Hop til indhold
Jernsvinet

Isabella, Sønderborgvej 9, Kruså

Recommended Posts

Isabella er efter min bedste overbevisning den samme som jeg besøgte i Meiereistrasse 3 i Flensburg, hvor jeg blev noget skuffet og valgte at gå igen - billederne er ihvertfald efter min bedste overbevisning ens bortset fra størrelsen - hendes service kan dog udmærket være i orden - og hun så da også spændende ud, bare man er indstillet på at hun ikke lever op til den slanke, smukke, yngre milf på billederne, men derimod er interesseret i en noget mere moden og lidt for overvægtig brunette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Jeg har været sammen med den dejligste nougat pige der hedder Isabella, hun kommer fra Sydamerika  ,  og jeg mødte hende på sønderborgvej 15 i kruså. 

Hun har en fræk samba popo som det kalder det :-) og hun er mega pæn og helt ned på jorden. 

Jeg har altid været tilfreds med hendes service, og måden hun er på.

Jeg ved at hun træffes kun om lørdagen, og efter mine besøg synes jeg at hun er alle penge værd . 

Jeg ved at der er nogen herinde der er forvirret,  og spørger om det er den samme Isabella  der befinder sig  i nr. 9  MEN TAG IKKE FEJL  for det er ikke hende. Hende i nr. 9  hun er fra Polen og var ikke noget for mig.  

Så til dem der også har besøgt hende, og undre sig over om hvor hun befinder sig, så kan hun træffes på sønderborgvej 15 hver lørdag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Isabella i nr 15 er ikke fra sydamerika, men fra uganda og over 50, det ved jeg med sikkerhed da jeg kneppede hende for første gang for over 20 år siden og der var hun 26 i hendes annonce men indrømmet at hun var over 30 og det var på skovglimtet også i Kruså. Dengang var hun en rigtig laks, men nu........ Brysterne har store brede ar efter en (mislykket) operation og det er mega turn off for mig. Sød pige ellers 

 

Sømanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...