - jeg er slet ikke til den slags.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Randers500

Nu er dit prisgæt meget ved siden af, men jeg er af den opfattelse af at græsk, er græsk, hvor man starter med at få svensk, hvis det var svensk, fransk og græsk, jo så var prisen nok 1500kr...men ved du hvad, det hæver jeg den sku til næste gang,....:D:D:D

Tak for forslaget! (her mangler jeg så lige den der smiley med tommelfingern opaf)

Sig til hvis du har flere rigtig gode forretningstips du vil dele med mig, jeg kan høre jeg kan lære meget af dig, ....

Jeg er jo sådan lidt ny i det her med købesex.:wink:

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kirse du faneme sjaw pige :) 

Du burde lidt over knæet- bare såen for at se det fra kundens vinkel. 

Avvvvvv for filan da!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der er enkelte ydelser, der koster fra det til det, cocktails der koster fra det til det og så er der tid, der koster fra det. Som jeg læser det, har gæsten i Randers fået en enkeltydelse, skal der mere til, så er det en cocktail og koster mere og bliver til en græsk cocktail.

Jeg ved fra pigerne, at det ødelægger stemningen, når aftalen er på plads, og man er gået i gang, og han forsøger at presse hende til mere end aftalt, jeg forstår ikke hvorfor, det er svært at forstå. Hvis jeg bestiller tid hos min frisør til klip og lyse striber,så er der en pris og en tid, og hvis jeg så ønsker hårkur midt i det hele, så har hun tid eller ej. har hun tid, så skal jeg betale ekstra for hårkuren.

At Cherie vælger en altenativ måde at lære ham det på, er hvad det er, vi er alle forskellige, og jeg tvivler på, at det er noget der sker under alle aftaler. 

Hvis man ønsker hele pakken, så bestil tid, fx halv time med græsk afslutning, prisen er som regel 1500 de fleste steder. Før i tiden, var der aldrig den slags diskussioner, bestilte kunden dansk, så var der aldrig problemer, der blev ikke forventet mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker, at definitionen på græsk måske skal nytænkes sådan som verdensbilledet er i dag....??

Først og fremmest skal det foregå i en weekend, så bankerne er lukkede...

Så skal man give hende den bagfra (some things never change).

Når man kommer til afregningen, må man fortælle at man ingen penge har.

Efterfølgende skal man en tur rundt til alle naboerne for at se om de vil låne til at betale gælden af.

Tænker interessen for græsk vil falde på sigt ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er brilliant Cheri - fabelagtig måde at lære fyrene at man bare ikke skal forsøge at få mere end aftalt efter man er gået igang og at hygiejne er obligatorisk :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker, at definitionen på græsk måske skal nytænkes sådan som verdensbilledet er i dag....??

Først og fremmest skal det foregå i en weekend, så bankerne er lukkede...

Så skal man give hende den bagfra (some things never change).

Når man kommer til afregningen, må man fortælle at man ingen penge har.

Efterfølgende skal man en tur rundt til alle naboerne for at se om de vil låne til at betale gælden af.

Tænker interessen for græsk vil falde på sigt ;) 

Glem ikke at du skal piskes af en tysk kampvogn af en kvinde også!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er brilliant Cheri - fabelagtig måde at lære fyrene at man bare ikke skal forsøge at få mere end aftalt efter man er gået igang og at hygiejne er obligatorisk :) 

Og så skal han formodentlig være (meget) taknemmelig for, at han slap med en beskrivelse og ikke fik en demonstration :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Randers500

Nu er dit prisgæt meget ved siden af, men jeg er af den opfattelse af at græsk, er græsk, hvor man starter med at få svensk, hvis det var svensk, fransk og græsk, jo så var prisen nok 1500kr...men ved du hvad, det hæver jeg den sku til næste gang,....:D:D:D

Tak for forslaget! (her mangler jeg så lige den der smiley med tommelfingern opaf) sm244.gif

Sig til hvis du har flere rigtig gode forretningstips du vil dele med mig, jeg kan høre jeg kan lære meget af dig, ....

Jeg er jo sådan lidt ny i det her med købesex.:wink:

Hej smukke - nu må du altså gemme den (smileyen altså), jeg kan da ikke blive ved med at supportere dig.wana_fuck.gif wana_fuck.gif

Krammer til dig.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...