Riesenschwanz 588 Skrevet 9. Juli, 2015 Havde en aftale med Trine hos Tantrahuset, Kolding kl. 10.45 i dag. Mødte op på adr. 3 min før tid og ringede på døren. (3 gange). Skrev til damen 2 gange og ventede 10 min. Stadig intet svar. Efter hjemkomsten skrev jeg høfligt til hende 3 gange og ringede 1 gang. Efter 2½ time kom svaret: Hun havde låst sig ude og var inde hos naboen (er det ikke hos Koldingpigerne) og undskyldte. På vejen hjem fra Kolding, skrev jeg fra min arbejdstelefon om hun var i Kolding i dag. - Her kom svaret efter 1 minut: Ja Det er sgu da en mærkelig arrogant opførsel - brugte en feriedag på at blive til grin. Er det kun os der ringer afbud? 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 9. Juli, 2015 Jeg forstår slet ikke dit offentlige udbrud - da dit svar tilbage var 'helt okay, vi ses bare en anden gang'.Hvorfor ikke skælde ud i vores private SMS korrespondance istedet for her....?Og er det i virkeligheden ikke ligegyldigt hvilken nabo jeg var hos? Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 9. Juli, 2015 Har mødt hende en gang. Der skuffede hun bestemt ikke. Vil give Trine lidt ret. Vis i allerede sms'er så hold det der. Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 392 Skrevet 9. Juli, 2015 Tja nogen anmeldelse er det jo ikke. Men det er jo ikke kundens skyld hvis begivenhederne er som beskrevet.Jeg kan i øvrigt ikke se hvorfor der ikke kan skrives om episoden her. Det er jo blandt andet et af formålene med sitet. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 9. Juli, 2015 Det er en uheld og træls episode for begge parter. Men vis de allerede sms'er om det hvorfor så smide det ud her. Vi andre kan vel ikke rigtig bruge deres "uheld" til noget. Kan vi? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 9. Juli, 2015 Jeg forstår slet ikke dit offentlige udbrud - da dit svar tilbage var 'helt okay, vi ses bare en anden gang'.Hvorfor ikke skælde ud i vores private SMS korrespondance istedet for her....?Og er det i virkeligheden ikke ligegyldigt hvilken nabo jeg var hos? Mit "offentlige udbrud", skal sikre at andre ikke spilder en fridag. Er det ikke det vi har Eroguide til? Gode og dårlige oplevelser - det var så den dårlige. Vores private sms korrespondance? Du gider jo ikke at svare. Jo, det er fuldstændig ligegyldigt hvor du gemmer dig. Slut herfra - 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 9. Juli, 2015 Jeg har da svaret dig!Du skrev ovenikøbet et meget forstående svar tilbage.Så dit udbrud herinde er uforståeligt.Jeg beklager endnu engang din spildte tid- og skulle du få tid/lyst en anden gang så får du den bestilte tid gratis.jeg håber at du får en dejlig aften på trods at min fumlen rundt.Jeg er kun et menneske kh Trine Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 9. Juli, 2015 ...og skulle du få tid/lyst en anden gang så får du den bestilte tid gratis.Sådan noget der, dét er kundeservice en mand kan forstå! 4 Del dette indlæg Link til indlæg
peter jørgensen 35 Skrevet 10. Juli, 2015 Sådan noget der, dét er kundeservice en mand kan forstå! Det er da overhovedet ikke nogen god service......og hvordan mon lige kemien vil være ved en ny aftale.....hun vidste jo hun havde en aftale som hun ikke kunne overholde, så havde god service været at hun havde haft 100 % focus på sin telefon, så hun kunne svare omg.......og det reklame pis hun fyrer af her på EG, er ikke for kundens skyld, men udelukkende at beskytte hendes egen forretning..... 4 Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 10. Juli, 2015 Smukke Trine du er sgu bare dejlig, og sikke en gestus <3 springer han fra tager jeg gerne din skønne gave❤️ 4 Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 10. Juli, 2015 Det er da overhovedet ikke nogen god service......og hvordan mon lige kemien vil være ved en ny aftale.....hun vidste jo hun havde en aftale som hun ikke kunne overholde, så havde god service været at hun havde haft 100 % focus på sin telefon, så hun kunne svare omg.......og det reklame pis hun fyrer af her på EG, er ikke for kundens skyld, men udelukkende at beskytte hendes egen forretning.....Sikke da en positiv attitude du ligger for dagen.Enig i at det er dårlig service, ikke at svare / tage imod på den aftalte tid, MEN lad os høre hvad du mener hun kunne have gjort bedre, end at tilbyde en gratis tur, nu når skaden VAR sket?Når McD tilbyder gratis kaffe og fritter, hvis der er ventetid i DriveIn, så er det da også for at beskytte deres omdømme, det er der vel intet forkert i? Det er alm. forretningspraksis i de fleste brancher. 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 10. Juli, 2015 Jeg har da svaret dig!Du skrev ovenikøbet et meget forstående svar tilbage.Så dit udbrud herinde er uforståeligt.Jeg beklager endnu engang din spildte tid- og skulle du få tid/lyst en anden gang så får du den bestilte tid gratis.jeg håber at du får en dejlig aften på trods at min fumlen rundt.Jeg er kun et menneske kh Trine Trine skriver: Du skrev et meget forstående svar tilbage. Ja, det synes jeg. "at det var ok - jeg havde glædet mig meget til at besøge dig og MÅ JEG BESØGE DIG NÆSTE GANG DU KOMMER TIL KOLDING? Gad du at svare på det - Nej. Er det for meget at forlange et svar, når du nu har klokket idet. DER hopper kæden desværre af.Du forstår stadig ikke "mit udbrud". Vil ikke forstå - kan ikke forstå.Riesenschwanz samler på gode oplevelser og dem har der været mange af, så det bliver et nej tak til dit tilbud. Penge er ikke alt. God weekend til alle. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 10. Juli, 2015 Trine skriver: Du skrev et meget forstående svar tilbage. Ja, det synes jeg. "at det var ok - jeg havde glædet mig meget til at besøge dig og MÅ JEG BESØGE DIG NÆSTE GANG DU KOMMER TIL KOLDING? Gad du at svare på det - Nej. Er det for meget at forlange et svar, når du nu har klokket idet. DER hopper kæden desværre af.Du forstår stadig ikke "mit udbrud". Vil ikke forstå - kan ikke forstå.Riesenschwanz samler på gode oplevelser og dem har der været mange af, så det bliver et nej tak til dit tilbud. Penge er ikke alt. God weekend til alle.Så for søren. Det er menneskeligt at fejle, men kan man så ikke få lov at undskylde ??? Åbenbart ikke her. Lader til at ligegyldigt hvad Trine siger eller gør nu, så bliver du bare sur. Tag dog imod undskyldningen, både for din egen og Trines skyld. Der er ikke ret meget der er værre end gå rundt og være tvær. Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 10. Juli, 2015 Han har vel også taget imod undskyldningen, men ønsker ikke at gøre nytte af rabattilbuddet. Det svare jo lidt til at tage fri fra jobbet fordi elektrikeren skal lave noget i huset og han så ikke dukker op. Her er det også mange der finder en anden håndværker, selvom den første elektriker tilbyder 10% rabat. Tilliden til håndværkeren er væk og markedet er ikke monopol-ligende. Objektivt set er det vel sådan (jeg/vi kender jo ikke alle detaljer) 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 10. Juli, 2015 Sket er sket.. Der er tilbudt en løsning som er forkastet.. Måske der har været græsk involveret.. Så den stopper vel her... Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Juli, 2015 Er der ikke kogt nok suppe nu, på dette lille ben? Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrlige Alice 162 Skrevet 10. Juli, 2015 Jeg vil altså erklære mig enig m TT. Da hvis i på sms er blevet enige så hold den der. OGSÅ HVIS VI ALLE DE GANGE VI BLIVER BRÆNDT AF. NÅR DER ER BESTILT TID HOS OS. Skulle vi være gråhårede. 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 10. Juli, 2015 Husk lige at det er menneskeligt at fejle. Hun har jo tilbudt at gøre "skaden" god igen. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 10. Juli, 2015 Mit "offentlige udbrud" skal sikre at andre ikke spilder en fridag. Er det ikke det vi har Eroguide til? Gode og dårlige oplevelser - det var så den dårlige. Vores private sms korrespondance? Du gider jo ikke at svare. Jo, det er fuldstændig ligegyldigt hvor du gemmer dig. Slut herfra - ærgerligt at din oplevelse bliver drejet til et "offentlig udbrud"...din oplevelse bekræfter kun min erfaring, og ufornuften i at bestille tid ved 1 gang's besøg, og det gælder vel og mærke alle GP'ere...personligt gør jeg det aldrig, men de piger man kommer hos fast bliver der selvfølgelig lavet aftaler....men de annoncerer heller ikke Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 10. Juli, 2015 (edited) OGSÅ HVIS VI ALLE DE GANGE VI BLIVER BRÆNDT AF. NÅR DER ER BESTILT TID HOS OS. Skulle vi være gråhårede. Ja, det "argument" kommer jo altid i disse situationer, når nogen har behov for at dyrke mudderkastning - så jeg spørger:Er det Riesenschwanz skyld, at du er blevet brændt af mange gange??? Redigeret 10. Juli, 2015 af FrankJ 3 Del dette indlæg Link til indlæg
greatdaner 35 Skrevet 10. Juli, 2015 Det er jo til at brække sig over...alle de herrer som tager damen i forsvar...hvis hun har behandlet en herre dårligt, så har den herre da lov til at skrive det herinde..!Lad os nu sige at damen havde været fra øst europa...hvor mange ville så tage hende i forsvar.. Der ville bare blive skrevet "det var godt nok en trist oplevelse du har haft, men tak fordi du deler din oplevelse med os, så vi ikke også hopper i" 2 Del dette indlæg Link til indlæg
TheCaptain 322 Skrevet 10. Juli, 2015 Riesenschwanz bruger forummet som det skal bruges.. han havde en negativ oplevelse..Og jeg syntes det er helt i orden at søde Trine svarer herinde, og også gerne vil gøre fejlen god igen, men det udbrud Alice kommer med forstår jeg ikkeOGSÅ HVIS VI ALLE DE GANGE VI BLIVER BRÆNDT AF. NÅR DER ER BESTILT TID HOS OS. Skulle vi være gråhårede. Vend den om, hvis du fik stjålet din taske? er det så i orden at du stjæler en ny? 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Gandalf 68 Skrevet 10. Juli, 2015 Det er jo til at brække sig over...alle de herrer som tager damen i forsvar...hvis hun har behandlet en herre dårligt, så har den herre da lov til at skrive det herinde..!Lad os nu sige at damen havde været fra øst europa...hvor mange ville så tage hende i forsvar.. Der ville bare blive skrevet "det var godt nok en trist oplevelse du har haft, men tak fordi du deler din oplevelse med os, så vi ikke også hopper i"Tror du har set for meget Matador...."alle de herrer som tager damen i forsvar..." 1 Del dette indlæg Link til indlæg
greatdaner 35 Skrevet 10. Juli, 2015 Tror du har set for meget Matador...."alle de herrer som tager damen i forsvar..." ja ved det,,men forsøgte at skrive det så alle kunne forstå det,,,men det glippede åbenbart... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Juli, 2015 Det er jo til at brække sig over...alle de herrer som tager damen i forsvar...hvis hun har behandlet en herre dårligt, så har den herre da lov til at skrive det herinde..!Lad os nu sige at damen havde været fra øst europa...hvor mange ville så tage hende i forsvar.. Der ville bare blive skrevet "det var godt nok en trist oplevelse du har haft, men tak fordi du deler din oplevelse med os, så vi ikke også hopper i"ja men her er netop ikke tale om en tilfældig øst pige. Der er tale om en standfast fugl, med mange referencer ( positive), så din sammenligning holder ikke. Del dette indlæg Link til indlæg