BigDick 4771 Skrevet 18. December, 2015 fafnersbane skrev, for 11 minutter siden: Ja med hende kunne jeg godt nok få en weekend til at gå hurtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 18. December, 2015 Better-late-than-never skrev, den 14/11/2015 at 18:36: Vores dejlige Ulla fra DR1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. December, 2015 fafnersbane skrev, for 51 minutter siden: Øh er det Mimi i en anden Stilling, det må jeg nok sige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. December, 2015 gerog skrev, for 48 minutter siden: Vores dejlige Ulla fra DR1 Så du betaler licensen med glæde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 18. December, 2015 Jazz skrev, for 31 minutter siden: Så du betaler licensen med glæde? Nej det gør min nabo Licens er noget vi giver til hinanden.... ligesom klamydia 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. December, 2015 gerog skrev, for 9 minutter siden: Nej det gør min nabo Licens er noget vi giver til hinanden.... ligesom klamydia Jeg fik Klamydia af en tidligere ex, hendes ex havde så et forklarings problem, dengang var licensen nu også billigere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg