Hop til indhold
kanonkongen

God sommerferie til alle.

Recommended Posts

Halløj med jer alle på EG.

Ja nu da varmen i den grad er kommet til DK. Og jeg klager ikke :lol: Og sommerferien er startet, for mig. Vil jeg da lige ønske jer allesammen herinde en fremragende god ferie. og pas på jer selv og jeres kære. Må i alle, nyde de søde piger og drenge. ja det jo ikke en dårlig ting. :lol::lol:

Nu vil jeg snart køre ud i den danske sommer, dog ikke i en Hummer.

Pigerne er skønne og bliver da kønne, Mindre tøj, ja kan kun sige HALLØJ.

det kan blive dyrt når det er sommer, lommer bliver tømt, og det er rart ikke at, blive forsømt. 

I stedet for, at lalle gå ud og knalde. Jeg vil knalde med mine røde balle.

Er der piger, der har brug for et knald, så giv mig et kald.

Med dette lille rim ønsker jeg jer alle. En dejlig varm sommerdag og ferie til jer der har det.

Hygge og halløj.

KK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej KK. Ønsker også dig (samt alle andre herinde på eroguide) en rigtig god sommerferie. Har selv lige fået ferie i 3 uger. Så nu skal der slappes af og knaldes nogen piger. :razz:

Redigeret af Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej KK. Ønsker også dig (samt alle andre herinde på eroguide) en rigtig god sommerferie. Har selv lige fået ferie i 3 uger. Så nu skal der slappes af og knaldes nogen piger. :razz:

Hej Lange.

Du har da den rette spirit her i sommervarmen. :lol::lol: Ha en knald hamrende god ferie.

Hygge.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det. Kombinationen af sommervarme, letpåklædte piger og fri fra arbejde gør mig liderlig. Så der skal bare hygges og knaldes. :razz:  Man lever jo kun én gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

KOLDE afvaskninger, for at undgå alt det knalderi, hjælper ikke . . . :wink:

Har tilbragt dagen på vandet - For lidt vind, til at hænge og bøffe ud over siden, så vi skoddede sejlene i nærheden af sejlrenden, og sprang i . . . 

MEN pigerne på kajen/stranden, skabte alligevel uro i det sydlige, da vi kom i land . . . :P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...