Hop til indhold

Recommended Posts

Her til aften syntes jeg, at jeg trængte til lidt forkælelse og efter at have kigget lidt rundt, faldt valget på Angelina Angel fra Seduction Girls. De bryster måtte jo studeres lidt nærmere og hun har desuden fået flotte ord med på vejen, så jeg måtte jo have "syn for sagen". Og det fik jeg...

En ting jeg godt kan lide ved SG er, som det første, at deres telefondame virker flink og glad når man ringer og laver en aftale. Jeg har før prøvet at ringe og bestille en tid andre steder, hvor det mere lyder som om man er til besvær, men sådan er det heldigvis ikke her. Måske det burde være standard og ikke noget man skulle bruge tid på at nævne, men det er de små ting der tæller synes jeg. :)

Nå, men vel ankommet, bliver jeg ledt ind på værelset og efter 2 minutter kommer Angelina ind i rummet. Og det er jo lige før man bliver blæst bagover :) Hun er simpelthen så frisk, sød og imødekommende og jeg føler mig godt tilpas og velkommen med det samme. Hun virker virkelig som om hun kan lide det hun laver og jeg kan ikke helt komme mig over, hvor dejlig ligetil hun er. Let til både smil og latter og så samtidig et rigtig lækkert udseende, med former de rigtige steder. Hun er ikke åleslank, men det skal hun heller ikke være. Hendes proportioner er i mine øjne perfekte. Og så har hun et rigtig kønt ansigt, med nogle øjne der, trods andre attributter, er svære at få øjnene fra. Hun har en del tatoveringer og egentlig er jeg ikke til overtussede piger, men i det her tilfælde spillede det godt sammen og det generede på ingen måde :)

Nå, men vi får afregnet og hun smutter ud med pengene, mens jeg lægger mig til rette. Resten af akten er der ikke nogen grund til at gå i detaljer med, men nøgleordene må være nærvær, øjenkontakt, intensitet og humor. En halv time med kys, kram, vildskab og god sex, afsluttet med oliespansk og et ordentligt farvelkys gjorde, at jeg efterfølgende forlod SG med et smil om læben og bævrende ben. Den pige har sgu gjort indtryk og det er bestemt ikke sidste gang der skal aflægges et besøg hos hende :)

Stedet: 10/10 (diskret indgang og døren blev åbnet med det samme. Telefondamen virkede samtidig også sød at snakke med)

Pigen: 10/10 (indlevelse, humor, udseende og hendes umiddelbare væsen og lysten til det hun laver)

Sex: 10/10 (Igen, det hele gik for mig op i en højere enhed og det er nu bare frækkest, når man kan mærke at pigen kan lide det)

Og nej, jeg har ingen aktier i foretagendet, men jeg har ikke kunnet finde noget negativt at skrive om min oplevelse og derfor lyder det måske lidt som en forherligelse og som en plantet anmeldelse, men det er det på ingen måde.

IS

http://seductiongirls.dk/pigerne/angelina/

Del dette indlæg

Link til indlæg

En falsk anmeldelse er sjældent så velskrevet.

P.s. du skal nok ikke kun bruge initialer fra dit nick når du underskriver. Det kan sende et forkert signal;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En falsk anmeldelse er sjældent så velskrevet.

P.s. du skal nok ikke kun bruge initialer fra dit nick når du underskriver. Det kan sende et forkert signal;-) 

Det kunne der nok være noget om ;-)

Men jeg elsker bacon,  så det kan nok hurtigt afkræftes... ;-)

Italian S. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for en god anmeldelse.

Skønhedens bryster ser hårdt pumpede ud. Føles de også sådan?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse.

Skønhedens bryster ser hårdt pumpede ud. Føles de også sådan?

Utroligt nok nej. De er bløde og enormt lækre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Utroligt nok nej. De er bløde og enormt lækre.

Waaau! :-P Men hvad er dit gæt; er de økologiske eller købt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mine bryster har ikke set en økologisk dag i mange år. Det kan du også se ud fra billederne :D

Nu har jeg mega meget lyst til at komme forbi og kramme de dejlige tvillinger!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand

Mine bryster har ikke set en økologisk dag i mange år. Det kan du også se ud fra billederne :D

Men Angelina, du ær ju en ung pige....?   ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så lykkedes det. Jeg har ofte siddet og ladet mig fascinere af Angelinas billeder. Alt er rundt og kugleformet. Jeg havde tid i dag, men jeg var lidt sent på den mht. at bestille tid. Jeg spurgte om tiden mellem 15 og 16, og da telefonpigen svarede positivt, havde jeg lyst til at give hende en krammer. Hun bad mig så rykke besøget et kvarter frem, så der blev lidt luft til pigeudskiftningen omkring klokken 16. Fint med mig.

Der ligger nu to "tråde" her lige efter hinanden om Angelina. (Tråden startet på engelsk valgte jeg fra. Den var godt for mærkværdig at forholde sig til. Angelinas svar passede vist godt til den). 

Her på siden har der været lidt diskussion om Angelinas bryster.. Hun siger jo selv at de ikke er økologiske. Sidste løft er vist omkring otte måneder gammelt. De er store, og de er bløde, - jeg har stadig fornemmelsen af dem i hænderne, medens jeg sidder her og taster. Brystvorterne er pæne og store, men bøde som brysterne i øvrigt. De er ikke som hårde bær at nulre. Og så peger de - vorterne - ikke parallelt fremad. De peger lidt udad til hver deres side - "lidt skeløjede" - aldeles fascinerende. Det hele giver et samlet indtryk af "Bryst". 

Angelina har mange tatoveringer. Detaljer om tatoveringer slettet. Kurator. Dette er hvad jeg lige husker. jeg fik ikke spurgt nærmere ind til dem. Der var så meget andet, jeg var optaget af. Næste gang taler vi om det. 

Angelina er rund og dejlig at holde omkring. Hun mente selv, hun var af type som Carolina (som også er rund og dejlig). Jeg ville nu med lethed kunne mærke forskel selv med bind for øjnene (den sammenligning burde prøves en dag).

Jeg husker fra en tråd for nogen tid siden, hvor der diskuteredes "langt ned i halsen". Angelina skrev, at det var ikke noget problem. Det var blot et spørgsmål om den rette vinkel mellem pik og hals. Jeg bad om en demonstration. Angelina kørte et kondom på og kørte den ind/ned. Næh, intet problem. Jeg tænkte på det igen lidt senere, da jeg ihærdigt forsøgte at ramme bunden af Angelinas skede. Der var langt ind/op. Hendes kommentarer var vist nok nogle søde lyde fra stemmebåndene.

Nu jeg ligger her og har hendes ansigt lige foran mig: Et sødt rundt ansigt, smilende blå øjne, Kulsort hår, som vist ikke er født med den kulør. Jeg skelede til hendes skridt, men jeg kunne ikke ane farven af de tætbarberede fissehår. - En (stor) detalje: Når jeg løftede hendes ben op omkring hendes ører, medens jeg lå over hende, gav hun sig lidt, hvis jeg kom til at presse hendes lår ned imod hendes bryster. Det prøvede jeg at huske. Vi skal passe på hendes aktiver.

En dejlig time, hvor vi efterhånden fik snakket os ind på hinanden. Angelina var anderledes en andre piger, - - men det er der jo mange af de andre piger, der også er. Vi afsluttede stille og roligt. Angelina klædte om til fitness påklædning. Hun fulgte mig til døren, og jeg gik ud i den begyndende sommer. - Mange tak, Angelina, hvis du skulle komme til at læse det her.

Redigeret af Kurator

Del dette indlæg

Link til indlæg
italian stallion skrev, den 27/6/2015 at 23:07:

Her til aften syntes jeg, at jeg trængte til lidt forkælelse og efter at have kigget lidt rundt, faldt valget på Angelina Angel fra Seduction Girls. De bryster måtte jo studeres lidt nærmere og hun har desuden fået flotte ord med på vejen, så jeg måtte jo have "syn for sagen". Og det fik jeg...

En ting jeg godt kan lide ved SG er, som det første, at deres telefondame virker flink og glad når man ringer og laver en aftale. Jeg har før prøvet at ringe og bestille en tid andre steder, hvor det mere lyder som om man er til besvær, men sådan er det heldigvis ikke her. Måske det burde være standard og ikke noget man skulle bruge tid på at nævne, men det er de små ting der tæller synes jeg. :)

Nå, men vel ankommet, bliver jeg ledt ind på værelset og efter 2 minutter kommer Angelina ind i rummet. Og det er jo lige før man bliver blæst bagover :) Hun er simpelthen så frisk, sød og imødekommende og jeg føler mig godt tilpas og velkommen med det samme. Hun virker virkelig som om hun kan lide det hun laver og jeg kan ikke helt komme mig over, hvor dejlig ligetil hun er. Let til både smil og latter og så samtidig et rigtig lækkert udseende, med former de rigtige steder. Hun er ikke åleslank, men det skal hun heller ikke være. Hendes proportioner er i mine øjne perfekte. Og så har hun et rigtig kønt ansigt, med nogle øjne der, trods andre attributter, er svære at få øjnene fra. Hun har en del tatoveringer og egentlig er jeg ikke til overtussede piger, men i det her tilfælde spillede det godt sammen og det generede på ingen måde :)

Nå, men vi får afregnet og hun smutter ud med pengene, mens jeg lægger mig til rette. Resten af akten er der ikke nogen grund til at gå i detaljer med, men nøgleordene må være nærvær, øjenkontakt, intensitet og humor. En halv time med kys, kram, vildskab og god sex, afsluttet med oliespansk og et ordentligt farvelkys gjorde, at jeg efterfølgende forlod SG med et smil om læben og bævrende ben. Den pige har sgu gjort indtryk og det er bestemt ikke sidste gang der skal aflægges et besøg hos hende :)

Stedet: 10/10 (diskret indgang og døren blev åbnet med det samme. Telefondamen virkede samtidig også sød at snakke med)

Pigen: 10/10 (indlevelse, humor, udseende og hendes umiddelbare væsen og lysten til det hun laver)

Sex: 10/10 (Igen, det hele gik for mig op i en højere enhed og det er nu bare frækkest, når man kan mærke at pigen kan lide det)

Og nej, jeg har ingen aktier i foretagendet, men jeg har ikke kunnet finde noget negativt at skrive om min oplevelse og derfor lyder det måske lidt som en forherligelse og som en plantet anmeldelse, men det er det på ingen måde.

IS

http://seductiongirls.dk/pigerne/angelina/

Lige min oplevelse så fint beskrevet ,,, ja Angelina er noget helt særligt og jeg kan snart ikke vente længere med at besøge hende,,,, så dejligt,, smuk,, fræk,, SEX'ET

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...