Hop til indhold

Recommended Posts

Bor i en lille lejlighed midt i Ikast med ret gode P mulighed.

Hun er egentlig OK køn og virker også ret sød, men hendes krop bærer virkelig præg af at hun har født for 6 mdr siden.

Meget løs mave er der og må sige at fissen ret hurtigt bliver kedelig! Hun sutter ganske godt og det er tilladt at kneppe hende uden gummi, men man må ikke komme i hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Er det lejligheden der er; OK køn?? :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Sexgirl er ikke meget info, tror ikke der er mange her der aner hvem hun er!! Har du ikke et link?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er bare at søge på hendes navn derinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For anmeldelser i sugarbabes forumet kan du roligt regne med at det er profiler fra sugardaters.dk der refereres til med mindre andet fremgår. Og det er også tilfældet her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan konstatere, at det endnu engang er bekræftet, at 'Kan bare det der' bare ikke kan det der med at opføre sig ordentligt overfor pigerne ! lad dog være med at fortælle noget som helt om hvor hun bor etc., og udelad nedladende bemærkninger, så længe hun ikke har generet dig !

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor er kanbaredetder, røget ud ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

tror hun har skiftet brugernavn til: Lækreformer

Jeg kan ikke finde nogen med det profilnavn på SD. Har du et link?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske er det fordi, du har slået nogle søgekriterier til fx alder eller størrelse... Det samme gælder måske den anden tråd, hvor du heller ikke kan finde en anden profil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske er det fordi, du har slået nogle søgekriterier til fx alder eller størrelse... Det samme gælder måske den anden tråd, hvor du heller ikke kan finde en anden profil

Næh, der er ingen søgekriterier når man søger på profilnavn, ud over at det man skriver skal indgå i profilnavnet. Man behøver ikke engang at skrive hele profilnanvnet, men bare en del af det. Men Lækreformer dukker ikke op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Det virker fint for mig med det link UerfarenM har postet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Linket virker fint. Jeg får hende heller ikke frem hvis jeg kopiere hendes nick ind i søgekriteriet. Jeg har aldrig været i kontakt med hende. Tyder lidt på at søgefunktionen på navn ikke virker perfekt.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad kostede den fornøjelse?

"Kan bare det der" er blevet udelukket fra forummet, så det får du nok ikke noget svar på, medmindre der er andre her der har besøgt hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...