Vildmand 779 Skrevet 14. Marts, 2016 Pite skrev, 1 time siden: Det er da en klar BD 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 14. Marts, 2016 (edited) Vildmand skrev, for 1 time siden: Det er da en klar BD Lige præcis, det ville kunne give et godt afkast til forretningen, er jeg overbevist om. Hun kunne godt nok lokke mig til noget jeg måske fortryder. Redigeret 14. Marts, 2016 af BigDick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 14. Marts, 2016 BigDick skrev, 1 time siden: Lige præcis, det ville kunne give et godt afkast til forretningen, er jeg overbevist om. Hun kunne godt nok lokke mig til noget jeg måske fortryder. Personligt synes jeg de er alt for store, så er der mere til dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 14. Marts, 2016 (edited) Flaber skrev, for 6 minutter siden: Personligt synes jeg de er alt for store, så er der mere til dig Lige præcis,smag og behag er jo heldigvis forskellig. Men må tilstå at jeg har en svaghed for 50+, samt en godstykkelse på 90 kg +/- Redigeret 14. Marts, 2016 af BigDick mellemrum stak af 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg