Hop til indhold
fafnersbane

modne damer 2

Recommended Posts

modenelsker skrev, for 7 timer siden:

Du mener, sådan en hun "mig også ha";-)

Ikke lige præcis det, kan da se hun har halsbånd på med hunde snor, så hun "leger" sikkert hund.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære fafensbane:):)

- det er efterhånden blevet til en lang streng,- de "modne damer 2". Du finder mange gode modne ”hug”:wub:, og indenfor  et bredt spekter af alder. Mon ikke vi alle har sådan en ca. fornemmelse af en kvindes alder, selvom vi overhovedet intet kender til den. Særligt hjælper også nøgenhed. ( og det med nøgenhed gælder ved gud også når kvinder skal vurdere mænds  alder !!!!!!:P )

I selve udvælges situationen, hvad er så dine kriterier for, hvornår  en kvinde i din optik kan betegnes som ”moden” ??  - f.eks. har du en nedre alder ?

Jeg synes, at se ”Modne damer”:wub: helt ned til omkring de 30 år - -  ah, i min verden er hun stadig et ungt godt "hug"

Hvor finder du disse billeder? - når jeg udelukkende kigger på baggrunden i disse billeder, så er ”nationalkulturen” f.eks. :  bygningsinteriør, inventar, møbler, udsmykning - tøj - ”womens underwear” , meget typisk Russisk  - men kan også være Polen, Ukraine, Belarus, - - - - - . Et par af de ”Modne damer”:wub: tror jeg helt bestemt er Polske, - en radiator i baggrunden har jeg set i et byggemarked i Stettin i Polen.

Kan du også smide nogle af disse svesker:wub: på disken:  - ”Modne damer":wub: anno 2015 fra Skandinavien/EU. De er mere "vores egne" og i vores i egen ”nationalkultur”, - det vil helt sikkert løfte de "modne damer":wub: til et højere nydelsesniveaue, -  end de Østlandske.

Du må for alt i verden ikke tage mit indlæg som nedladende overfor dig, - for du magter jo virkelig at finde dem, - de ”Modne damer”:wub: - godt gået du^_^

- må jeg være lidt indiskret, - hvor gammel er du sådan ca. selv ?  - du behøver selvfølgelig ikke at svare !!!!

Og til jer unge kvinder herinde som læser med: - så er min egen oplevelse og erfaring (bl.a. med kæreste/kone 15 år yngre end jeg selv) at i bare bliver bedre og bedre jo ældre i bliver. Husk hvergang i har fødselsdag så har i et års erfaring mere i jeres rygsæk, som vi mænd kan nyde. Så fortvivl ikke, unge kvinder, i ender også ud som "guldklumper" der kun vejes på en vægt af platin, - og det er vel ikke så værst.

Mange hilsner

Nyder livet    +   billedet af et godt modent "hug"

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
BigDick skrev, for 15 timer siden:

Ikke lige præcis det, kan da se hun har halsbånd på med hunde snor, så hun "leger" sikkert hund.

Prøvede at være sjov, det er ikke altid det lykkes.:grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...