Hop til indhold
gerog

Længe leve kærligheden

Recommended Posts

Fantastisk god nyhed igår, at homoseksuelle også kan gifte sig i USA.

Efter min mening det bedste Obama har gjort som præsident.

150831411-obamarama.JPG.jpeg


Håber andre lande også bliver inspireret til at gøre det samme. Da det er alt for trist, at man ikke kan gifte sig med den man har lyst til.


Jeg tror på, at det er en personlighed man forelsker sig i, og ikke et bestemt køn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har han åbenbart også selv noget i klemme, når han i farten kalder sin meget maskuline "hustru" for Michael i stedet for Michelle.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Helt helt enig. Det her er et kvantespring frem for den moderne civilisation. Nu mangler Obama så bare at få afskaffet de love der i nogen hillbilly stater betyder at homoseksuel sex er forbudt....

Redigeret af Rascasse
#!@$/%#//@!!!!! stavekontrol... Fuck dig, android.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fantastisk god nyhed igår, at homoseksuelle også kan gifte sig i USA.

Efter min mening det bedste Obama har gjort som præsident.

150831411-obamarama.JPG.jpeg


Håber andre lande også bliver inspireret til at gøre det samme. Da det er alt for trist, at man ikke kan gifte sig med den man har lyst til.


Jeg tror på, at det er en personlighed man forelsker sig i, og ikke et bestemt køn.

Tror nu kun det er et mindretal af staterne, der nu er tvunget til at acceptere homo-bryllupper. I de øvrige stater har det været lovligt.

Men dejligt at det nu gælder hele USA.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har han åbenbart også selv noget i klemme, når han i farten kalder sin meget maskuline "hustru" for Michael i stedet for Michelle.

 

Onslow det er kun et rygte. Har du hørt om talefejl?
Derudover er ordet Michael ikke langt fra Michelle. Det havde været en anden snak, hvis han kaldte hende for Brian eller George.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Onslow det er kun et rygte. Har du hørt om talefejl?Derudover er ordet Michael ikke langt fra Michelle. Det havde været en anden snak, hvis han kaldte hende for Brian eller George.

 

Haha, ja, jeg fandt det under en konspirationsteori om, hvor vidt Williamssøstrene i virkeligheden var født som hankøn.

Og i mine øjne er det blot en konspiration, men til gengæld holder din indvending ikke en meter, prøv at udtale de 2 navne med amerikaengelsk accent lige efter hinanden, så mu du da indrømme, at fortalelsen virker påfaldende. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har han åbenbart også selv noget i klemme, når han i farten kalder sin meget maskuline "hustru" for Michael i stedet for Michelle.

 

Det skriver du for sjov, ikke? Du kan da umuligt mene det alvorligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Onslow det er kun et rygte. Har du hørt om talefejl?Derudover er ordet Michael ikke langt fra Michelle. Det havde været en anden snak, hvis han kaldte hende for Brian eller George.

 

Da jeg var ung havde vi en pige i omgangskredsen der hed Henriette, hun blev aldrig kaldt andet en Henry. Hun var hammerflot.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha, ja, jeg fandt det under en konspirationsteori om, hvor vidt Williamssøstrene i virkeligheden var født som hankøn.

Og i mine øjne er det blot en konspiration, men til gengæld holder din indvending ikke en meter, prøv at udtale de 2 navne med amerikaengelsk accent lige efter hinanden, så mu du da indrømme, at fortalelsen virker påfaldende. :)

Har du overvejet om det i virkeligheden slet ikke er hans kone som han refererer til, men måske en helt anden person, (der HEDDER Michael)?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du overvejet om det i virkeligheden slet ikke er hans kone som han refererer til, men måske en helt anden person, (der HEDDER Michael)?

Hvad Fanden fejler du? Jeg skriver udtrykkeligt, at jeg anser det for at være konspiration, er det så svært at forstå?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad Fanden fejler du? Jeg skriver udtrykkeligt, at jeg anser det for at være konspiration, er det så svært at forstå?

Hvad fanden fejler du, hvorfor sidder og spreder konspirationer på nettet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...