Hop til indhold
TheCaptain

Titlen: Amatør

Recommended Posts

Lidt et sjovt spørgsmål, når man sidder og læser annoncer ser man tit titlen Amatør! Nogle af pigerne har man dog set flere gange også længere tid tilbage! Hvor lang tid gælder denne titel? før man nærmer sig "pro"  8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mente noget om det her:

(beklager stavefejlen i "con amore")

Pointen her: Det har ikke nødvendigvis noget at gøre med erfaring, men med tilgang. Problemet er måske, at der er forskellige opfattelser af "professionel/amatør"-opdelingen. Fx at en prof kan være hhv. "dygtig" eller "kold/rollespillende" og en amatør hhv. "udygtig" eller "varm/ægte."

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er en tendens at smøre tyk på så det er nok for nogen et salgstrick at kalde sig amatør

ligesom udtrykket 100% debuterende, så er der penge i farvandet for hvem vil ikke prøve en uprøvet, men de har nok nogen af dem været ind i gamet i flere år, men selvfølgelig er der nok også er 100% debuterende.

så er der også udtrykket aldrig set før, som leder hen til at hun er unik, men sandheden er nok den at hun aldrig har set før på massageklinikken.

Også lyver mange sig yngre. jeg var flæbet at sige engang til en at hun har været 21 i mange år hvilket hun kiggede på mig og sagde jeg skal også snart ændre det til 22 år. 

Og kæresteoplevelser skal man også tage med en gran salt har oplevet nogen tilbød kærestesex men hvis vi var kæreste var det sådan en slags onsdag fordi vi har aftalt det og hun rigtig gider. og det med kys ja det kan vise sig at det kan være et tantekys eller kys på munden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld jeg blander mig...  som tidligere pige, vil jeg prøve og forklare hvorfor dem jeg kendte kaldte sig amatøre og dem der kaldte sig prof.  

Amatøre var hvis de ( kun ) gjorde det eks. en til to gange om md. og havde det til lommepenge. Hvor prof. var dem der levede af det og havde mange vagter hver uge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld jeg blander mig...  som tidligere pige, vil jeg prøve og forklare hvorfor dem jeg kendte kaldte sig amatøre og dem der kaldte sig prof.  

Amatøre var hvis de ( kun ) gjorde det eks. en til to gange om md. og havde det til lommepenge. Hvor prof. var dem der levede af det og havde mange vagter hver uge

Kan man vel også kalde en amatør :P, i min verden og det som jeg går ud fra de fleste fyre søger i en "amatør" er en nybegynder :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil egentlig helst have en prof i betydningen "en med masser erfaring i, hvordan man gejler en mand op" ;)

Hvis jeg betaler for sex, må kvinden altså godt vide hvad det drejer sig om. Jeg gider ikke skulle til at lære hende op. Det er nok derfor jeg er mest til dem i 30'erne og starten af 40'erne.

Derudover må jeg tilslutte mig den generelle definition, der siger at man er professionel når man lever af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Lidt et sjovt spørgsmål, når man sidder og læser annoncer ser man tit titlen Amatør! Nogle af pigerne har man dog set flere gange også længere tid tilbage! Hvor lang tid gælder denne titel? før man nærmer sig "pro"  8-)

Man kan vel godt kalde sig amatør i flere år - indtil man lærer at levere sublime ydelser i særklasse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har da oplevet "amatørpiger", der selvom de har været i gamet i flere år, stadig ikke kan montere et kondom og bare stikker køkkenrullen bagefter - det kan selvfølgelig virke uproffesionelt - men også meget sødt og nybegynderaftigt :)

Det kan også være meget sjovt at få lov til at lære sådanne nybegyndere op, da de ofte er mere modtagelige for lærdom end ældre proff-piger, der tror de ved det hele - og du skal ikke komme og lære dem noget - jeg har f.eks flere gange fået alletiders langstids pirringssvensk af unge amatørpiger, der aldrig havde prøvet det før eller med flad hånd - men de var lærenemme, hvorimod de proff hele tiden vil knytte hånden, selvom man flere gange forsøger at vise dem, at de skal strække fingrene ud og bruge hulningen i håndfladen.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

For at være firkantet er en amatør nogen der ikke tager penge for det de laver, det er ikke noget at gøre med hvor gode de er.

Så om man har flere vagter om ugen eller kun et par vagter om måneden er man og bliver professionel. thats is.

Eller man kunne måske kalder sig semiproffessionel det lyder bare lidt langhåret. og hvad er det egentlig det lyder mere som en undskyldning. Jeg har i grunden ikke evnerne til når det kommer til stykket, men jeg er bedre end en amatør ( tror man, man har ofte manglende selverkendelse ). Det bliver noget værre rod uanset hvad.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har da oplevet "amatørpiger", der selvom de har været i gamet i flere år, stadig ikke kan montere et kondom og bare stikker køkkenrullen bagefter - det kan selvfølgelig virke uproffesionelt - men også meget sødt og nybegynderaftigt :)

Det er jo bare "GFE", bortset fra det med køkkenrullen.

Men netop: Det minder mere om den sex, jeg ikke betaler for, hvis jeg fx selv monterer og afmonterer kondom. Altså "amatør." Det siger dog intet om kvaliteten af sex. Jeg har fx oplevet fantastisk sex, hvor jeg hverken betalte for det eller lod hende montere kondomet :wink: 

Pointe: Nybegynder i købesex er jo ikke nødvendigvis nybegynder i (god) sex. Og jeg har altså oplevet virkelig god sex med ret unge kvinder i købesexbranchen, selv om der var mange "traditioner" og "rutiner" i købesex, de ikke havde tjek på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...