Hop til indhold
karburator1111

Sexsuel tiltruket af aldre dame som men kender

Recommended Posts

Hej vil starte med at sige er selv 35 år , har kendt en dame  i 15 år som er 50 år nu,  vi  kommer lidt privat sammen med hende eller dem , skal sige at jeg er gift og det er hun også , med siden vi lærte dem og kende denne gang har jeg altid været sexselt tiltrukket af hende , og det har jeg gi indryk for  ;-) over for hende men hun smiller kun , har i ikke prøvet det selv?  jeg vil hun er rigtig glad for penge og jeg vil at det er forkeret at være utro med jeg vil  gøre alt for en knald med hende vil det være farligt at bestike hende med penge eller hvad synes i ? jeg tror at hun er kun nervøs for at det bliver optaget eller hvordan vil det føles bag efter vil det ikke men hvad vil i gøre eller er da noget det har prøvet det samme ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sige: Lad vær. :) 

For det første kan det opfattes meget, meget forskelligt, når man tilbyder en ikke-prostitureret penge for sex. For det andet, penge eller ikke penge, så kan det blive meget ukomfortabelt i fremtiden, når I mødes parvis.

Det kan have ret store konsekvenser, så tænk det godt igennem. :)

Mvh,

/Gina.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg

;-) Gina du har rat , tror mange mænd har en ældre kvinde - dame som er tiltrukket af og det har jeg dæsver  også , men det er nok bedst at jeg holder det som fantasi , grunden til at jeg nævner penge , er at jeg vil hun er helt vild med penge og gøre alt for penge , hvis hun kan snyde sin mænd for en 50 gøre hun det .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej vil starte med at sige er selv 35 år , har kendt en dame  i 15 år som er 50 år nu,  vi  kommer lidt privat sammen med hende eller dem , skal sige at jeg er gift og det er hun også , med siden vi lærte dem og kende denne gang har jeg altid været sexselt tiltrukket af hende , og det har jeg gi indryk for  ;-) over for hende men hun smiller kun , har i ikke prøvet det selv?  jeg vil hun er rigtig glad for penge og jeg vil at det er forkeret at være utro med jeg vil  gøre alt for en knald med hende vil det være farligt at bestike hende med penge eller hvad synes i ? jeg tror at hun er kun nervøs for at det bliver optaget eller hvordan vil det føles bag efter vil det ikke men hvad vil i gøre eller er da noget det har prøvet det samme ?

Mit bedste råd som en gammel mand, som har oplevet næsten "alt". Begynd at bage på hende og se om der er resultat, men i den forbindelse så lad endelig "hende" tage initiativet, så du IKKE får gjort noget du vil fortyde efterfølgende.

Eller som nylonlover pointerer i ovenstående indlæg. Find en professionel "gammel" strigle.(humor anvendt) grin.gif grin.gif  grin.gif

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det er meget almindeligt at man falder for modenheden og ofte er det jo bare temmelig uskyldigt, det bliver til et par flirt og nogle blik.

Hvem har ikke været forelsket i sin vens mor eller skolelærer, det har jeg. Jeg ved ikke hvorfor for mange år siden var jeg på efterskole der var en masse kønne og søde jævnaldrene piger man kunne falde for. men jeg faldt for skolens tysklærer, jeg var 17 - 18 år hun var nok i midten af 30erne og havde 2 børn og kunne ikke få blikket væk fra hende under middagen vi sad i grupper og vores blik kunne lide mødes. Hun var nok smigrede hvad kunne hun ellers gøre. hun gjorde ingenting, hvilket vist også var meget godt, det ville godt nok blive kompliceret.

Jeg ved ikke hvorfor jeg specifik faldt for hende. ingen om hun var virkelig smuk slank, lyshåret hun var elegant den mest attraktiv af lærerne og alle min jævnaldrene, der var også smukke i mellem måske var det noget mystisk over hende det var det der dragede mig, måske en drømmeforelskelse, jeg var godt klar over at det aldrig kunne ske at vi fandt sammen og for de andre var jeg måske for speciel.

Jeg har været drømmeforelsket flere gange og det er skønt måske er skriveren drømmeforelsket, lev det igennem på afstand selvom om du gerne vil være sammen med hende fysisk så gør det hellere i en fantasi, måske skrive digte til hende og dog til dig selv og det vil sive ligeså stille ud. Kvinder bliver smigrede over at man fortælle at de er attraktive man elsker komplimenter men i kan jo sagens blive ved med at ses.

Forelskelse synes jeg man skal dyrke til en vis grænse naturligvis det skal ikke blive en for meget besættelse forelskelsen kan gøre at man en sjældent gang ikke kan kontrollere sig selv, det er meget værdifuldt i denne verden hvor alt skal være klappet og klare og alt skal være ih så fornuftig.

Romantikeren har vist talt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit bedste råd som en gammel mand, som har oplevet næsten "alt". Begynd at bage på hende og se om der er resultat, men i den forbindelse så lad endelig "hende" tage initiativet, så du IKKE får gjort noget du vil fortyde efterfølgende.

Eller som nylonlover pointerer i ovenstående indlæg. Find en professionel "gammel" strigle.(humor anvendt) grin.gif grin.gif  grin.gif

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Er enig med Bigdick, bage, flirte, rose hende og gå til hende så hun IKKE kan undgå at se dine hensigter.. Du må endelig ikke tilbyde penge:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...