Nikita Darling 11509 Skrevet 26. August, 2015 Undskyld, men det der billede er fan'me sjawt!!! "Så skal der tages frække billeder! Stil dig sådan og sådan...""Jamen... Sofabetrækket?! Hvad med mit sofabetræk?!"Vupti, ind med en avis... En rigtig husmor! 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 26. August, 2015 Undskyld, men det der billede er fan'me sjawt!!! "Så skal der tages frække billeder! Stil dig sådan og sådan...""Jamen... Sofabetrækket?! Hvad med mit sofabetræk?!"Vupti, ind med en avis... En rigtig husmor! Det var nu ikke sofabetrækket eller avisen jeg lagde mærke til.Først nu da du skrev det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 26. August, 2015 Det var nu ikke sofabetrækket eller avisen jeg lagde mærke til.I know Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 26. August, 2015 Undskyld, men det der billede er fan'me sjawt!!! "Så skal der tages frække billeder! Stil dig sådan og sådan...""Jamen... Sofabetrækket?! Hvad med mit sofabetræk?!"Vupti, ind med en avis... En rigtig husmor! Hende her er til gengæld ikke bange for at ødelægge sofabetrækket! 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 27. August, 2015 Undskyld, men det der billede er fan'me sjawt!!! "Så skal der tages frække billeder! Stil dig sådan og sådan...""Jamen... Sofabetrækket?! Hvad med mit sofabetræk?!"Vupti, ind med en avis... En rigtig husmor! Også lidt sjawt du følger med i denne tråd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 27. August, 2015 Nå. Den nye browser syntes så lige mit indlæg skulle på 2 gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 27. August, 2015 Også lidt sjawt du følger med i denne trådOkay, godt ord igen - det kan der være noget om... Udover det har jeg intet smart svar til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. August, 2015 Okay, godt ord igen - det kan der være noget om... Udover det har jeg intet smart svar til det. om 30 år må du få dit foto med i tråden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 27. August, 2015 Okay, godt ord igen - det kan der være noget om... Udover det har jeg intet smart svar til det. Smiler. Det var ikke for at skælde udDet ovraskede mig bare at en kvinde fulgte med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg