BigDick 4771 Skrevet 15. December, 2015 fafnersbane skrev, for 6 minutter siden: Dagens vitamin indsprøjtning, hun ser sgutte ret tilfreds ud da. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 15. December, 2015 fafnersbane skrev, for 4 timer siden: Et godt eksempel på et billede der ikke er retoucheret men burde være blevet det. Kan også være det bare er mig... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 15. December, 2015 Agent 007 skrev, for 5 minutter siden: Et godt eksempel på et billede der ikke er retoucheret men burde være blevet det. Kan også være det bare er mig... øhhh- hvad er der galt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 15. December, 2015 fafnersbane skrev, for 6 timer siden: Mamma mia. Must have 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 15. December, 2015 BigDick skrev, for 10 timer siden: Der skal da en RIGTIG kaptajn til at håndtere denne skude, så kom da igang din drønnert, du kan jo godt. Sagtens: hun får et slag i solar plexus! Imens hun ømmer sig, så spænder jeg ben for hende. Hun falder, jeg flår overdelen af hende! UPS!!!!!! Jeg faldt selv på røven! Så hvem vandt???????? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 16. December, 2015 fafnersbane skrev, for 2 timer siden: Er det her vores Ledvogter?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 16. December, 2015 Vildmand skrev, for 23 timer siden: øhhh- hvad er der galt? skraberen er vist ikke noget hele vejen rundt. Med mindre de der nødder er kokosnødder. De har jo som regel hår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 16. December, 2015 Agent 007 skrev, for 2 timer siden: skraberen er vist ikke noget hele vejen rundt. Med mindre de der nødder er kokosnødder. De har jo som regel hår Nåhhh - jeg kiggede ikke på ham;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. December, 2015 Butch skrev, for 19 timer siden: Er det her vores Ledvogter?? I fald, vil jeg seriøst overveje at benytte DSB igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg