Hop til indhold
Frodige Ida

Hvor bliver man dog træt...

Recommended Posts

af alle de useriøse opkald fra anonyme nr. 

Hvorfor ikke bare anskaffe sig et taletids kort!!

Hvad er grunden til at nogen af i dejlige mænd ringer med anonyme nr? 

Jeg tager dem aldrig så total spild af opkald. 

Eller når de samme mænd der år efter år ringer med samme forspørgelse...Hvordan ser du ud ...hvad tilbyder du...hvad koster det.

Hertil må jeg sige at min sødme kan ligge på et meget lille sted..... Lad dog være med at spilde min tid vil heller bruge den på mine søde gæster end de tidssluger der aldrig kommer over min dørtrin. Fatter ikke hvad de får ud af det end en kæmpe skideballe nå jeg med sikkerhed kan genkende deres stemme. ( nogen er meget let genkendelig) . 

Jeg har en laaang liste over useriøse mænd hvor jeg ikke tager mobilen når de ringer men nogen skifter nr mere end ofte.

Her tænker jeg...hvorfor være så useriøs...er det fordi det er det eneste fag hvor det er lovligt at genere til det yderste og hvor man ikke får sendt et efterkrav ved udeblivelse . 

Jeg har ikke tidsbestilling hos mig af samme grund. Her må gæsten tage chancen om jeg er ledig når de kommer hos mig for heller det end at booke dagen ud hvor 50-75% aldrig dukker op. 

Til slut vil jeg sige tak til i andre seriøse skønne mænd der har krydset min sti og mærket min sødme krydret med masser af frækhed i tiden og glæder mig til at se jer og nye til uforglemlige oplevelser. 

Der fik jeg lige luft...ss

Kys Ida 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

dont worry - der bliver sorteret ud i dem over tid... 

det var enormt slemt hos mig i starten - nu er det knap så slemt.... for jeg har en tlf der for det første blokerer ukendt nr så de aldrig kommer igennem, og når man en gang via sms eller pr tlf har spildt min tid blokeres dette nummer også

de ringer så igen og igen og igen... og når jeg kigger i loggen på tlf kan jeg se de har prøvet 25-30 gange ... uden at jeg har brugt 1 sek

en nyere telefon er din ven :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Ida, der er vist nogen der trænger til et ordentligt tur i hø'et ;-)

Go' weekend - vi ses forhåbentligt snart.

Del dette indlæg


Link til indlæg

JK1> Sorry for det sure men trængte til luft...Men engang imellem er det bare nok. 

Måske jeg bare skulle taget køteren ud på træningspladsen og få afløb der idag ? Du ved os med rigtige hund...gs

Mon ikke vores veje krydser hinanden igen...kys og god weekend .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

JK1> Sorry for det sure men trængte til luft...Men engang imellem er det bare nok. 

Måske jeg bare skulle taget køteren ud på træningspladsen og få afløb der idag ? Du ved os med rigtige hund...gs

Mon ikke vores veje krydser hinanden igen...kys og god weekend .

æhhhj hunden-afløb. Tjo!!!! , mon jeg læser det rigtigt, det du skriver:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

æhhhj hunden-afløb. Tjo!!!! , mon jeg læser det rigtigt, det du skriver:) 

Ved ikke lige hvad du tænker men vores træning er altid positiv ikke noget med negativtræning her. Men der er jo forskel på hunde og der til tilrettelægges programmet efter. Er ikke ejer af en behagsyg race. Men derfor skal han naturligvis behandles pænt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ida, der er altså ingen af os dejlige mænd, som ringer anonymt, det må være de andre ;0)

Jeg har kun ringet anonymt en gang. Men det var fordi taletids-bollefonen løb tør for strøm, netop som jeg ankom til stedet og skulle ringe efter den HELT præcise adresse. Pigen tog selvfølgelig ikke telefonen, men jeg indtalte min forklaring på hendes svarer, og da jeg ringede op igen lidt efter, så tog hun den. Heldigvis, for ellers var jeg blevet skuffet og hun blevet sur - på de skide mænd, som ikke kan overholde en aftale ;0)

Så pas på med at blokere hemmeligt nummer.. !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ida

Jeg ved ikke hvor lang tid du har været i branchen, men jeg tænker at det er en del af gamet, den irriterende del, så bare luk af for det, og vær konsekvent og nægte at tage telefonen når der kommer et ukendt nummer, eller et nummer du ikke kender eller kan se på krak sådan gør jeg. Ukendte numre er sandsynligvis en telefonsælger der vil sælge mig et eller andet eller en eller anden analyse bureau som vil spørge mig om hvornår jeg sidst har købt en mobiltelefon.

Når man ejer en tøjbutik er der også arrogante kunder når man er sagsbehandler skal man ligge øre til lidt at hvert, der er altid fordel og bagdele "høhø" ved alt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender udemærket den der irriterende fornemmelse. Tager af princip aldrig et opkald hvis det er fra "ukendt" eller "privat" nummer. God weekend til dig Ida. Vi ses og kys herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6

Det er nu ikke kun anonyme numre der er useriøse.
Mange også, hvor man kan finde deres nr. ringer og bestiller tid for derefter ikke komme.
Fatter ikke man ringer og bestiller tid velvidende, at man ikke kommer alligevel.
Heldigvis er der også de der så ringer eller skriver, at de er blevet forhindret, men desværre de få :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nu ikke kun anonyme numre der er useriøse.
Mange også, hvor man kan finde deres nr. ringer og bestiller tid for derefter ikke komme.
Fatter ikke man ringer og bestiller tid velvidende, at man ikke kommer alligevel.
Heldigvis er der også de der så ringer eller skriver, at de er blevet forhindret, men desværre de få :-(

Kan man minimere problemet ved, at kunderne skal bekræfte deres tid ved at sende en sms/ringe 30 minutter inden aftalt tid?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6

Kan man minimere problemet ved, at kunderne skal bekræfte deres tid ved at sende en sms/ringe 30 minutter inden aftalt tid?

Det er jeg begyndt med, samt de først får den nøjagtige adresse der.
Bare irreterende ikke kan planlægge noget fordi man har en "aftale"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg giver aldrig adressen med mindre de specifikt spørger efter den :) 

de useriøse de "bestiller tid" spørger nemlig sjældent... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender udemærket den der irriterende fornemmelse. Tager af princip aldrig et opkald hvis det er fra "ukendt" eller "privat" nummer. God weekend til dig Ida. Vi ses og kys herfra.

Det har så lige den bagdel, at samtlige opkald fra omstillingsborde (hvilket vil sige alle offentlige instanser) vil stå som ukendt. Så hvis der ringes fra skadestuen at én an børnene er indbragt i flere stykker - så tager du ikke telefonen. Mn det er selvfølgelig ligemeget, hvis du har en speciel telefon til

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er vigtigt kan de jo indtale en besked på mit mobilsvar eller sende en sms. Sværere er det jo ikke.

Og nej jeg ejer kun en mobil og et abonnement. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har hemmeligt nummer pga tidligere beskæftigelse og chikane i forbindelse hermed

ikke at jeg ikke kan findes på nettet, det kan jeg nemt - det er jo bare kigge i dba eller gul og gratis - vupti..

 

men den der chikanerede tidligere har fået nye græsgange og jeg vil ikke invitere til at det starter igen

 

MB

Redigeret af Morgenbesøg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har så lige den bagdel, at samtlige opkald fra omstillingsborde (hvilket vil sige alle offentlige instanser) vil stå som ukendt. Så hvis der ringes fra skadestuen at én an børnene er indbragt i flere stykker - så tager du ikke telefonen. Mn det er selvfølgelig ligemeget, hvis du har en speciel telefon til

Må desværre korrigere dig lidt. Hvis der ringes fra offentlige myndigheder så vil opkaldet gå gennem omstillingen det pgl. sted og derved vises hovednummeret.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

af alle de useriøse opkald fra anonyme nr. 

Hvorfor ikke bare anskaffe sig et taletids kort!!

Hvad er grunden til at nogen af i dejlige mænd ringer med anonyme nr?

 

 

Jeg har ikke lyst til at udlevere min identitet - det har du vel heller ikke?.
Og jeg forstår ikke, hvorfor du mener, at taletidskort er bedre end hemmeligt nummer?

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Må desværre korrigere dig lidt. Hvis der ringes fra offentlige myndigheder så vil opkaldet gå gennem omstillingen det pgl. sted og derved vises hovednummeret.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

så simpelt er det nu ikke. Det kommer an på hvilket anlæg der er installeret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...