Hop til indhold

Recommended Posts

Var i dag forbi Kira hos svalereden, det blev til en halv time til 800 kr. Kira er en rigtig sød pige der var lidt nervøs og ikke huskede priserne så godt i hovedet endnu. Kira har brede hofter dejlige faste balder og en fast røv. Hendes blow kan jeg ikke sætte noget på og sexen var også super hun var desværre så "stram" at der ikke gik længe før jeg kom mens hun red mig. Efter sex´en tilbød hun massage og var lige ved  at falde i søvn så rart var dette.

Vil skyde Kira til at være et sted mellem 25 og 30 år hun er solbrun og havde fået lidt for meget sol på ryggen igår så den var meget rød.

Om det kan gentage sig det vil jeg ikke afvise jeg havde i hvertfald en dejlig og rar oplevelse med en sød pige.

Skovmanden

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spooney

Kom med lidt mere information min ven.

Gode bryster? Ifølge hjemmeside skulle de jo et flot par, helt oppe i en G-skål.

Højde og drøjde? Lidt ekstra på sidebenene eller direkte buttet?

Og endelig, kønt ansigt?

Data data data :-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

er der andre der har besøgt hende,  hun er på i dag, overvejer at besøge hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

synes godt der kunne være billed på af hende, måske uden ansigt , findes der en billed af hende her på nettet?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

var inde på svalereden i fredags, dejlig sted , selvom den ligger ud til hovedvejen , er den  diskret synes jeg, ja stedet er også dejlig rent ,

og besøget hos kira , kan kun siges at være perfekt .

dejlig kulør , til en ung dame som har nogle dejlige store bryster , til lidt af hvert , hun har også en dejlig fast røv , som er meget lækker , det var noget af det bedste sex jeg havde fået i lang tid , flot dame som ikke behøver sminke, hun forstår virkelig at nusse om en , når man er færdig , absolut en jeg skal ud til igen .

mvh 123

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

:grin: Det var søde ord 

Hvad med et foto Kira så vi kan se varerne ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med et foto Kira så vi kan se varerne ??

Nå ok. Jeg troede Kira solgte oplevelser og ikke varer!! 

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Nå ok. Jeg troede Kira solgte oplevelser og ikke varer!! 

KLAPHAT

Del dette indlæg


Link til indlæg

:grin: Det var søde ord 

selv tak jeg havde ihvertfald en dejlig og en rar oplevelse og håber din solbrændthed har fortaget sig. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

KLAPHAT

jeg synes blot det er utroligt respektløst at kalde en pige en " vare". 

Det siger uendeligt meget om dit syn på kvinder. 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

wow det lyder som en skøn oplevelse, kunne godt bruge en stille nusse tur med dejlig sex. godt nok en 1 køresel fra hvor jeg bor.. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig ærgerlig Kira, du lød ellers som en rigtig dejlig pige jeg gerne ville have besøgt. :-(  Men er da glad for jeg ikke tog den lange vej ud til Svalereden for at finde ud af det. :-?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det var godt. Spørger direkte fordi jeg ved nogle piger ikke vil have det, oftest fordi de er bange for rifter og urene negle.

De fleste vil så gerne alligevel hvis man tager et gummi på fingeren eller en handske på, hvilket er fint med mig, mens andre slet ikke vil have det (går ud fra du er en af dem siden du ikke nævner den mulighed) og det respekterer jeg naturligvis, vi har alle forskellige grænser der skal respekteres.

Du må også have den dejlig dag.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har tit kørt forbi når jeg kørte fra holstebro, overvejer kraftigt et visit i næste uge. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der en der kan fortælle om brysterne er økologiske? Hun ser ellers spændende ud :-) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...