Hop til indhold
Jasmin

Tillægsydelser eller enhedspris - hvad foretrækker du ?

Recommended Posts

Guest Annette6

jeg har fast udrensning før hver vagt - jeg har teknikken i orden så jeg har minimum 24 timer uden nogen form for uheld når jeg er færdig med at rense ud :)  så al analsex og alle sorte kys er skinnende rene og lækre så at sige

det er langt det mest sexede for begge :) 

Jeg har det sådan at jeg ELSKER anal... og jeg har med vilje ikke billigere pris hvis fyren ikke har lyst til anal for det har jeg... og det er jo de anal-glade drenge jeg håber på at få besøg af :) Jeg gør det her for at få god sex (det betyder helst analsex inkluderet) .... og selv give god sex retur.... og det ville være formålsstridigt af mig at invitere dem der udelukkende vil have det der ligger langt nede på min egen prioriteringsliste :) 

Den kategori der "bare gerne lige" vil have lettet trykket med HJ eller BJ og intet andet... ... det får jeg jo ubetinget intet ud af...der er ingen tilfredsstillelse i det for mig på nogen måde... jeg tænder ikke, jeg kommer ikke... så det er totalt spildt for mig :) så det tilbyder jeg slet ikke på menukortet :) Jeg gider ikke bruge min tid (som trods alt er min fritid) på noget jeg synes er spild af tid.... 

Det ville jo aldrig give mig lyst til at blive ved med at tilbyde sex :) 

Jeg er af den overbevisning at menukortet skal sammensættes efter hvad PIGEN har lyst til. .... Det er på den måde kunderne får god sex oftest uden at skulle en masse oplevelser igennem der på ingen måde hæfter sig i hukommelsen :)  En pige der gør det hun tænder på er jo meget mere ... inspireret :) 

 

Men når alle nu - næsten enstemmigt siger enhedspriser - hvad får jer så til at vælge de af mine kolleger hvor priserne stiger med 20-30 helt op til 65-70% for nøjagtig de samme ting som jeg udbyder ? For der er jo også kunder til de piger - det er jo tydeligt :) 

Alle kan blive enige om at 1000 kr for en halv time er en pæn timeløn.... men hvorfor så gå med til at betale 1300, 1500 helt op til 1700 for en halv time med nøjagtig samme indhold bare fordi det er blevet stykket sammen af tillægsydelser ? 

 

Det virker som en halvskidt økonomisk sans....  hvorfor er der så mange der er villige til at betale så høje priser for det samme så ? 

Det er også en super ide... med faste kunder.... 

Den model praktiserer jeg også med 6-7 af mine faste for der ender vi altid med vildt varierede lege... og jeg ved de har penge nok med til hvis HELE paletten er i spil... men betaling er først når vi opsummerer hvad det egentlig var vi fik de 2 timer til at gå med :) 

Okay, måske du i en privat kan fortælle hvordan man gør det bedst.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay, måske du i en privat kan fortælle hvordan man gør det bedst.? 

Jasmin har skevetom det her:

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går ind for enhedspris !

- undtagen for de ydelser som jeg ikke selv ønsker, de må gerne koste ekstra ;0)

[Ironi]

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enhedspris er helt klart at foretrække - så ved man hvad man skal betale for hyggen :)

Man går jo heller ikke i byen og betaler for en buffet - hvor så sovs og andet har en merpris - og du får ikke rabat fordi du ikke spiser salaten.

Når jeg besøger en pige, så er det mest i en time af gangen, og så er det rart at man bare kan tage for sig af retterne (NB: håber ikke at dette tolkes nedladende, for sådan er det ikke ment - har en stor respekt for pigerne)

Mvh
Tja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

Et "menu kort" giver bare en masse unødigt bøvl og kommunikation (om penge), måske endda misforståelser. Kommunikationen skulle helst være om hvad man er til, ønsker eller forventer. ikke "hvad koster det hvis og hvis, hvad nu hvis og blah blah blah. Det er i det mindste min mening.

Foretrækker HELT klart en samlet pris for det der tilbydes. X kr for X min. efterfulgt af hvad hun så er til så man ved hvad man kan forvente.
Hvis man skal sidde og kikke på en prisliste, så kan jeg ikke lade være med at tænke på om pigen overhovedet syntes om det hun tilbyder, og så er jeg stået af.... (hvilket er synd da kvinden jo sagtens kan være fuldkommen afklaret og elske alt det hun tilbyder)

Drop prislisterne, skriv en pris for tiden, og brug energien på at fortælle hvad i syntes om og evt. ikke syntes om i stedet. Det tror jeg os er god reklame, det tænder da mig at læse om hvad I syntes er frækt og dejligt, og giver da os til tider nye idéer. :-D 
Men det lader så os til at jeg er et alternativt menneske på mange punkter ;-)

En af de bedste annoncer jeg har set, var faktisk hvor kvinden kort men smukt fortalte lidt om hvad HUN tændte på, og hvordan man kunne få HENDE op i omdrejninger. Og ultimativt er det jo en dans imellem 2 menneskers lyst og ønsker. Det drejer sig vel i sidste ende om at give hinanden en god oplevelse og være gode ved hinanden. betaling eller ej.

Sagt på en anden måde, jeg gider ikke bestille en pizza hvor jeg skal remse op hvad der skal på. Jeg finder den samlede pakke jeg syntes om, og piller evt. de løg fra jeg ikke syntes om :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Enhedpris på tid, dkriv, havd du ikke vil have....enkelt og overskueligt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker en Standardpakke til fast pris , og  specielle ydelser feks anal koster ekstra . Analsex  kan jo betyde at pigen skal bruge tid på udskylning inden kunden ankommer  og derfor er det mere tidskrævende . Jeg er enig med Annette i at for hyppige udskylninger nok ikke er godt . Man fjerner mange nyttige bakterier fra tarmen og kan inficere tarmen med dårlige bakterier , men det kan man tjekke med sin læge . 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker en Standardpakke til fast pris , og  specielle ydelser feks anal koster ekstra . Analsex  kan jo betyde at pigen skal bruge tid på udskylning inden kunden ankommer  og derfor er det mere tidskrævende . Jeg er enig med Annette i at for hyppige udskylninger nok ikke er godt . Man fjerner mange nyttige bakterier fra tarmen og kan inficere tarmen med dårlige bakterier , men det kan man tjekke med sin læge . 

Mundhygiene er også en god ting .

Men jeg har hos nogle GP'er bemærket  noget meget blegt tandkød , måske det skyldes mundskyllevædske med klorhexidin . Hvis man bruger klorhexidin , så husk at det kan medvirke til at bakterier bliver multiresistente 

Fordi denne tråd handler om priser vil jeg foreslå at I indfører samme prispolitik som et lokalt brillefirma : Altså aldersrabat ! 

Man får feks 60 procent rabat som 60 årig og det er naturligvis gratis når man runder 100 år .

Modne mænd er mindre krævende end yngre vilde fyre og nemmere at have med at gøre , har jeg hørt fra en GP'er , det må vel kunne begrunde en rabat .

Efter denne tilføjelse tror jeg Annette trækker sit "synes om " .

Redigeret af Huleforskeren
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Huleforskeren skrev, for 16 minutter siden:

Jeg foretrækker en Standardpakke til fast pris , og  specielle ydelser feks anal koster ekstra . Analsex  kan jo betyde at pigen skal bruge tid på udskylning inden kunden ankommer  og derfor er det mere tidskrævende . Jeg er enig med Annette i at for hyppige udskylninger nok ikke er godt . Man fjerner mange nyttige bakterier fra tarmen og kan inficere tarmen med dårlige bakterier , men det kan man tjekke med sin læge . 

Mundhygiene er også en god ting .

Men jeg har hos nogle GP'er bemærket  noget meget blegt tandkød , måske det skyldes mundskyllevædske med klorhexidin . Hvis man bruger klorhexidin , så husk at det kan medvirke til at bakterier bliver multiresistente 

Fordi denne tråd handler om priser vil jeg foreslå at I indfører samme prispolitik som et lokalt brillefirma : Altså aldersrabat ! 

Man får feks 60 procent rabat som 60 årig og det er naturligvis gratis når man runder 100 år .

Modne mænd er mindre krævende end yngre vilde fyre og nemmere at have med at gøre , har jeg hørt fra en GP'er , det må vel kunne begrunde en rabat .

Efter denne tilføjelse tror jeg Annette trækker sit "synes om " .

Nul !! Jeg hader forskelsbehandling, der må som udgangspunkt gælde samme  pris  for alle. At  gode  kunder  så måske  kan få andre  fordele er noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jasmin,

Helt klart en enhedspris - Så kan man derefter fokusere på at gøre det dejligt for begge parter uden at spekulere på, om man får "hele paletten" og/eller spekulere på, om en speciel ydelse er inkluderet i de enkelte tillægsydelser eller ej...

Men klart et relevant spørgsmål... Man skal jo have det man betaler for ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Jeg kan sagtens se ideen med en pris. Det fjerner muligheden for en masse misforståelser omkring hvad der er med og hvad der er ekstra. Jeg kan selv godt lide, hvis der er mulighed for at få enkelt ydelser, mest oplagt blowjob, hvis det er lige det man har lyst til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gennemeskuelighed i priser er at foretrække, men jeg ser ikke det som et problem eller ulempe, hvis der f.eks er tillæg for anal eller tillæg for mild dominans, tillæg for slug og i den dur, det kan skrives klart og kort.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...