Hop til indhold

Recommended Posts

At dømme efter diverse efterlysninger her hos Eroguide, er jeg åbenbart meget heldig, for jeg fik kontakt med "Moden Geisha", fik aftalt et besøg og er lige vendt hjem derfra. Jeg er stadig ved at forsøge på at komme til mig selv ovenpå oplevelsen, for der var fuld knald på (!) fra jeg kom ind af døren, og til jeg slæbte mig ud igen. Hvad der skete, bliver mellem hende og mig, men jeg kan kun anbefale hende til andre. Hun annoncerer sjældent eller ikke, men hun kan findes ved hjælp af "Onkel Google".

Del dette indlæg


Link til indlæg

At dømme efter diverse efterlysninger her hos Eroguide, er jeg åbenbart meget heldig, for jeg fik kontakt med "Moden Geisha", fik aftalt et besøg og er lige vendt hjem derfra. Jeg er stadig ved at forsøge på at komme til mig selv ovenpå oplevelsen, for der var fuld knald på (!) fra jeg kom ind af døren, og til jeg slæbte mig ud igen. Hvad der skete, bliver mellem hende og mig, men jeg kan kun anbefale hende til andre. Hun annoncerer sjældent eller ikke, men hun kan findes ved hjælp af "Onkel Google".

Kære kajakmand:smile:

En sober, pæn og kort anmeldelse - der mellem linjerne siger meget mere end 10.000 ord i et alen langt skriv.

Mange hilsner

Nyder livet  - - -  og helst med modne voksne kvinder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh....... Normalt overgår  "Virkligheden" faktisk  "Fantasien",  selv om man hævder det modsatte. Jeg behøver måske ikke 10.000 ord for at fornemme oplevelsen, men 50 - 150 ord ville nok have hjulpet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gren

Kan kun tilslutte mig. Geishaen er fantastisk og ja man "slæber" sig derfra. Har kun været så heldig at nyde hende en enkelt gang, men det skal gentages ved lejlighed!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de pæne reaktioner.

Hvad anmeldelsen angår så siger man vist i England at "Less is more" og hvad angår området, hun er i, så synes jeg ikke, at jeg kan tillade mig at råbe det ud fra hustagene. Noget link kan jeg heller ikke give andet end rådet om at søge hende på "Onkel Google". Der findes en henvisning til en gammel annonce på Annoncelight at gå videre med. Så søg, kontakt hende og håb på et positivt svar - jeg kan vist godt love jer, at hun ikke skuffer. Men selvfølgelig: Blot fordi jeg blev ovenud tilfreds, kan andre jo godt have en dårlig oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriver lige en pb til dig Knud12 ... :) 

Hej Cabelas.

Vil også godt have et referat..På forhånd tak..Er det pengene hver at køre fra Skanderborg??

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det lyder spændende, har forsøgt at få kontakt med hende, uden held, nogle forslag til hvordan når hun ikke

svarer på mail.

ja det lyder spændende, har forsøgt at få kontakt med hende, uden held, nogle forslag til hvordan når hun ikke

svarer på mail. cabelas jeg vil også gerne høre om dit besøg.

tak

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hun har også været på sexdating,

hendes mand har sendt mig ca 50 billeder af hende,

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hej

til alle jer der har bedt mig sende billeder af hende,

jeg har ikke mulighed for dette, da jeg har modtaget dem på min side på sexdating,

der er jeg ikke medlem mere, så bilederne er ude af min pjuter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er selv "kun" 40 år, og derfor må man sige, at hun lægger Laaangt over den aldersgrænse, jeg normalt kigger efter, men hvis ikke hun var så fandens langt væk, så besøgte jeg hende sku alligevel. Hun både SER og LYDER virkelig fræk. 

Øv øv - at hun ikke kommer til sydlylland

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skrevet til hende i sidste uge og fik kontakt, men så gik det i stå da jeg spurgte til hvilke dage hun kunne i denne uge.

Nogen gode råd til at få hende i tale?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er svær at få kontakt med og har vist sjældent tid. Jeg har dog fået svar fra hende 2 gange efter flere forgæves henvendelser. Desværre havde hun ikke tid, når jeg havde.

Jeg har dog ikke tænkt mig at opgive efter at have læst denne tråd.

Men Cabelas, jeg kunne også godt tænke mig at høre et referat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

 

kan se at hun annoncerede den 30.12, men sørme svær at komme i kontakt med.

nogen der har haft held nu her og besøgt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cabelas skrev, den 17. juli 2015 at 08:55:

Skriver lige en pb til dig Knud12 ... :) 

Vil da også gerne have et lille referat fra din oplevelse. Vil nemlig gerne besøge hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...