Hop til indhold
fafnersbane

modne damer 2

Recommended Posts

Guest acer

Jeg kan ikke længere se fafnersbane billeder. nogen der ved hvad der sker?

jeg kan heller ikke se dem længere så der er sket et eller andet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gå op og tryk F5 for at opdatere, jeg kunne heller kun se et nr. hvor der skulle være et billede.

Venligst Landsbytossen - nu emd tablet

Det hjælper ikke hos mig, ejheller Crtl+F5

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det hjælper ikke hos mig, ejheller Crtl+F5

Det gjorde det hos mig så derfor ville jeg foreslå den mulighed. EDIT: nu er det fandme også forsvundet hos mig, man har sgu heller ikke lov til at være glad ret længe af gangen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det gjorde det hos mig så derfor ville jeg foreslå den mulighed. EDIT: nu er det fandme også forsvundet hos mig, man har sgu heller ikke lov til at være glad ret længe af gangen.

Hej BD. Troede lige jeg havde fundet noget der virker. Det gjorde det med Firefox Fredag men ikke i dag. Man kan dog gå ind og vælge hvert enkelt billed. højre klik og vis billed, men det er lidt omstændigt. Måske vi skal have fat i Admin.

P.s. BD husk lige at rette din auto signatur så der står "nu med tablet" og ikke "nu emd tablet" :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej BD. Troede lige jeg havde fundet noget der virker. Det gjorde det med Firefox Fredag men ikke i dag. Man kan dog gå ind og vælge hvert enkelt billed. højre klik og vis billed, men det er lidt omstændigt. Måske vi skal have fat i Admin.

P.s. BD husk lige at rette din auto signatur så der står "nu med tablet" og ikke "nu emd tablet" :grin:

Nej det er sgu noget skrammel, men virker som om, at det der er til irritation fro brugerne er en petitesse for Admin, som ikke er relevant for ham,men det må han jo om.

Er skam opmærksom på det, det er fordi der er koks med tasterne på tastaturet, eller også er det fordi mine fingre er hurtige end min hjernerofl.gif rofl.gif 

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg

Link til indlæg

glæde er desværre kun til låns ....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...