Guest acer Skrevet 8. August, 2015 Jeg kan ikke længere se fafnersbane billeder. nogen der ved hvad der sker?jeg kan heller ikke se dem længere så der er sket et eller andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 8. August, 2015 (edited) Gå op og tryk F5 for at opdatere, jeg kunne heller kun se et nr. hvor der skulle være et billede.Venligst Landsbytossen - nu emd tabletDet hjælper ikke hos mig, ejheller Crtl+F5 Redigeret 8. August, 2015 af Onslow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 8. August, 2015 Det hjælper ikke hos mig, ejheller Crtl+F5Det gjorde det hos mig så derfor ville jeg foreslå den mulighed. EDIT: nu er det fandme også forsvundet hos mig, man har sgu heller ikke lov til at være glad ret længe af gangen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 8. August, 2015 (edited) Redigeret 8. August, 2015 af fafnersbane 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 9. August, 2015 (edited) Redigeret 9. August, 2015 af fafnersbane 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 9. August, 2015 (edited) Redigeret 9. August, 2015 af fafnersbane Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 9. August, 2015 (edited) Redigeret 9. August, 2015 af fafnersbane 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 9. August, 2015 (edited) Redigeret 9. August, 2015 af fafnersbane 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 9. August, 2015 Det gjorde det hos mig så derfor ville jeg foreslå den mulighed. EDIT: nu er det fandme også forsvundet hos mig, man har sgu heller ikke lov til at være glad ret længe af gangen.Hej BD. Troede lige jeg havde fundet noget der virker. Det gjorde det med Firefox Fredag men ikke i dag. Man kan dog gå ind og vælge hvert enkelt billed. højre klik og vis billed, men det er lidt omstændigt. Måske vi skal have fat i Admin.P.s. BD husk lige at rette din auto signatur så der står "nu med tablet" og ikke "nu emd tablet" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 9. August, 2015 Hej BD. Troede lige jeg havde fundet noget der virker. Det gjorde det med Firefox Fredag men ikke i dag. Man kan dog gå ind og vælge hvert enkelt billed. højre klik og vis billed, men det er lidt omstændigt. Måske vi skal have fat i Admin.P.s. BD husk lige at rette din auto signatur så der står "nu med tablet" og ikke "nu emd tablet" Nej det er sgu noget skrammel, men virker som om, at det der er til irritation fro brugerne er en petitesse for Admin, som ikke er relevant for ham,men det må han jo om.Er skam opmærksom på det, det er fordi der er koks med tasterne på tastaturet, eller også er det fordi mine fingre er hurtige end min hjerne Venligst Landsbytossen - nu med tablet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 9. August, 2015 (edited) Redigeret 9. August, 2015 af fafnersbane Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 10. August, 2015 Det gjorde det hos mig så derfor ville jeg foreslå den mulighed. EDIT: nu er det fandme også forsvundet hos mig, man har sgu heller ikke lov til at være glad ret længe af gangen.glæde er desværre kun til låns .... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg