Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

En klapsalve

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

I den senere tid har moderator teamet fået mange drøje hug. Også nogle der ramte meget lavt. 

 

Set i lyset af at EG består, mens alt andet forgår, så må det være det rigtige teamet gør. Folk gider åbenbart stadig besøge EG. Stilen og dermed tonen må altså være den rigtige. 

Vi skal passe på at EG ikke pludselig løber tør for moderatorer, fordi ingen gider et utaknemmeligt job. 

EG er det eneste sted af sin art i Danmark.

Hedomax er, trods nyt design (som ikke er videre fikst) er ret død side.Den ser heller ikke ud til at være lavet helt færdig.

Talk2Us er en farce med en håndfuld medlemmer, en skribent og et ualmindeligt rædsomt design. 

Venuslogen er ( med et design der kræver kørekort til labyrinter) afgået ved døden.

Altså kære moderatorer, i får lige en stor krammer, også selv om jeg ikke altid er enig med jer :) og sommetider får skæld ud.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

enig med ÅE, vi burde nok være bedre til at værdisættet eroguide..

og de mange som gør et frivillige arbejde for at stedet køre.

også et stor tak for mig af, samt til ÅE for at gøre mig/os obs på vi burde gøre det oftere..

 

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig.

Dette board er jo ganske unikt, og har efterhånden eksisteret nogle år.

Det ville slet ikke kunne lade sig gøre uden de moderatorer som frivilligt prøver at få tingene til at køre nogenlunde jævnt.

Jeg oplever ligesom at når folk løber tør for gode argumenter, så begynder man med personligt fnidder og sviner moderatorerne til.

Det er simpelthen ikke i orden. Moderatorerne gør bare et kanon arbejde, og uden dem ville det ret hurtigt ende i kaos, og efterfølgende lukning af denne fine side.

 

Så thumb´s up til Admin og alle moderatorerne, og tak for indsatsen.

Redigeret af Arne Diller
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du får et like banan for dit positive skriv:smile:

Næ det job er ikke misundeseværdig og ikke nemt..  

Når bare vi husker at vi alle kun er mennesker der alle begår fejl, skulle det så ikke kunne lade sig gøre at finde mere accept af hinanden og de forskellige holdninger / meninger vi har - samt at vi ER forskellige.. 

Det er et anonymt forum, et , i mine øjne, fritids fordriv / for sjov og til tider gode debat forum. Ikke mit liv ikke nødvendigt hver dag, ikke her mit privativ eller private venner.. Respektere andre har det anderledes:smile:. Det bliver for seriøst og ondt ind i mellem er min personlige mening. Jeg vil starte med at kigge på mig selv og mine fejl/ resourcer og det tænker jeg da er en god ting for alle:smile:

I samme åndedrag vil jeg også sige, at jeg tror ikke man skal være så berøringsangst på de lidt svære ting i vores branche men mere undren og villig til at debatere dette.. Alle har en stemme og alle fortjener at blive hørt mener jeg, så længe admins regler bliver overholdt:smile:.

de menneskelige udkrevende regler måtte da også gerne overvejes når vi debatere med hinanden os bruger i mellem ikk:smile:. Fordi man liker et indlæg behøver man jo ikke være enig med personen i alt men måske bare noget af det, man behøver ikke blive smidt i den kasse der hedder hverken , god/ dårlig, den og den klikke, gp'er / gæst forhold el mangel på samme, gp uenigheder i mellem osv osv .. Der er da så fucking rigeligt med fordomme og  " putten folk i båse" holdninger/ mennesker nok i verden.. 

Jeg accepterer jeg er meget uenig med nogen og nogle ting og er det ikke ok at være enige om at være uenige her på eg også ligesom i den virkelige verden? :smile: 

Nu kalder sommeren , familen og tur med hunden i havet:smile:. Må i alle have en skøn dag også. 

Knus line der ikke vil skrue ned for glæden , det positive livssyn og den ( uuuu nu kommer det trælse ord..) gode karma:smile::wink:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Må jeg også få en like banan, Line?

ups min fejl, UNDSKYLD ÅE. 

Men ja du får da gerne en like banan, så tager jeg også en.. 

Knus line ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ups min fejl, UNDSKYLD ÅE. 

Men ja du får da gerne en like banan, så tager jeg også en.. 

Knus line ;-)

Sorry Line,

Men skal ovenstående forstås som at du tog en blunder og blandede ÅE's og Banana's avatarer sammen?

Shit happens, og så længe det er 'positive fejl', hvis det er tilfældet, et det vist ok, dem er der nok mangel på i øjeblikket på EG.. 

Og uanset om det er tilfældet, vil jeg da også gerne ha' en enkelt like banan.:D:D

 

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sorry Line,

Men skal ovenstående forstås som at du tog en blunder og blandede ÅE's og Banana's avatarer sammen?

Shit happens, og så længe det er 'positive fejl', hvis det er tilfældet, et det vist ok, dem er der nok mangel på i øjeblikket på EG.. 

Og uanset om det er tilfældet, vil jeg da også gerne ha' en enkelt like banan.:D:D

 

Knus

ja det var sommervarmen der tog mig:smile:. En fejl ja. De er så gule jo begge to og fik ikke kigget ordenligt på hvem der skrev, var mere optaget af det der stod:smile:. En fra kassen til dig også.. Knus line og nat nat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ja det var sommervarmen der tog mig:smile:.

Måske du så skal holde gulerødderne mv fra tastaturet de næste dage, hvor det bliver endnu varmere, men det giver forhåbentlig sig selv. Og også knus og god nat til dig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske du så skal holde gulerødderne mv fra tastaturet de næste dage, hvor det bliver endnu varmere, men det giver forhåbentlig sig selv. Og også knus og god nat til dig. :)

Det var nok et godt råd;-). Kommer af sig selv da jeg skal på. arbejde hele weekenden med bla de skønne unger:smile:

Knus igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...