Hop til indhold
Midtjyderne

Priser i Flensburg

Recommended Posts

Tænkte om der er nogen her som har lidt styr på hvad priserne er i Flensborg for gp. 

Tænker lejlighed. Er det ca. 100 euro for 30 min. og hvad får man for det. 

Håber på lidt hjælp. Skal til Flensborg i næste uge. Planer på to besøg hos to piger 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Normalprisen er € 50,- for 30 min med gummi, 70 - 80,- uden gummi. Billederne kan du dog ikke altid regne med - jeg ville f.eks igår have besøgt:

http://www.fair-girls.de/Flensburg/2010 i går i Meiereistrasse 3 - og hun ligner da lidt - men så var billedet 10 gammelt og + 10 kilo - desuden så lukkede hun mig ind i en bælgmørk entre og blev sur over jeg ikke lukkede døren, som hang en del - ja, hun blev da også sur, da jeg så spurgte til Isabella og kommenterede at jeg havde forventet en slankere model, hvorpå hun åbnende døren igen og surt viste mig ud. Hun så ellers fræk nok ud, men havde sådan lige 5 kilo deller for meget, der bare tændte mig af.

I sidste uge, besøgte jeg:

http://www.fair-girls.de/Flensburg/946

billedet ligner da, men også her +10 + 10 - og så havde hun dårlig ånde - opdagede jeg desværre først ved nærmere kontakt, og jeg havde betalt de 50 euros.

Der er flere piger på adressen/opgangen i Margaretenstrasse 7, ligesom på Schiffbrücke 56 - og ikke dem alle annoncerer, så vidt jeg har bemærket - så er man ikke lige opdateret omkring deres annoncer, kunne man jo bare forsøge lykken ;-)

NB. på http://en.the-pclub.de/

koster 20 min quickie om eftermiddagen stadig kun € 50,- og ½ time € 80 - pas dog på med ekstras, for så løber det hurtigt op

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Du-e Stålgris, - den der dårlige ånde, var det bare hvidløg eller rigtig rovdyrs ånde ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du-e Stålgris, - den der dårlige ånde, var det bare hvidløg eller rigtig rovdyrs ånde ?

Skal jeg ikke kunne sige - måske mere sådan en dårlig tandhygiejnelugt. Hun havde ellers travlt travlt med at gøre mig opmærksom på at gik jeg bare 1 min over de 30 min, skulle jeg betale € 50 ekstra - gad jeg nu ikke lige diskutere med hende, men jeg ville nok have foreslået hende at sætte en pris for hver 5 min ekstra, hvis hun gerne ville have stam -/tilfredse kunder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mindre end et år siden fik jeg ½ time for 30 Euro og fik af pigen at vide, at prisen for 1 time var 50. Det var hos Engelsburg.

Mon ikke det handler om, at der er nogle priser for tyskere og andre for danskere. Det har jeg i hvert fald oplevet, men fik tyske priser, da jeg protesterede - og stadig god behandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal jeg ikke kunne sige - måske mere sådan en dårlig tandhygiejnelugt. Hun havde ellers travlt travlt med at gøre mig opmærksom på at gik jeg bare 1 min over de 30 min, skulle jeg betale € 50 ekstra - gad jeg nu ikke lige diskutere med hende, men jeg ville nok have foreslået hende at sætte en pris for hver 5 min ekstra, hvis hun gerne ville have stam -/tilfredse kunder :)

Hey "svin" kan du huske navnet på hende, og vil du dele det? Det er jo netop en god hjælp til os brugere herinde, der måske med en lille uges forsinkelse læser dit indlæg hvortil dit link ikke virker længere. Jeg tager nemlig rundt og kigger på godterne i Flensborg i morgen, og så vil det være godt at være advaret, hvis hun stadig skulle være der. Måske skal man gøre det til en huskeregel lige at bede tøserne om at ånde en i ansigtet inden betalingen falder! Det tror jeg, at jeg vil fremover - hæhæ.

 

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey "svin" kan du huske navnet på hende, og vil du dele det? Det er jo netop en god hjælp til os brugere herinde, der måske med en lille uges forsinkelse læser dit indlæg hvortil dit link ikke virker længere. Jeg tager nemlig rundt og kigger på godterne i Flensborg i morgen, og så vil det være godt at være advaret, hvis hun stadig skulle være der. Måske skal man gøre det til en huskeregel lige at bede tøserne om at ånde en i ansigtet inden betalingen falder! Det tror jeg, at jeg vil fremover - hæhæ.

 

Hmm - Jeg må lige huske en anden gang at være mere udførlig med at skrive navne og adresse i anmeldelserne, da annoncerne jo hurtigt forsvinder igen :)

Hun hed Nisa, og det var i Margaretenstr. 7.2.OG

Pigen jeg besøgte i Meiereistrasse 3, men hvor jeg dog valgte at gå igen hed Isabella:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/39500-isabella-sønderborgvej-9-kruså/#comment-318699

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mindre end et år siden fik jeg ½ time for 30 Euro og fik af pigen at vide, at prisen for 1 time var 50. Det var hos Engelsburg.

Mon ikke det handler om, at der er nogle priser for tyskere og andre for danskere. Det har jeg i hvert fald oplevet, men fik tyske priser, da jeg protesterede - og stadig god behandling.

Jeg har på intet tidspunkt, hverken i Flensburg eller andre steder i Tyskland, oplevet 1 time for 50 EUR i privatlejlighederne. Jeg har hørt om 20 minutter for 30 EUR, også i Flensburg, men så er det absolut minimumsydelse.

Jeg tror ikke der generelt er tale om to prisniveauer. De piger, der er vant til at være i Flensburg, kan sikkert hurtigt spotte danskerne, men mange af de østpiger og latinaer, som er nye i området, lægger ikke nødvendigvis mærke til, at du ikke er tysker, specielt hvis du kan snakke nogenlunde tysk. Desuden har jeg som hovedregel oplevet ca. samme prisniveau andre steder i Tyskland, hvor de slet ikke har noget specielt forhold til danskere.

Man kan yderligere få det med priserne bekræftet ved at læse lidt i de tyske fora. Så vil man finde ud af, at de betaler generelt det samme, altid afhængigt af ydelsen altså...

Redigeret af DenRødeBaron

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har vi forskellige erfaringer, men det kan måske skyldes, at jeg aldrig har besøgt andet end tyske piger dernede.

Jeg glemte i øvrigt at skrive, at jeg har fået at vide af en (tysk) pige, at mange kører med forskellige priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...