Hop til indhold
stener

KROPSMASSAGE MED HAPPY ENDING TIL MÆND

Recommended Posts

Har i dag været på mit andet besøg hos Malle, til en lækker masage med alt i extra krydderi.

Første gang jeg var hos Malle, var i starten af maj måned, hvor hun lige var begyndt, den gang syntes jeg det var en dejlig oplevelse, men må ærligt indrømme, at den oplevelse jeg havde i dag overgår første gang, med flere længder:-)

Blev modtaget i døren af Malle i en kort fræk sygeplejeske look a' like kittel, med indkig til corsage og de skønne bryster;-) frækt.

Malle kunne godt huske mig fra sidst og kunne også huske hvad vi havde talt om, det syntes jeg er fedt og giver indtryk af, at man er velkommmen og hun er nærværende. 

Da massagen startede, kunne jeg hurtigt fornemme, at Malle havde fået mere erfaring og at massagen tydeligt var blevet mere pirrende. Hun skiftede hele tiden mellem dejlig kropsmassage, pirrendene berøringer til desideret penismassage. Efter en god time med massage og trykopbygning, fik jeg et megalækkert blowjob, der var som jeg kan lide det, vådt, dybt og " langtrukkent" uden for meget hånd. Efter massagen er der mulighed for bad.

Kan stadigvæk kun anbefale Malle. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Stener, kan du sige lidt om udseende alder og krobsbygning, det siger hun ikke selv noget om i annonsen. 

arghhh dur ikke til sådan noget ;-) men prøver alligevel :-) 

Syntes hendes ansigt er gennemsnitligt, hendes krop, altså det man ser af den, er flot og spændstig især taget i betragtning af hendes alder omkring de 40 tror jeg ( sådan noget er jg virkelig skod til), hendes bryster og  røv er i mine øjne pænt over gennemsnit.      Så på ingen punkter noget at klager over, tværtimod :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

arghhh dur ikke til sådan noget ;-) men prøver alligevel :-) 

Syntes hendes ansigt er gennemsnitligt, hendes krop, altså det man ser af den, er flot og spændstig især taget i betragtning af hendes alder omkring de 40 tror jeg ( sådan noget er jg virkelig skod til), hendes bryster og  røv er i mine øjne pænt over gennemsnit.      Så på ingen punkter noget at klager over, tværtimod :-)

kan se i tidligere indlæg, at hun er 35, det lyder meget rigtigt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...