Hop til indhold
Findus

Yomi DaisyClub - eller en gaijin's oplevelser

Recommended Posts

Omgivelsene kunne næppe være fjernere fra de poetisk dryssende kirsebærtræer og den flimrende skygge fra svajende bambus da jeg stod af S-toget på Ny Ellebjerg station, men det var den film der kørte i min indre biograf, og det fik mig til at se stort på, at det mest eksotiske indenfor synsvide var en gul Moviabus og en gavl med en reklame for Fitness World. Det betød ingenting, jeg havde alligevel forlængst forladt det dagligdags København som jeg besøgte i nogle timer. Mit mål befandt sig ganske vist rent konkret overpå et autoværksted, men jeg var på vej mod et mystisk og mytisk Japan. Jeg havde nemlig en aftale på DaisyClub og en japansk pige at se frem til. Fremme ved målet tog jeg turen op ad trappen og efter en kort ventetid blev jeg vist ind i et lyst og forholdsvist stort værelse dekoreret så illusionen om østen nu var komplet. Nu skete der så det, som er det eneste der tæller ned ved besøget - jeg havde dagen før bestilt tid hos Anqi og kom 'spot on' til tiden, men tidsbestilling er som det før har været nævnt åbentbart ikke DaisyClubs stærke side, så hun var ikke ledig. Jeg lod mig dog formilde og valgte Yomi i stedet - hvad jeg ikke fik grund til at fortryde. Efter det obligatoriske bad gik der hvad der føltes som en evighed, men som nok kun varede et par minutter, så trådte Yomi ind. Nu må jeg så straks tilstå, at jeg har en vis svaghed for asiatiske piger, hvad der nok vil skinne igennem i beskivelsen, men hun er altså en køn pige. 

Da jeg allerede var grydeklar efter badet, fik jeg hurtigt pillet tøjet af af Yomi, og hvilket syn. Hun er ikke den der typiske lille asiatiske nipsepige, men en pige med former og har de mest indbydende struttende bryster som jeg vil bedømme til C-skåls, og den typiske meget lyst lysebrune hudfarve som japanere kan have og selvfølgelig et langt gnistrende sort hår. Hvad angår sexen slog vi ingen rekorder i 'kinkyness' - det var blidt nydende og nussende. Vi startede ud med kys og kælen, gled over i det orale (som hun iøvrigt gør uden gummi) med et par skift undervejs mellem hvem der var modtager og hvem der var giver. Så kom gummiet på, og vi lagde ud med Yomi som langsomt og pirrende red mig, indtil hun smøg sig ned, og jeg overtog den aktive rolle og afsluttede med en ret heftig og dyb missionær. Nedvarmingen foregik under nussen, og en kælende "efterpirring" fra hendes side. Undervejs fandt vi ud af vi alligevel havde et fælles sprog, der til min lettere overraskelse viste sig at være tysk. Yomi er på DaisyClub måneden ud - link: http://daisyclub.dk/pigerne

Men alting får en ende og kun alt for hurtigt var min time gået. Jeg forlod mit nyfundne Mini-Japan på 1. sal, og på vej tilbage til S-toget gjorde regnen og blæsten deres bedste for at hive mig tilbage til dansk normaltilstand - og klart, det var ikke Fujibjerget der hævede sig i horisonten, men en byggekran over Carlsberggrunden. Alligevel lykkedes det ikke helt. Et billede af lysebrun hud, langt sort hår og et på en gang generet og frækt smil trængte sig på, og en lille vellystig rislen løb ned af ryggen på mig - "hmm" tænkte jeg halvhøjt og tjekkede rejsekortet ind, "jeg tror jeg vil have suishi iaften". 

Imorgen venter ferien og det rigtige Østen hvor internetdækningen er tvivlsom og spørgsmål vil derfor kun blive besvaret i det omfang det er muligt. Hav en god sommer allesammen :) 
Afgang  
 
 
 
 
 
 
 
 /
 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God erotisk Findus-poesi om Japan retur. Næsten som at være der selv!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...