BigDick 4771 Skrevet 2. November, 2015 fafnersbane skrev, for 33 minutter siden: Sådan en hund "mig også ha" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 2. November, 2015 BigDick skrev, for 4 timer siden: Sådan en hund "mig også ha" Du mener, sådan en hun "mig også ha" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 2. November, 2015 fafnersbane skrev, for 16 timer siden: Er det manden med stål eller damen med næsten bar figur, der er det bedste??!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 2. November, 2015 Bare for sjov! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 2. November, 2015 modenelsker skrev, for 7 timer siden: Du mener, sådan en hun "mig også ha" Ikke lige præcis det, kan da se hun har halsbånd på med hunde snor, så hun "leger" sikkert hund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 3. November, 2015 (edited) Kære fafensbane - det er efterhånden blevet til en lang streng,- de "modne damer 2". Du finder mange gode modne ”hug”, og indenfor et bredt spekter af alder. Mon ikke vi alle har sådan en ca. fornemmelse af en kvindes alder, selvom vi overhovedet intet kender til den. Særligt hjælper også nøgenhed. ( og det med nøgenhed gælder ved gud også når kvinder skal vurdere mænds alder !!!!!! ) I selve udvælges situationen, hvad er så dine kriterier for, hvornår en kvinde i din optik kan betegnes som ”moden” ?? - f.eks. har du en nedre alder ? Jeg synes, at se ”Modne damer” helt ned til omkring de 30 år - - ah, i min verden er hun stadig et ungt godt "hug" Hvor finder du disse billeder? - når jeg udelukkende kigger på baggrunden i disse billeder, så er ”nationalkulturen” f.eks. : bygningsinteriør, inventar, møbler, udsmykning - tøj - ”womens underwear” , meget typisk Russisk - men kan også være Polen, Ukraine, Belarus, - - - - - . Et par af de ”Modne damer” tror jeg helt bestemt er Polske, - en radiator i baggrunden har jeg set i et byggemarked i Stettin i Polen. Kan du også smide nogle af disse svesker på disken: - ”Modne damer" anno 2015 fra Skandinavien/EU. De er mere "vores egne" og i vores i egen ”nationalkultur”, - det vil helt sikkert løfte de "modne damer" til et højere nydelsesniveaue, - end de Østlandske. Du må for alt i verden ikke tage mit indlæg som nedladende overfor dig, - for du magter jo virkelig at finde dem, - de ”Modne damer” - godt gået du - må jeg være lidt indiskret, - hvor gammel er du sådan ca. selv ? - du behøver selvfølgelig ikke at svare !!!! Og til jer unge kvinder herinde som læser med: - så er min egen oplevelse og erfaring (bl.a. med kæreste/kone 15 år yngre end jeg selv) at i bare bliver bedre og bedre jo ældre i bliver. Husk hvergang i har fødselsdag så har i et års erfaring mere i jeres rygsæk, som vi mænd kan nyde. Så fortvivl ikke, unge kvinder, i ender også ud som "guldklumper" der kun vejes på en vægt af platin, - og det er vel ikke så værst. Mange hilsner Nyder livet + billedet af et godt modent "hug" Redigeret 3. November, 2015 af Nyder livet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. November, 2015 Fik du opbrugt din kvote af smileys, Nyder livet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 3. November, 2015 BigDick skrev, for 15 timer siden: Ikke lige præcis det, kan da se hun har halsbånd på med hunde snor, så hun "leger" sikkert hund. Prøvede at være sjov, det er ikke altid det lykkes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg