Livsnyderen 75 85 Skrevet 9. Juli, 2015 Hej, er der nogle af jer "brødre" der har været med til disse fester, de holder fest på Gl. Køge-Landevej 117 lørdag kl. 18.00Vi er et par stykker som godt vil høre nogle oplevelser af disse festerSend eventuelt PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 9. Juli, 2015 Hvor har du set at der en Thai-Fest der Lørdag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 9. Juli, 2015 LivsnyderOver 200 indlæg og så ligger du en efterlysning her under anmeldelser !!!!jeg lytter interesseret med på sidelinienThe rider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1023 Skrevet 10. Juli, 2015 Der har været afholdt nogle fester, hvor der har optrådt nogle af de kendte sangere (sangerinder) fra Thailand.Så kan man sidde og spise, drikke og høre thaimusik, (eller danse) hvis man er til den slags.Tror en billet kostede 300,- forrige gang, så det er altså ikke en gratis omgang. (det er billigere hvis man køber billetterne i forsalg)Der kommer thai´er fra hele oplandet for at feste, både dem fra klinikkerne og dem som bare har et almindeligt arbejde.Der kommer selvfølgelig også danskere, nogle er blevet slæbt med af konen, og andre kommer alene.Jeg tror nu ikke du skal regne med at der er specielt store scorechancer der, hvis det er det du satser på, men jeg kan selvfølgelig tage fejl. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Banditpåtur 101 Skrevet 10. Juli, 2015 Jeg har været der et par gange, på lørdag koster det 100kr i entre. Som man kan forvente er det en del af pigerne fra massage stederne der kommer i privat regi for at feste, og spise Thai mad. Der er dog også " almindelige " piger med og uden mænd/kærester. Tror ikke du skal forvente et dating sted, men mere en sjov oplevelse der dog kan virke lidt indspist som nyankommen. Der er normalt optræden med traditional thai musik med sangerinder fra Danmark/Sverige og en "gueststar" fra Thailand. Der har været sjove aftener, men så sandelig også kedelige på grund af lille fremmøde.Banditten 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Banditpåtur 101 Skrevet 10. Juli, 2015 Hvor har du set at der en Thai-Fest der Lørdag? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 75 85 Skrevet 10. Juli, 2015 undskyld Rider, jeg mente helt bestemt jeg lagde ind under efterlysning.Jeg er ven med Thai Group Danmark,på Facebook, her har de skrevet dette. Har talt med en af dem der arrangerer, fest fra kl. 18.00 - ca. 02-03Tak for svar. Jeg regner bestemt ikke med det er et DATING sted, men jeg vil "måske" besøge dette sammen med en god ven som også kan lide Thai musik og mad.Det lyder da meget spændende, jeg skal nok give en anmeldelse, hvis vi tager afsted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 10. Juli, 2015 LivsnyderDu skal ikke undskylde over for mig, jeg ville bare moppe dig lidt.Jeg mener også den måde sitet er bygget op på så kan man let tro man er i efterlysninger, men er i anmeldelser. PS: Der har lige været thaifest på Islands Brygge for en lille måneds tid siden.Er selv gift med thai The Rider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 423 Skrevet 10. Juli, 2015 Lige inden hele Eroguide crasher denne fest, bør det nok lige nævnes, at der (så vidt jeg har forstået) forventes forhåndstilmelding på et af de 4 telefonnumre angivet på indbydelsen.Er det at indbydelsen er skrevet på thai ikke også et hint om, at festen mest er for thai'er og deres eventuelt ikke-thai påhæng? Jeg ved det ikke, men får bare lidt den mistanke.Uanset hvad, skulle festen blive for kedelig, kan man jo bare slå et smut forbi de tilstødende lokaler (nr. 119) hvor Ratree holder til, med mindre selvfølgelig at hun og hendes personale selv deltager i festen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 835 Skrevet 10. Juli, 2015 Men hvis i kommer i morgen, så pas på, kunne jo være at i mødte nogle af tøserne fra klinikerne diskretion en selvfølge !!!både for os selv og demgo fest i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1023 Skrevet 10. Juli, 2015 Ja det er noget billigere på lørdag, end forrige gang.Men mon ikke set up´et er nogenlunde det samme.Nemlig mad, drikke og musik.Prøv bare at kigge forbi. Man kan jo altid gå igen hvis det ikke er interessant alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 75 85 Skrevet 10. Juli, 2015 Til The Rider. Ja men den lørdag kunne jeg ikke. Ja, jeg var helt sikker på jeg havde skrevet under efterlysning, men begik en fejl.Til jer andre, ja jeg ved godt at der er nogle i nr. 119,Jeg er da lidt spændt på hvad det er for en fest de holder, har talt med en af dem som har tlf. nr. på annonce, og det lyder da som om det kan blive godt.Ja selvfølgelig er der fuld gensidig diskretion, hvis jeg skulle løbe ind i en som arbejder på klinik. Jeg/vi deltager ikke for at score eller blive scoret, men for festen, da vi begge kan lide Thai musik og madHa en god weekend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 75 85 Skrevet 12. Juli, 2015 Hej. Ja vi havde en god aften, men vi kom kl. 18.00 som er angivet i annonce, det skal man dog ikke, da vi var de eneste 2 gæster indtil kl. var ca.20.00. Der kom mange Thai kvinder både ældre og yngre, og en del som havde deres Mænd/kærester med, og nogle ganske få mænd som os, altså uden påhæng. Det var en hyggelig aften, med god underholdning og god musik at danse til, men der var ikke mange mænd på gulvet, mest kvinder.Ved ca. 20.30 tiden blev der henvist et par kvinder til bordet vi 2 sad alene ved. Og da jeg spurgte hvad hende der sad ved min side arbejdede med, oplyste hun straks , at hun arbejdede med massage, så var der ikke noget at blive i tvivl om, Hun var ikke så talende, jeg har i dag været herinde, og hun får heller ikke så gode anbefalinger af jer andre. Godt nok fik jeg hendes tlf. nr. men agter ikke at besøge hende, Min kammerat fik tlf. nr. af hende der sad ved hans side. Hun havde et andet job. Ved jo ikke om han kontakter hende. Vi forlod stedet kl. ca. 23, Kan anbefale jer at prøve en sådan fest, der afholdes en fest d. 24.juli i Nørrebros Vænge 15, har jeg set på facebook, ved ikke om vi deltager denne aften, der serveres grill stegt pattegris. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 423 Skrevet 12. Juli, 2015 God anderledes anmeldelse, Livsnyder75. Som enhver jo kan se via film og billeder på Facebook gruppen, var det en god fest.Mht. festen d. 24. juli. Ser man på Google Maps ligner Nørrebro Vænge 15 en ganske almindelig trappeopgang. Lidt provokerende spurgt måske, men hvad siger arrangøren af denne fest til at få den annonceret her på Eroguide, et debatforum for prostitution? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Banditpåtur 101 Skrevet 13. Juli, 2015 Hej, jeg var der også, heldigvis kom jeg først kl 20.15 og ikke kl 18, Thai er altid for sent synes jeg.Til info for dem der vil komme lidt " undercover " som jeg, der bliver bare skudt billeder af, ca 1000 stk, så hvis man ikke vil ses på Facebook i den sammenhængskal man nok holde sig væk. Men ellers god fest, med masser af søde piger og god musik. Synes dog priserne for drikke er for dyrt, mener 698 for en red label whiskeyuden is eller tilbehør, til den pris forventer jeg sgu en lapdance af en sød pige på 50 kilo Vi må dele 2 øl sammen næste gang Livsnyder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anacondaen 186 Skrevet 14. Juli, 2015 Blot til info er der ny fest på Gammel Køge Landevej 119 den 31.7 kl. 18-03Prisen er 150 kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 75 85 Skrevet 14. Juli, 2015 Hos Ratre ??? du mener vel i nr. 117 ???? og en fredag ??? Hvor har du set dette ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 835 Skrevet 14. Juli, 2015 Til BanditpåturHar været til mange thaifester i KBH gennem mange år,thaierne tager som regel selv spurten med hjemme fra og køber så soda osv. til festen Nu visitere de ikke folk i indgangen, så...go fest næste gang min ven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anacondaen 186 Skrevet 14. Juli, 2015 Hej Livsnyder,Undskyld naturligvis nummer 117. Jeg kommer sammen nu med en af pigerne fra massage miljøet derfra min information.Men stikker du hovedet ind i diverse thai forretninger er jeg sikker på du også vil se plakater. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. Juli, 2015 Jeg har været der et par gange, på lørdag koster det 100kr i entre. Som man kan forvente er det en del af pigerne fra massage stederne der kommer i privat regi for at feste, og spise Thai mad. Der er dog også " almindelige " piger med og uden mænd/kærester. Tror ikke du skal forvente et dating sted, men mere en sjov oplevelse der dog kan virke lidt indspist som nyankommen. Der er normalt optræden med traditional thai musik med sangerinder fra Danmark/Sverige og en "gueststar" fra Thailand. Der har været sjove aftener, men så sandelig også kedelige på grund af lille fremmøde.BandittenDet lyder som dødens pølse men hvis de har god thaimad kommer jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 75 85 Skrevet 14. Juli, 2015 Hej Nille !Det var god Thai mad, og god underholdning, jeg regner da med at komme til en af deres fester i fremtiden, det er ikke "dødens" pølse, ked af hvis du har fået den opfattelse af min beskrivelse.Til Anacondaen!Hvor heldig kan man være ? ja jeg stikker da af og til hovedet ind i diverse Thai forretninger. Det er et meget pænt selskabslokale i Valby, men som Banditpåtur skriver nogle høje priser de har på øl, vand, vin og spiritus. Men de skal jo ha dækket deres omkostninger, for jeg regner da med at dem der underholder også skal ha et par håndører for deres aktivitet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Banditpåtur 101 Skrevet 15. Juli, 2015 Til BanditpåturHar været til mange thaifester i KBH gennem mange år,thaierne tager som regel selv spurten med hjemme fra og køber så soda osv. til festen Nu visitere de ikke folk i indgangen, så...go fest næste gang min venTakker Butterfly, den næste Thaifest tager jeg på the strip i Bangkok http://www.strip-bangkok.comDer er det trods alt lidt sjovere :-DTak for tippet min ven, den skal næsten prøves Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 835 Skrevet 16. Juli, 2015 Takker Butterfly, den næste Thaifest tager jeg på the strip i Bangkok http://www.strip-bangkok.comDer er det trods alt lidt sjovere Tak for tippet min ven, den skal næsten prøves Det ser spændende ud, men Patong området har ry for at have nogle turist fælder ang. lapdance/strip osv. hvor man nogle gange for serveret champagne osv. tilmeget høje priser og de har nogle motherfucker af security men good luck men pas på !!! min ven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 485 Skrevet 16. Juli, 2015 Når nu sådan en thai-fest ikke er et sted at møde en thai-pige, er der så nogen der kan komme med nogle anbefalinger til den slags?Jeg har da været på en massageklinik eller 3, men der er det ikke rigtigt kommet på tale. Udover happy ending for lidt ekstra kr.BB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 16. Juli, 2015 BbullersenSelvfølgelig er en thaifest et godt sted og møde en thai pige og thaipiger er meget åbne og lette at tale med og hvis man så er i fest humør så er alting lettere.bare klem på, lige pludselig så er hun der. the rider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg