Hop til indhold
Fecking

Aphrodite på en søndag.

Recommended Posts

Jeg overvejer en tur til Kiel i morgen, men er der nogen piger der på en søndag? 

Og jeg kunne godt have en enkelt med på turen, hvis det skulle blive til noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aphrodite er jo lukket/under ombygning - istedet skulle du overveje at fortsætte helt til Hamburg - og så Fantasy Lounge. Ja Eros-center er der jo også i Kiel, men det er nu altså ikke særlig hyggeligt.

Gider/har du tid til at køre helt til Hamburg, vil jeg enten anbefale P-club eller besøg hos 1 - 2 af pigerene i Latinerkvarteret. Start f.eks. med et besøg - og så efter at du har fået købt ind og pakket til hjemturen, kan du jo overveje endnu et besøg - evt. den samme - hvis hun indbød til gentagelse - og hun er ledig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

nogen der ved noget om aphrodite og hvad de arbejder på? hvornår de åbner? og hvad der er blevet af pigerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

nogen der ved noget om aphrodite og hvad de arbejder på? hvornår de åbner? og hvad der er blevet af pigerne?

Jeg var forbi først i juni, da hang der en seddel på døren at de åbnede igen 5. juni. Der var en del aktivitet af håndværkere og gartnere.

Da jeg kom hjem så jeg på deres facebook at der ville gå ca. to måneder til de åbnede igen med en ændring af konceptet. Så vi må vente til august og se hvad der sker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok. Så det kan jeg godt skyde en hvid pil efter i sommerferien :-) så må jeg undersøge de andre muligheder! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nærmeste flatrate er Fantacy Lounge i Hamborg. 

Det er før Elb tunnelen, så der er ikke så megen fare for kø på autobahn.

Se adresse og åbningstider på "modelle HH" søg ude til venstre under parties.

Det kan betale sig at komme når de åbner ud på aftenen kan der blive trængsel.

Der er kun forhæng for dørene, bliver der varmt i foretrækker mange at bolle i i gangbangrummet hvor der er mere svalt. Så er man genert er det ikke det rigtige sted.

Man lever sig dog let ind i stemningen.

Entre´ 50€ og 50€ for at lege med pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok tak for info :-) har også fået et par andre steder jeg skal have læst op på, så jeg finder det rigtige sted til en udflugt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Talte lige lidt med Moni (Monique) - den dejlige let modne mørkhårede Teken-Frau på Fantasy - hun mente at både Aphrodite og Absolute Girls var blevet lukket pga. det forkerte koncept. Ja nu ville jeg ikke lige til at diskutere mere dybtgående med hende - og Fantasy er jo sådan set det samme koncept, så jeg mener ikke det er det der er problemet - derimod at en beliggenhed langt ude på landet, nok ikke er den bedste - derudover skal man som på Aphrodite heller ikke skræmme kunderne væk, ved at lade pigerne plage om Piccolos

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad os nu håbe at Aphrodite åbner igen, der var i hvert fal stor aktivitet rundt huset da jeg havde et forgæves besøg i juni.

Del dette indlæg


Link til indlæg

50 + 50

er det pr gang man skal have en pige med eller er det 100 for hele dagen

Du mener på Fantasy?

Her har de lavet et nyt koncept, så du betaler € 50,- i entre - og så € 50,- for 6 hjerter hos pigerne - men du kan godt være heldig at få 2 (eller flere) piger med på rum og det koster stadig kun et hjerte. - Du må dog kun få 2 ture med den samme pige. 

Gangbangs, som de afholder af og til lidt efter hvormange fyre, der nu er tilstede, tæller ikke med i regnskabet.

Nogle af pigerne tilbyder også CIM (Spriz in meinen Mund) uden at det koster ekstra. Anal mener jeg ikke tilbydes.

Piccolos eller drikkepenge har jeg aldrig oplevet pigerne tigge om - kun cigaretter en enkelt gang.

Vil du have mere en 6 hjerter på en dag, må du på ny betale entre :sad:  og € 50,- for 6 hjerter. Du kan også købe short time (2 timer) for € 80,- - men det kan jo næsten ikke betale sig ;-)

Pigerne er heldigvis igen selv lidt opsøgende - nok grundet det nye koncept, hvor de skal tegne deres eget specielle hjerte på dit armbånd, som du så skal aflevere ved udgangen, nemt kan regne sammen, hvor aktive de enkelte pige har været - men ellers er det ret nemt at aftale ture med pigerne/stille sig i kø til en bestemt pige - men skal man have noget ud af dagen og få alle 6 ture, skal man nu ikke og gemme klatten til katten - det er sjældent hende, den mest attraktive/de største bryster giver den bedste oplevelse ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så længe Aphrodite er lukket vil jeg besøge Fantacy, sidst jeg var der var der ikke mange gæster og jeg hyggede mig.

Det lader til at der er færre gæster sidst på måneden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men alt i alt lyder det som om Fantasy stadig er et besøg værd, på trods af tidligere mindre gode omtaler?

Så dårligt som enkelte har beskrevet stedet, har jeg nu aldrig oplevet det og synes absolut, jeg altid på en eller anden måde har fået en på opleveren og value for money. Men ankommer man med enten for høje eller for negative forventninger må det jo gå galt - det er ihvertfald en dum ide at sætte sig hen i et hjørne og forsøge at kigge den flotteste og smukkeste pige ud - og så håbe på en tur med hende - så er det bedre at få øjenkontakt og lidt flirt med de piger, der spiller lidt op og give dem en god tur ovenpå - så skal hende den smukke nok komme og selv byde sig til. Sådan oplevede jeg det ihvertfald en gang, men da var jernet sgu kørt flad og hun lovede mig istedet en tur næste gang - har så desværre ikke mødt hende der siden - men så har der jo været andre ligeså flotte modeller at lege med :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Delvist enig Jern,

Jeg er en af dem der har haft både gode stunder men også oplevet det totalt modsatte. 

Hvis der 20+ af mænd så skal jeg love dig for du også vil få en dårlig oplevelse. Jeg har oplevet ovenstående, og pigerne virkede heller ikke tilfredse, eneste pause de havde mellem hver pik var en skyller og halv cigaret før næste mand skulle gennempule dem. 

 

Men har som sagt også oplevet at være der hvor der er flere piger end mænd også skal jeg love dig for at det er godt. Faktisk er fantasy godt for netop den generte, synes pigerne er gode til at opsøge dig hvis de ikke har overbelagt af mænd. 

 

Sidst på måneden er det bedste råd jeg kan give, det er iflg pigerne selv også det mest sløje tidspunkt for dem, kanon for os andre der ikke vil vente for længe mellem hver tur :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er stort set enig med Ironpig og Leecher, dog mener jeg at generte kan have et problem med forhængene til bollerummene.

Er der rigtig varmt vil de helst ind i gangbang rummet, da der bliver meget varmt oppe.

Normalt vælger jeg at være der når de åbner, da er der ikke mange gæster og man har tid til at hygge sig med pigerne i sofaerne.

Ud på aftenen kan der blive trængsel. Måske man skulle prøve en søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Lyder godt med hjerter, så bliver pigerne formentlig aflønnet Per hjerte altid godt med provision. Max 6 gange lyder også ganske ok, så nogle ikke booker pigerne konstant og ligger og snakker med dem i rummene.

jehg har prøvet godt men også vanvittig skidt der. 20 + mænd til 10 piger hvor nogle af mændene bliver drastisk forfordelt så bliver det en temmelig kedelig dag. Har også set en mand ligge og snakke med 2 piger i rummet.. Nå ikke så mærkelig der ikke var noget til os andre. Har prøvet flere gange at køre hjem efter 3 knald trods jeg havde været i klubben i 8 timer ( og nej skyldes ikke jeg var meget kræsen) Oplevede det 2 gange i streg og har ikke været i klubben siden. Men det nye system lyder super, så må prøve klubben igen en dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Er der nogen der vil udtale sig lidt om hvordan pigerne ser ud i forhold til pigerne på FKK. Bare sådan man ikke får et total husmoderpjosk når man står i etablissementet

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Gaffer, 

Det er der skrevet stolpe op og stolpe ned om herinde, men skal da gerne gentage.

Pigerne på flatrate er i min optik ganske normale piger, altså ikke noget wow. Dog er de alligevel søde og man kan sagtens tænde på dem og kneppe dem. Flaterate er altså et sted hvor du primært får tømt dine nosser effektivt, hurtigt og grundigt. Der ydes somregel ikke andet en fransk og dansk sådan et sted. Alt sammen til en fast god pris.

FKK finder du somregel et større udvalg af piger, de er virkelig flotte og en fryd for øjet også. Men du betaler hvergang du går på værelse med dem. Service niveau og ydelser er også markant bedre, men igen du betaler for det og prisen er også alt efter hvad du ønsker. 

Mange sammenligner direkte til restaurations branchen.

Flat-Rate=Buffet restaurant 

FKK=Gourmet restaurant

Ingen tvivl om hvor der er mest for sanserne og oplevelsen, men omvendt er du bare røv sulten og skal æde som et svin så er flatrate genialt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der vil udtale sig lidt om hvordan pigerne ser ud i forhold til pigerne på FKK. Bare sådan man ikke får et total husmoderpjosk når man står i etablissementet

Se min seneste anmeldelse fra Fantasy:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/39404-fantasy-lounge-verliebt-und-verhaftet/#comment-318109

hvor jeg ikke syntes nogen af pigerne faldt helt ved siden af ;-)

På Dolcevita ved Bremen, hvor man nok må sige der var gang i den, kan du derimod møde hele udvalget:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Javel ja, efter de sammenligninger er jeg klart FKK mand. Det er egentligt ikke så meget hvordan en pige ser ud, der tænder mig, men mere om hun er indstillet på kvalitetssex og har et bredt program. Det forstår jeg nu at flatrate ikke er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ihvertfald en større chance for at få det du vil have på en FKK. Du betaler dog også for det hvis du har nogen specielle ønsker såsom anal eller lign, og om pigen tilbyder netop det er også forskelligt. Har hørt om vilde beretninger fra flat-rate også, men det er altså længere imellem dem og igen det kommer an på pigen. 

Jeg har på flat-rate før haft kneppet 2 piger på en en gang og også haft held til at kneppe en pige med en wingman. Men igen igen, ikke alle er med på den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Javel ja, efter de sammenligninger er jeg klart FKK mand. Det er egentligt ikke så meget hvordan en pige ser ud, der tænder mig, men mere om hun er indstillet på kvalitetssex og har et bredt program. Det forstår jeg nu at flatrate ikke er.

Jeg synes nu nok at der er et bredt program på Flattrate - ja, faktisk bredere end på de fleste FKKer - nævn f.eks en FKK, hvor der tilbydes GangBang som på Fantasy eller Dolcevita, eller flere piger uden at det er dobbelt op på prisen - men ellers kan jeg især godt lide at CIM (Spritz in meinen Mund) ikke faktures med € 50,- i garderoben :)

Mange steder er der også Motto-piger der tilbyder analsex - ofte ikke de kønneste piger, men det er jo også ligegyldigt, når man tager dem i toeren ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Javel ja, efter de sammenligninger er jeg klart FKK mand. Det er egentligt ikke så meget hvordan en pige ser ud, der tænder mig, men mere om hun er indstillet på kvalitetssex og har et bredt program. Det forstår jeg nu at flatrate ikke er.

Betaler man for en cola skal man ikke forvente champangne, dermed ikke sagt at man kan have gode oplevelser på flatrate.

På flatrate har jeg flere gange haft to piger på rummet, jeg har oplevet CIM. og prostatamassage, alt uden at betale ekstra.

I går var jeg på Harmony FKK og den ene piges ydelse var under standard, det har jeg fået meget bedre på flatrate.

Generelt er ydelserne bedre på FKK. det betaler man også for, pigerne er generelt også flottere.

Redigeret af Gungner
Tilføjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...