Krølle Bølle 1122 Skrevet 4. Oktober, 2015 Hvad laver Lene Espersen her på EG?HilsenHuaa LaanHun går bananas 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Oktober, 2015 Der var vist en i en anden tråd der eftersøgte en blanding af rengøring og sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Oktober, 2015 ... Jeg tænker, at 'modne damer' i denne sammenhæng vist er et vidt begreb, smiler. Flere ser efter min mening ud til at være 'over'-modne... Ha ha - men hver sin smag. Jeg er absolut tilfreds med mit eget udsende og måden jeg ældes på... Mange af dem i viser fotos af er jo nærmere i pensionist-alderen. Derfor mit spørgsmål; Hvornår overgår man, som kvinde, til kategorien 'moden' - aldersmæssigt? I just wunder... Inde i mit hoved, er jeg sgu ikke en moden kvinde, men jeg kan jo tage fejl, griner... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rubert 301 Skrevet 6. Oktober, 2015 Man kan vist ikke bare generalisere og sætte en alder på, det er jo heldigvis forskelligt hvordan kvinder og mænd ældes, men mener da at vi selv er kraftigt medvirkende til om vi ældes hurtigt eller langsomt. Det er lige alt fra påklædning, kost og motion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PolleFraSnave 140 Skrevet 6. Oktober, 2015 @Mizz Skov: Moden er et relativt begreb. Hvis du spørgen en 16årig er man moden når man er 25, spørger du en 20 årig er det når man er 35 og spørger du mig er det når man er gammel og livserfaren nok til at have styr på hvad man vil og ikke mindst hvad man ikke vil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 6. Oktober, 2015 Jeg ved ikke lige, hvor moden hun er, men en lækker krop og agterstavn har hun i hvert fald. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 6. Oktober, 2015 (edited) ... Jeg tænker, at 'modne damer' i denne sammenhæng vist er et vidt begreb, smiler. Flere ser efter min mening ud til at være 'over'-modne... Ha ha - men hver sin smag. Jeg er absolut tilfreds med mit eget udsende og måden jeg ældes på... Mange af dem i viser fotos af er jo nærmere i pensionist-alderen. Derfor mit spørgsmål; Hvornår overgår man, som kvinde, til kategorien 'moden' - aldersmæssigt? I just wunder... Inde i mit hoved, er jeg sgu ikke en moden kvinde, men jeg kan jo tage fejl, griner...Lad mig svare dig med nedennævnte lille oversigt over kvinders aldre. Under 20 Som Afrika, mørkt, spændende og uudforsket.20 - 30 Som USA, på toppen af sin ydeevne, smuk og effektiv30 - 40 Som Europa hærget af krig og ufred, men stadig med ynde og værdighed.40 - 50 Som Australien lidt afsides, men altid et besøg værd.over 50 Som Nordkorea, alle ved, det er der, men ingen vil derhen.No hard feelings plz. Redigeret 6. Oktober, 2015 af Onslow 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 6. Oktober, 2015 ... Jeg tænker, at 'modne damer' i denne sammenhæng vist er et vidt begreb, smiler. Flere ser efter min mening ud til at være 'over'-modne... Ha ha - men hver sin smag. Jeg er absolut tilfreds med mit eget udsende og måden jeg ældes på... Mange af dem i viser fotos af er jo nærmere i pensionist-alderen. Derfor mit spørgsmål; Hvornår overgår man, som kvinde, til kategorien 'moden' - aldersmæssigt? I just wunder... Inde i mit hoved, er jeg sgu ikke en moden kvinde, men jeg kan jo tage fejl, griner...Som polle skriver er det nok meget forskelligt hvem man opfatter som moden. Jeg har altid syntes kvinder der er 20 år ældre end mig selv er modne, og dem kan jeg godt lide.Overmodne? tjaa vi skal jo alle den vej.Hvad med dig selv Miss skov. I hvilken alder vil du stoppe med at have sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Oktober, 2015 ... Til modenelsker.. Forhåbentlig aldrig, men så heldig ved jeg ikke, om man har lov st være. Når man bliver 70-80 år, så må man jo se hvilke begrænsninger kroppen sætter, men i mit hoved vil jeg nok (forhåbentlig) stadig føle mig i topform og stadig have min lyst i behold... Og stadig være så attraktiv, at en ligesindet mand vil finde mit selskab attraktivt og behageligt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg